quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 | #define FUNCINIT_1 void hwPrint(char *); #define FUNCINIT_2 void hwShuffle(char *, char*); #define FUNCINIT_3 void hwDeclare(char *); FUNCINIT_1 FUNCINIT_2 FUNCINIT_3 int main(){ char hwString[15]; char *p; hwDeclare(&hwString[0]); hwPrint(&hwString[0]); } void hwPrint(char *hwP){ for (;*hwP;hwP++) printf("%c", *hwP); } void hwShuffle(char *l1P, char *hwP){ *hwP = *l1P; } void hwDeclare(char *hwsP){ struct{ char l1, l2, l3, l4, l5, l6, l7, l8, l9, l10, l11, l12, l13, l14, l15; }hwChars = {72, 101, 108, 108, 111, 44, 32, 119, 111, 114, 108, 100, 33, 10, 0}; char *hwAddr; for (hwAddr = &hwChars.l1; *hwAddr; hwAddr++){ hwShuffle(hwAddr, hwsP); hwsP++; } } |
Intelligente programmeertalenquote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 | LRESULT CALLBACK WindowProcedure(HWND, UINT, WPARAM, LPARAM); char szClassName[] = "MainWnd"; int WINAPI WinMain(HINSTANCE hInstance, HINSTANCE hPrevInstance, LPSTR lpCmdLine, int nCmdShow) { HWND hwnd; MSG msg; WNDCLASSEX wincl; wincl.cbSize = sizeof(WNDCLASSEX); wincl.cbClsExtra = 0; wincl.cbWndExtra = 0; wincl.style = 0; wincl.hInstance = hInstance; wincl.lpszClassName = szClassName; wincl.lpszMenuName = NULL; //No menu wincl.lpfnWndProc = WindowProcedure; wincl.hbrBackground = (HBRUSH)(COLOR_WINDOW + 1); //Color of the window wincl.hIcon = LoadIcon(NULL, IDI_APPLICATION); //EXE icon wincl.hIconSm = LoadIcon(NULL, IDI_APPLICATION); //Small program icon wincl.hCursor = LoadCursor(NULL, IDC_ARROW); //Cursor if (!RegisterClassEx(&wincl)) return 0; hwnd = CreateWindowEx(0, //No extended window styles szClassName, //Class name "", //Window caption WS_OVERLAPPEDWINDOW & ~WS_MAXIMIZEBOX, CW_USEDEFAULT, CW_USEDEFAULT, //Let Windows decide the left and top //positions of the window 120, 50, //Width and height of the window, NULL, NULL, hInstance, NULL); //Make the window visible on the screen ShowWindow(hwnd, nCmdShow); //Run the message loop while (GetMessage(&msg, NULL, 0, 0)>0) { TranslateMessage(&msg); DispatchMessage(&msg); } return msg.wParam; } LRESULT CALLBACK WindowProcedure(HWND hwnd, UINT message, WPARAM wParam, LPARAM lParam) { PAINTSTRUCT ps; HDC hdc; switch (message) { case WM_PAINT: hdc = BeginPaint(hwnd, &ps); TextOut(hdc, 15, 3, "Hello, world!", 13); EndPaint(hwnd, &ps); break; case WM_DESTROY: PostQuitMessage(0); break; default: return DefWindowProc(hwnd, message, wParam, lParam); } |
http://www.talkingpointsm(...)/david_brooks_an.phpquote:Far be it from me to get in the middle of a liberal purge, but would anybody mind if I pointed out that the calls for Hillary Clinton to apologize for her support of the Iraq war are almost entirely bogus?...
Today, the liberal wing of the Democratic Party believes that the world, and Hillary Clinton in particular, owes it an apology. If she apologizes, she’ll forfeit her integrity. She will be apologizing for being herself.
http://www.talkingpointsm(...)/flashback_brook.phpquote:I'm curious about how all the war opponents are going to react if things continue to go well. Sure, they opposed Saddam, they will say. They just didn't want to do anything about him. They had no practical suggestion for how to end his murderous reign and spread freedom. They were tolerant. Tolerant of tyranny. They doubted, and continue to doubt America's willingness and ability to serve as a force for good in the world. That was their crucial mistake.
I suspect they will not even now admit their errors. I doubt the people of Europe will say: We were wrong. You really are the liberators of the Iraqi people. I doubt the Arab propagandists will say: We will never spread such distortions again. We will never again be so driven by resentment and dishonesty.
Sad to say, human nature doesn't work that way. The rump 15 percent of Americans who still oppose this war may perhaps grow more bitter, lost in the cul-de-sac of their own alienation.
Weer een mooie bash-uitzending over rechts.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:32 schreef zakjapannertje het volgende:
Andere Tijden nu over de VVD
In the mothafuckin´ house!quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:55 schreef sigme het volgende:
brekebeentjes met rare kapsels en dito brilletjes
Hij is een matig stilist en vindt zichzelf veel geestiger dan ´ie in werkelijkheid is. Een soort atheistische Dekker.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:27 schreef Autodidact het volgende:
Maar waarom heb je een hekel aan Plasterk, Apropos?
SHIT!quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:37 schreef Aoristus het volgende:
gelukkig wordt er weer flink wat afgemept bij de Sopranos
Het is eindelijk duidelijk dat Adriana met de FBI praat, dus die kreeg er net even van langs. Tony vertrouwt het zaakje niet, en denkt dat zijn neef de mol is. Hij is hem aan het traceren via telefoongesprekken e.d.quote:
Ik zag het.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:48 schreef Aoristus het volgende:
laat maar, Adriana is net gewhacked
Tegenwoordig speelt ze in Joeyquote:
Ja die vertelt het niet meer na.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:48 schreef Aoristus het volgende:
laat maar, Adriana is net gewhacked
http://thinkprogress.org/2007/02/15/aei-bush-white-house/quote:“I admire AEI a lot,” Bush said. “After all, I have been consistently borrowing some of your best people. More than 20 AEI scholars have worked in my administration.”
dat zegt Hirsi Ali nog steeds helemaal nietsquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:19 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://thinkprogress.org/2007/02/15/aei-bush-white-house/
Tsja, dat zegt het wel zo'n beetje, niet?
Dan zal ik wel niet links zijn,quote:Zowel het zwijgen over het grondwetsvoorstel in Irak als over de toepassing van de Shariah in Ontario “tonen vooral dat veel mensen die zich ‘liberaal’ of ‘links’ noemen zich wel druk kunnen maken als het gaat om ‘Bush-bashing’, maar stilvallen wanneer rechten van vrouwen in gedrang komen door religieuze obscuriteiten.”
http://www.editorandpubli(...)ontent_id=1003546508quote:"What went wrong?" the reporter reasonably asked.
Snow replied: "I'm not sure anything went wrong."
http://www.nos.nl/nosjournaal/nederlandkiest2006/quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:50 schreef Taurus het volgende:
Ik zoek echt enorm het verkiezingsdebat ná de uitslag! Direct na de uitslag, weet iemand de link??
Dat lijkt me toch een wat merkwaardige kwalificatie voor Plasterk; in tegenstelling tot Dekker heeft Plasterk nooit getracht op dubieuze gronden bepaalde wetenschappelijke theorieen te vloeren.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:31 schreef Apropos het volgende:
[..]
Hij is een matig stilist en vindt zichzelf veel geestiger dan ´ie in werkelijkheid is. Een soort atheistische Dekker.
Ah, te lang in de kroeg gehangen?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 08:41 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen. Ik heb keelpijn, ik heb me verslapen en ik heb geen zin.
Inderdaad, Plasterk weet ideologie nog te scheiden van wetenschap. 't Is misschien wel zo dat hij zichzelf grappig vindt, maar of dat nou zo erg is...hij gaat in ieder geval niet rappenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 08:52 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch een wat merkwaardige kwalificatie voor Plasterk; in tegenstelling tot Dekker heeft Plasterk nooit getracht op dubieuze gronden bepaalde wetenschappelijke theorieen te vloeren.
quote:
Elke keer na een zware training woensdag, ben ik op vrijdag op m'n werk niet vooruit te branden.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 08:41 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen. Ik heb keelpijn, ik heb me verslapen en ik heb geen zin.
Volgens het KNMI wordt het morgen half bewolkt met zonnige periodes en 15(!) graden.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:29 schreef sigme het volgende:
Het was hier gister veel mooier weer. Vandaag is het tamelijk bewolkt.
Morgen ben ik vrij, dan zal het wel weer regenen.
Geldingsdrang vrees ik.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:26 schreef sigme het volgende:
Zwaar trainen.. dat moet je dan ook niet doen! Waarom doen mensen dat?
http://english.eluniversa(...)_art_15A835773.shtmlquote:Rear admiral Luis Cabrera, one of the members of President Hugo Chávez' Joint Chiefs of Staff, Thursday asked for verification of the "illogical" threat Al Qaeda allegedly launched against Venezuela, as this country is fighting US imperialism too, but using other methods.
"We should confirm the authenticity of these reports. It seems illogical that Al-Qaeda, which is against the US imperialism, is going after a State that is precisely fighting this hegemony, this imperialism, yet using other methods," Cabrera told official TV channel VTV.
Reports from Abu Dhabi on Wednesday claimed that the Saudi branch of Al Qaeda has urged followers to strike oil facilities in all countries around the world supplying oil to the United States, including Mexico, Canada and Venezuela.
The call came in an article called "Bin Laden and the Oil Weapon," featured in the latest edition of on-line magazine Sawt al-Jihad (Voice of Jihad), of the so-called "Al Qaeda Organization in the Arabian Peninsula," Efe reported.
The article urges the Mujahideens (Islamic fighters) to target oil premises for attacks not only in Saudi Arabia, but throughout the world.
"We should strike petroleum interests in all areas which supply the United States, and not only in the Middle East, because the target is to stop its imports or decrease it by all means," said the group on the on-line magazine (Voice of Jihad).
Cabrera stressed that the means to fight the United States "are different" because Venezuela fight "with the Constitution, with legality, moral and the truth, rather than terrorist attacks."
He reminded that there are "serious suspicions" that September 11, 2002 terrorist attacks on a number of civilian and military targets in the US were "self-attacks."
"This could be part of a plan," he said, adding that "it is important for Venezuelan security agencies to take all necessary measures of security and defense to avoid any attack."
In this connection, on Wednesday, Minister of the Interior and Justice Pedro Carreño said they have declared "an early alert" and are "ready to conduct any relevant investigations to guarantee supply of strategic resources."
Ik zal echt nooit begrijpen waarom mensen zichzelf nutteloos afmatten. Of een "trainer" accepteren.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:35 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Geldingsdrang vrees ik.![]()
Al ben ik niet zo van de conditie-trainingen. Dat komt uit de koker van de wat sadistische trainer.
quote:Eerste week Vista blijft achter bij eerste week Windows XP
Windows Vista heeft het in zijn introductieweek aanmerkelijk slechter gedaan dan Windows XP in de eerste paar dagen na diens lancering. Volgens onderzoeker NPD ging Vista ongeveer zestig procent minder keer over de toonbank dan Windows XP.
Op 30 januari was het voor de gewone consument voor het eerst mogelijk om een exemplaar van Windows Vista in aan te schaffen in de winkel; ruim twee maanden eerder was het nieuwe besturingssysteem al aan zakelijke klanten ter beschikking gesteld. Volgens de NPD-researchers, die zich baseren op verkoopcijfers van onder meer Amazon, Best Buy, Circuit City, OfficeDepot en Target, was de introductieweek van Windows XP een stuk beter dan die van diens opvolger. Van Vista zijn namelijk bijna 59 procent minder exemplaren verkocht dan van het besturingssysteem dat in 2001 op de markt kwam. Positief voor Microsoft was echter dat de omzet minder ver achterbleef dan de verkoopcijfers: deze bleven slechts 32 procent achter op die van Windows XP. Dit verschil werd onder meer veroorzaakt door de aanwezigheid van Windows Vista Ultimate Edition, dat goed was voor dertig procent van alle verkopen. Deze Vista-versie zorgde er ook voor dat de gemiddelde prijs voor een Windows-retaileditie met 65 procent is gestegen naar 207 dollar.
Een groot deel van je activitetien zijn tot op zekere hoogte nutteloos.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik zal echt nooit begrijpen waarom mensen zichzelf nutteloos afmatten. Of een "trainer" accepteren.
Op school, dan moet je wel (totdat je het spijbelen onder de knie hebt). En als je sportman bent. Maar verder? Vooruit, voor de lol voetballen of zo met vriendjes begrijp ik nog net. 'k Zou het niet doen, maar het is best leuk.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:33 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Volgens het KNMI wordt het morgen half bewolkt met zonnige periodes en 15(!) graden.
Dat wel, en daar heb ik geen enkel bezwaar tegen. Hoe nuttelozer hoe beter, zou ik bijna zeggen. Maar nutteloos afmatten..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:51 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Een groot deel van je activitetien zijn tot op zekere hoogte nutteloos.
Nooit last vanquote:Fanatiek sporten was tot op zekere hoogte niet mijn streven. Maar zoals het met meer dingen gaat; op een gegeven moment word je ergens steeds beter in. En wil je jezelf toch in zekere mate blijven verbeteren. Zoals het met veel dingen is: het beter worden gaat gepaard met steeds grotere inspanningen.
Jazeker! Het scherm heeft een los contactje, maar voor de rest doet ie het nog uitstekend.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
@sigme: Gebruik je nog steeds je antieke flaptop?
Je maakte laatst melding van problemen met het geval. Ik was benieuwd of dat al verholpen was/is.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Jazeker! Het scherm heeft een los contactje, maar voor de rest doet ie het nog uitstekend.
Op het werk (hier dus) heb ik een echte pc.
Hoezo?
Ach, jezelf geestelijk afmatten met zelfstudie waar je verder niets mee doet is alleen maar leuk....Moeite doen is zo slecht niet.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat wel, en daar heb ik geen enkel bezwaar tegen. Hoe nuttelozer hoe beter, zou ik bijna zeggen. Maar nutteloos afmatten..
Los contactje dus. Maakt soms van die gezellige kortsluitingsgeluidjes en het beeld is soms gruwelijk, maar dan doe ik het scherm wat naar voor & achter en dan vind ik wel weer een evenwicht.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:24 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je maakte laatst melding van problemen met het geval. Ik was benieuwd of dat al verholpen was/is.
Ik doe moeite voor vanalles en nog wat. Vooral nutteloze dingen: zelf maken in plaats van goedkoper kant-en-klaar kopen, bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:35 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ach, jezelf geestelijk afmatten met zelfstudie waar je verder niets mee doet is alleen maar leuk....Moeite doen is zo slecht niet.
Het kliekliedquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:39 schreef Mutant01 het volgende:
Het is weer vrijdag, de week is weer voorbij!
De enige echte POL-Users op een rij!
Met Mutant als leider en de verbale klappen waar je op wacht!
Dit is de POL-SC met supermacht!
En maar ontkennen dat je met een Marokkaans accent typt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:39 schreef Mutant01 het volgende:
Het is weer vrijdag, de week is weer voorbij!
De enige echte POL-Users op een rij!
Met Mutant als leider en de verbale klappen waar je op wacht!
Dit is de POL-SC met supermacht!
Hey, het is gewoon het TOP 40 lied van radio 538 met wat andere woordjes.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
En maar ontkennen dat je met een Marokkaans accent typt.
Als jij dat wilt geloven.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hey, het is gewoon het TOP 40 lied van radio 538 met wat andere woordjes.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik doe moeite voor vanalles en nog wat. Vooral nutteloze dingen:
Je doet een hoop nutteloze dingen, maar nutteloze inspanning is niet aan jou besteedquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:41 schreef sigme het volgende:
terwijl er geen doel is waarvoor getraind wordt.. nee. Aan mij niet besteed.
Nutteloze lichamelijke inspanning.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:47 schreef Autodidact het volgende:
[..]
[..]
Je doet een hoop nutteloze dingen, maar nutteloze inspanning is niet aan jou besteed
Wat gruwelijk weinigquote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:00 schreef sigme het volgende:
[..]Ik haal gemiddeld de 2 x per jaar kroeghangen niet eens denk ik.
Het gemiddelde van 2 keer per week heb ik al een tijdje achter me gelaten maar 2 keer per jaar is nog een eind wegquote:
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:33 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Volgens het KNMI wordt het morgen half bewolkt met zonnige periodes en 15(!) graden.
http://www.oneworld.nl/index.php?page=1&articleId=10183quote:Warme truiendag moet milieubewustzijn stimuleren 15 - 02 - 2007
Bron: OneWorld
De verwarming een graadje lager en een warme trui aan. Vrijdag 16 februari wordt op initiatief van het Klimaatverbond 'Warme truiendag' georganiseerd. Met de actie wil de bond het milieubewustzijn onder jongeren stimuleren.
De milieuorganisatie roept samen met Z@pp op Nederland 3 en de Hier-campagne alle basisscholen op om op vrijdag 16 februari 2007 mee te doen aan de 'Warme Truiendag'. Deelnemende scholen zetten hun verwarming die dag enkele graden lager om het klimaat te sparen en vragen hun leerlingen in een dikke trui naar school te komen. De verwarming 1 graad lager bekent 7 procent minder brandstof en dus 7 procent minder CO2-uitstoot.
Het Klimaatverbond heeft rapper Ali B en Miss Nederland, Sherryl Baas, voor de actie weten te ritselen. Ali B, bekend van zijn klimaatrap 'dit gaat fout', gaat in het Schooltv Weekjournaal de Nationale Klimaatles presenteren.
Verkiezing leukste trui
Basisscholen in Zuid-Holland doen alvast mee met de actie en zetten de thermostaat een graadje lager. De leerlingen organiseren allerlei acties, zoals 'brei de langste sjaal' en een 'dans je warm feest' met soepbar. Op basisschool De Singel in Schiedam is Ali B zelf samen met Gio en Sherryl Baas, aanwezig. Baas zal de verkiezing van de leukste trui jureren.
Ook in het provinciehuis in Zuid-Holland wordt de verwarming op een lager pitje gezet. GroenLinks diende hierover een motie in tijdens een vergadering van Provinciale Staten, die steun kreeg van SP, D66, PVDA en VVD.
Belgisch voorbeeld
De actie is een idee van onze zuiderburen. De 'Dikke truiendag' is daar vorig jaar in het leven is geroepen om aandacht te vragen voor het Kyoto-protocol dat op 16 februari 2005 in werking trad.
'Trui aan, muts op, sjaal om, alles mag!', aldus het Klimaatverbond. Of dat ook echt nodig is? Volgens de weersvoorspelling wordt het vrijdag 12 graden.
Ik heb een paar jaar voltijds in de kroeg gezeten, tropenjaren. Ik ben vrijgesteld.quote:
quote:Fact of the day
Senator Hillary Clinton's voting record is more liberal than that of 79.8% of U.S. senators.
National Journal
Ik heb best respect voor Wilders; hij moet tenslotte elke keer weer zichzelf overschreeuwen om media-aandacht te krijgen. Een niet te versmaden prestatie.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:03 schreef Monidique het volgende:
What the fuck, hè, het is weer een Wilde Week met Wilders zeker? Iedereen buitelt over elkaar heen een topic te openen...
Het zegt wat over de welvaart en het welvaren van een land dat we ons massaal druk maken over een relpartijtje.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:03 schreef Monidique het volgende:
What the fuck, hè, het is weer een Wilde Week met Wilders zeker? Iedereen buitelt over elkaar heen een topic te openen...
Inderdaad, mijn vissen zijn de enige die verwarming nodig hebben.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:36 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
[..]
http://www.oneworld.nl/index.php?page=1&articleId=10183
ik heb al bijna een hele maand de kachel niet aan moeten zetten in de huiskamer hier![]()
(afgezien van snorrende PC's)
http://www.wereldomroep.n(...)/act20070216__ivanovquote:De perfecte kopie van Poetin
door correspondent Peter d'Hamecourt
16-02-2007
Poetin zocht naar een kopie van zichzelf en die heeft hij gevonden in Sergej Ivanov, de minister van Defensie. Zijn vriend, KGB-maatje en meest loyale dienaar is gepromoveerd naar de machtigste positie in Rusland onder de president. De eerste etappe op weg naar het presidentschap.
Het Kremlin blijft ondoorgrondelijk, maar het is duidelijk dat de 'Petersburg-bende' geen risico wenst te nemen met de verkiezingen van volgend jaar maart. Met een aantal benoemingen heeft Poetin duidelijk gemaakt dat er voor de Russen straks weinig te kiezen is. Het Kremlin is en blijft in handen van de veiligheidsdiensten, ooit de KGB nu de FSB.
Manifesteren
Sergej Ivanov, 54 jaar, verhuist van het ministerie van Defensie naar de post van eerste vice-premier met het totale economische complex onder zijn hoede. Hij krijgt daarmee als enige in de entourage van Poetin de gelegenheid zich politiek te manifesteren. De regering wordt weliswaar voorgezeten door Michail Fradkov, maar de premier is niet meer dan een bureaucratische uitvoerder en heeft geen enkel politiek gewicht.
Ivanov kan de komende maanden het slechte imago van het leger van zich afschudden. Ook hìj is er niet in geslaagd het leger te hervormen tot een moderne krijgsmacht. Corruptieschandalen, zelfmoorden, moorden en te weinig respect voor het leven van jonge recruten achtervolgen de generaals en dus ook de minister.
De verwachting is dat Ivanov nadat hij als 'burger' voldoende uit de verf is gekomen, de stap maakt naar het premierschap. Dat zou de tweede etappe van zijn lancering naar de zetel in het Kremlin moeten zijn.
Geen succes
De andere eerste vice-premier, Dmitri Medvedev, werd tot nu toe gezien als een andere serieuze kandidaat voor de opvolging. De 41-jarige, eveneens uit Petersburg afkomstige, Medvedev kreeg de afgelopen maanden als taak de 'speciale projecten' van de president te promoten. De projecten moeten financiële injecties geven aan onderwijs, medische zorg en andere achtergebleven gebieden in de sociale sfeer van de Russische samenleving.
Medvedev is in de ogen van Poetin kennelijk niet geslaagd voor dat examen. Hij zal verder hooguit als een tweede kandidaat bij de verkiezingen kunnen figureren, want ook het Kremlin beseft dat verkiezingen met één kandidaat in het Westen niet zo goed vallen.
Poetin heeft met zijn reeks benoemingen nog eens onderstreept dat loyaliteit aan zijn 'sterke staat en persoon' loont en dat dit beleid ook na hem moet worden voortgezet.
Kapitale dienst
Op de post van Defensie benoemde hij Anatoly Serdjoekov, tot nu toe hoofd van de federale belastinginspectie. Het verrast niet dat ook deze Serdjoekov afkomstig is uit Petersburg en een lange vriendschapsrelatie heeft met de president.
Serdjoekov bewees het Kremlin een kapitale dienst. Hij is de architect van de multi-miljarden belastingschuld die Ruslands grootste oliegigant Yukos naar de ondergang dreef. Eigenaar Michail Chodorkovski, eens de rijkste man van het land en politieke tegenstander van Poetin, verdween mede dankzij Serdjoekovs inspanningen voor acht jaar achter de tralies vanwege 'belastingfraude'.
Om de zaak in het verkiezingsjaar helemaal onder controle te krijgen, promoveerde Poetin zijn chef-staf Sergej Narysjkin tot de post van vice-premier. Ook Narysjkin verdiende zijn sporen als bureaucraat onder Poetin in Petersburg.
In het verkiezingsjaar wil Poetin geen last hebben van Tsjetsjenië. Daarom gaf hij de opstandige republiek definitief in handen van Ramzan Kadyrov. De jonge clan-leider voert met zijn eigen leger een waar schrikbewind uit in de Kaukasische republiek. Federale wetten bestaan er nog slechts op papier, maar hij zweert loyaliteit aan het Kremlin.
Wens
Met een reeks van handtekeningen onder deze benoemingsdecreten heeft Poetin het fundament gelegd voor een 'rimpelloze' overdracht van de macht. Zijn wens dat Poetin ook na Poetin voortleeft, lijkt hiermee eveneens in vervulling gebracht. De voortzetting van de geleide democratie in Rusland, lijkt met deze eerste fase van de machtsoverdracht eveneens voor de toekomst verzekerd.
Goed topic is dat.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:10 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Fokke en Sukke bekijken de canon
Drop vretenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:10 schreef sigme het volgende:
Ik heb honger. En keelpijn. En geen zin.
Ik heb geen drop en ik hou niet van zoetigheidquote:
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb geen drop en ik hou niet van zoetigheid.
Nog maar een kwartier te gaan.
digitale diarreequote:
Dankquote:
Ik weet wel iets andersquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb geen drop en ik hou niet van zoetigheid.
Nog maar een kwartier te gaan.
Dat lijkt me een minimumeis.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:30 schreef Autodidact het volgende:
Vier bier per uur gemiddeld, zes keer vreemdgaan, gaat dat me lukken deze carnaval?
Iets bedenken maakt je creatief. Je bedenken maakt je een twijfelaar.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:33 schreef sigme het volgende:
En dat ik dan ook nog bedenk wat ST:TNG is. Ben ik een nerd?
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:30 schreef Autodidact het volgende:
Vier bier per uur gemiddeld, zes keer vreemdgaan, gaat dat me lukken deze carnaval?
Nou dan sloop ik de lay out nog even met die fokke en sukke canonquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:05 schreef sigme het volgende:
Ik trek mij terug op de bank met een boekje.
[afbeelding]
Zo is dat.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:07 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
![]()
Lekker hossen op mongoluh muziek. Maar zeg maar zo: je bent niet de enige mongool.
Wat een gezeik op m'n topic zeg...quote:
De wat? Wat een zooi gebruiken jullie allemaal!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:39 schreef wimmel_1 het volgende:
PS2 poorten zijn met KVM switches anders ook behoorlijk handig ....
Daarom is het ook raar dat je maar 4 poorten achter hebt. Dat moet minstens 6 zijn, en dan 2 in de front van de pc.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:14 schreef du_ke het volgende:
Zolang je maar genoeg USB poorten hebt komt alles goed.
Te snel, te langzaam of prima. Net afhankelijk van hoeveel geduld je hebtquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wat is de overdrachtssnelheid voor een canon eos 400d op USB?
1mb/s. Maar dat ligt aan het geheugen cq camera. Niet aan de poort USB2.0, die is snel genoeg, zelfs voor externe HD's.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wat is de overdrachtssnelheid voor een canon eos 400d op USB?
Ja ik heb er volgens mij ook 6 of 8 ofzo. En voor mij is dat ruim voldoende.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Daarom is het ook raar dat je maar 4 poorten achter hebt. Dat moet minstens 6 zijn, en dan 2 in de front van de pc.
Oh God, wat geniet ik opeens meer van tv-series als ze 1920x1080 zijn!quote:In Amerika is HDTV al jaren een hit. Waar wij nog steeds kijken naar TV-beelden met een standaardresolutie van maximaal 720 bij 576 pixels, ontvangt men aan de andere kant van de wereld de nieuwste films en series in een resolutie van niet minder dan 1920 bij 1080 pixels, uiteraard met bijbehorend digitaal surround geluid.
Hmmm, nog net te doen, 1 pic is al heel veel.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:17 schreef pberends het volgende:
[..]
1mb/s. Maar dat ligt aan het geheugen cq camera. Niet aan de poort USB2.0, die is snel genoeg, zelfs voor externe HD's.
Is dat een soort externe HDD?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:16 schreef Napalm het volgende:
koopt een cardreadert
ontzet 'm maar uit zijn functie, er zijn nog Moszkowiczjes zatquote:Erven Endstra bevestigen lekken Moszkowicz
ANP
HAARLEM - Hett kantoor van advocaat Bram Moszkowicz heeft stukken gelekt naar de media om een toenmalige cliënt, de vermoorde vastgoedhandelaar Willem Endstra, zwart te maken. Dat blijkt uit een rapport van de rijksrecherche, zo bevestigt de advocaat van de nabestaanden van Endstra, Hans Koets, vrijdag.
Koets heeft deze en andere informatie gebruikt in een klacht die hij namens de erven Endstra heeft ingediend tegen Moszkowicz bij de deken van de Orde van Advocaten.
De nabestaanden van Endstra willen dat de Amsterdamse Orde van Advocaten Moszkowicz gaat verbieden om nog als raadsman van de vermoedelijke afperser van Endstra, Willem Holleeder, op te treden. Zij vinden dat de advocaat niet voor Holleeder kan werken omdat hij ook de belangen van ‘het slachtoffer’ Endstra heeft verdedigd. Daardoor is er sprake van een ongewenste belangenverstrengeling, vinden de nabestaanden.
De deken van de Orde van Advocaten in Amsterdam sprak al eerder met Moszkowicz over zijn dubbelrol. Het ging volgens de deken niet alleen om tegenstrijdige belangen, maar ook om het beginsel van de geheimhouding. Moszkowicz mag niet ter verdediging van Holleeder uit de school klappen over zaken waarvan hij als vertrouwensman van Endstra heeft kennisgenomen.
Moszkowicz geeft maandag een persconferentie, waarin hij zal reageren op de stroom berichten over zijn positie als raadsman van Willem Holleeder. Dat heeft hij vrijdag medegedeeld. Tot aan het moment van de persbijeenkomst onthoudt hij zich volgens eigen zeggen van commentaar. De persconferentie is drie uur ‘s middags in hotel Holiday Inn aan de De Boelelaan in Amsterdam.
Heb inderdaad niet het gevoel dat ik daadwerkelijk wat misquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Oh God, wat geniet ik opeens meer van tv-series als ze 1920x1080 zijn!
NOT!
Ik heb een mp3 speler, die is USB2.0... alleen is hij retesloom met 2mb/s... maar dat ligt aan het kut-slome-geheugen!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hmmm, nog net te doen, 1 pic is al heel veel.
* USB externe HHD is voor losers. Firewire for teh w1n!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een gezeik op m'n topic zeg...
[..]
De wat? Wat een zooi gebruiken jullie allemaal!
Normale users gebruiken:
1 toetsenbord, 1 muis op USB
1 printer USB
1 mp3 speler USB
1 digitale camera USB
1 USB flash stick of 1 USB externe HD
en een DVI connector voor het beeldscherm en LAN voor internet.
Das de standaard! Of ben ik seniel?
dvd-kwaliteit is prima genoeg. Zelfs op een 22" beeldscherm.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heb inderdaad niet het gevoel dat ik daadwerkelijk wat mis.
Nee maar dan kan je van de kaart van je camera aflezen en dat gaat sneller dan via de usbpoort van die camera. Geloof ik.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Is dat een soort externe HDD?
en die cardreadert kan ik weer aansluiten op usb?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee maar dan kan je van de kaart van je camera aflezen en dat gaat sneller dan via de usbpoort van die camera. Geloof ik.
kwats; je camera gooit het eruit op usb 1,1 (max) dus de snelheid van je pc`s USB is niet relevant.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:17 schreef pberends het volgende:
[..]
1mb/s. Maar dat ligt aan het geheugen cq camera. Niet aan de poort USB2.0, die is snel genoeg, zelfs voor externe HD's.
Wat een crapzooi. CPU belasting is echt niet boeiend te noemen bij USB2.0 apparaten.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:19 schreef Napalm het volgende:
[..]
* USB externe HHD is voor losers. Firewire for teh w1n!
* USB toestelen vreten CPU tijd. Daarom heerscht PS/2 nog altijd. Mijn muis blijft PS/2.
* Verder lijk het mij vreemd om permanent je MPspeler en digicam in te pluggen (waarom heb je geen interne card reader?!)
* Afsluitend heeft mijn tobo 2 USB doorlusgaten en mijn monitor 4. Dat is ook het idee erachter; doorlussen tot in het oneindige.
Dat denk ik welquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
en die cardreadert kan ik weer aansluiten op usb?![]()
?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:25 schreef pberends het volgende:
Permanent je mp3speler pluggen is helemaal niet vreemd. Ik luister altijd muziek via m'n mp3speler.
Zelfs microsoft heeft daar software voor.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
?
Daar heb je software voor, berends.![]()
Die ik uiteraard ook braaf gebruik. Gewoon de meegeleverde shitquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:27 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Zelfs microsoft heeft daar software voor.
Ja ik ook maar ach voor een keertje is het wel weer leukquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Lasergamen, daarvan kan ik nu zeggen dat ik dat bijna 10 jaar geleden deed.![]()
Gebruiken ze nu eindelijk eens echt dodelijke beams?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja ik ook maar ach voor een keertje is het wel weer leuk.
Wat lul jij nou weer? Ik upload de liedjes die ik wil luisteren voor die dag naar m'n mp3speler. Die unplug ik zodat ik zonder de pc kan luisteren, en als ik met de pc wil luisteren pleur ik dat ding erin en speel het via dat ding af. Das toch niet vreemd? Ik mot die iPot bagger niet.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
?
Daar heb je software voor, berends.![]()
ja, das wat anders, maar je zei dat die continue plugged was. Ipot vind ik ook hype-rotzooi. Alles behalve de macs van apple vind ik hype-rotzooi.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer? Ik upload de liedjes die ik wil luisteren voor die dag naar m'n mp3speler. Die unplug ik zodat ik zonder de pc kan luisteren, en als ik met de pc wil luisteren pleur ik dat ding erin en speel het via dat ding af. Das toch niet vreemd? Ik mot die iPot bagger niet.
Wat bedoel je met continue geplugged? Hij is praktisch continue geplugged, behalve als ik 'm mobiel bij me heb.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
ja, das wat anders, maar je zei dat die continue plugged was. Ipot vind ik ook hype-rotzooi. Alles behalve de macs van apple vind ik hype-rotzooi.
http://www.rawstory.com//(...)ive_new_US_0216.htmlquote:The US Department of Justice has implemented a secretive new prison program segregating "high-security-risk" Muslim and Middle Eastern prisoners, tightly restricting their communications with the outside world in apparent violation of federal law, according to documents obtained by RAW STORY.
Quietly implemented in December, the special "Communications Management Unit" (CMU) at a federal penitentiary in Indiana targeting Muslim and Middle-Eastern inmates was not implemented through the process required by federal law, which stipulates the public be notified of any new changes to prison programs and be given opportunity to voice objection. Instead, the program appears to have been ordered and implemented by a senior official at the Department of Justice.
bron?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:25 schreef pberends het volgende:
Wat een crapzooi. CPU belasting is echt niet boeiend te noemen bij USB2.0 apparaten.
Ah, ik moet mijn scanner, mijn zipdrive en mijn printer wegmikken omdat jij geen 7 euro voor een USB hub uitgeven kan danwel de doorlustechnisek niet snapt?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:25 schreef pberends het volgende:
Dat doorlussen van jou interesseert me niet. Feit is dat de printerpoort makkelijk weg kan en er makkelijk 4 usb gaten bijkunnen.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:17 schreef pberends het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Universal_Serial_Bus#Eigenschappenquote:USB 2.0: 480 Mbit/s plug & play (high speed)
http://www.westerndigital(...)p?DriveID=214#jump11quote:300 MB/s transfer rate
Rik Ringersquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:05 schreef sigme het volgende:
Ik trek mij terug op de bank met een boekje.
[afbeelding]
Klopt, ik heb het niet duidelijk opgeschreven. Zijn uitspraken op het gebied van geschiedschrijving zijn niet veel beter dan die van Dekker op het gebied van biologie.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 08:52 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch een wat merkwaardige kwalificatie voor Plasterk; in tegenstelling tot Dekker heeft Plasterk nooit getracht op dubieuze gronden bepaalde wetenschappelijke theorieen te vloeren.
dat vind je wel cool hè, avonturiers met een bobbel in hun broek - zonder hondquote:
quote:THE INFLATION LIE
Posted By: Letters on 10/16/2006 6:30:57 PM in ECONOMY
The U.S. government has been manipulating the official inflation rate for more than a decade
"One matter we at NewsMax have confronted, but the financial media won't tell you about, is the inflation lie.
The fact is that the U.S. government has been manipulating the official inflation rate, called the Consumer Price Index (CPI), for more than a decade.
We believe this has been the root of many of the U.S. global imbalances. The U.S. government has gotten caught with the lie in obvious places: The U.S. dollar has declined dramatically — about 40% in recent years. At the time we have witnessed a dramatic rise of a 100% or more in gold, oil, and almost every other commodity.
The reason the dollar has declined and commodity prices are up is simple: the rest of the world says, "There are simply too many dollars; you're inflating your currency; and you'll have to give us many more dollars for our goods."
But how does that jibe with official inflation rates? This year the Bureau of Labor Statistics reports inflation at less than 4%. Last year it was about 3%. Between 2002 and 2004, it averaged about 2%.
Everyone who lives in the real world knows these numbers cannot be true. But once again, few want to challenge the status quo claims.
It's interesting that more and more money gurus talk about the inflation lie.
Recently Barron's interviewed Rudolph-Riad Younes, co manager of the Julius Baer International Equity Fund. Since 2002, Younes stock picks for Barron's have increased by almost 42% a year. His fund has gained 17.5% per annum since 2001.
One reason Younes may be so successful is that he sees the world honestly.
For example, on the inflation matter he notes that "inflation is something there should be no debate about and somehow there is."
He then tears apart the United States for using a "core" inflation number that does not include energy prices and does not accurately capture housing costs, which have skyrocketed. If the government did that it "would change the inflation picture dramatically."
Younes then says bluntly, "If you consider headline inflation and include asset prices instead of rental equivalents, the true inflation number would be between 7% and 10%."
Interestingly, we have argued in FIR that inflation is at least 50% higher than official estimates. Younes then asks a good question. "If real inflation is 7% to 10%, why don't we see it in wages?"
One answer is that most employers in the United States link wages to the official CPI number. Most Americans (unlike most Europeans) obediently accept these official numbers as gospel. Workers are not up in arms because their salaries are being slowly boiled to death. They don't realize how insidious inflation is.
The same can be true of investors. Especially ones that invest in CDs and bonds. If inflation is really 7% today, your CD paying 5% is declining in value at a rate of 2% a year. And don't forget to add the taxes you have to pay on the 5% of interest income — making your net inflation adjusted loss more like 3.5% for the year." (NewsMax.com)
Je bent te oud voor Breezerquote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:16 schreef Napalm het volgende:
Sletjes!
IK b3n eR OoK wEer!
leUk he?!?!?!?!?!
Napalmis melig vandaag. Maar eerst naar de bakker; brood, broodjes, eierkoeken en krentenrozijnenbollen.
Zo'n rood zuur wijf die zich immer afvraagt waarom alle kerels van d'r weglopen.quote:
met je mond vol kan je ook niet klagenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Je bent te oud voor Breezer.
Sigmeis sjaggerijnig vandaag. Maar zometeen ga ik weg; buitenspelen.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:39 schreef Napalm het volgende:
[..]
met je mond vol kan je ook niet klagen![]()
![]()
Bronquote:SGP loopt weg voor de prins
RIJSSEN/HOLTEN - Een ludieke actie van een carnavalsprins heeft geleid tot een politieke rel in de gemeente Rijssen-Holten.
Tot grote verontwaardiging van SGP-raadsleden bezocht de prins van de Holtense Fienpreuvers onaangekondigd een thema-bijeenkomst van de raad, waarin werd gesproken over het tegengaan van overmatig drankgebruik onder jongeren. Toen de carnavalsprins (Ch. Meijer zu Slochtern) tijdens een schorsing de mogelijkheid werd geboden om zijn moto - ‘mens erger je niet’ - uit te dragen, verlieten vier SGP-raadsleden gekrenkt de vergaderzaal. Twee SGP’ers bleven zitten, onder wie J. Slagman. Volgens hem is carnaval ‘niets anders dan de spot drijven met het leven en streven van christus’.
Slagman bleef wél zitten. "Ik laat me door zo’n schertsfiguur niet van mijn stoel jagen." CDA-fractievoorzitter H. Kuipers, oud-prins van de Rijssense Bolnpeetr’s, kan zich zowel de actie van de carnavalsprins als de verontwaardigde reactie van de SGP-raadsleden voorstellen. "Dit is een botsing van de verschillende culturen in Rijssen en Holten".
Ik pas me aan aan de doelwitten (het blijft carnaval)..quote:
Leve de migratiequote:Samenstelling Spaanse bevolking verandert snel
De samenstelling van de Spaanse bevolking verandert door immigratie in een rap tempo. In 1996 woonden er 542.300 immigranten in Spanje. In 2005 waren dat er ruim 3,8 miljoen.
Dat heeft de Spaanse krant El País zaterdag gemeld op basis van gegevens van het Spaanse bureau voor statistiek INE. Uit de cijfers blijkt dat de immigratie heeft geleid tot een forse toename van het aantal geboorten van kinderen die zeker één buitenlandse ouder hebben. In 2005 betrof het 17,6 procent van alle geboren kinderen. In 1996 was dat percentage nog 1,8.
Van de gezinnen van wie zeker éen ouder uit het buitenland kwam, ging het in ongeveer de helft van de gevallen om immigratie uit een andere Europees land. In ruim een derde van de gevallen betrof het immigratie uit Amerika. Het percentage voor Afrika was 23,2 en voor Azië 5,5.
gevonden:quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:29 schreef Napalm het volgende:
Waar kan ik een plaatje voor foktopic hosten?
Ik ben geschokt (door mijn gelijk te halen); topicwaardig..
quote:geen islamieten meer Nederland in, veel moslims Nederland uit, denaturalisatie van islamitische criminelen
Wat is het ook gewoon een simpele nazi, hè?quote:ik vind het inderdaad niet prettig dat er straks twee moslims in het kabinet zitten. Dat heb ik liever niet.
http://www.cnn.com/2007/W(...)y.iraq.ap/index.htmlquote:The Defense Ministry has previously confirmed Harry could go to Iraq if his unit was deployed there, but said he might be kept out of situations where his presence would jeopardize his comrades.
Leon is een flapdrol die alles maar napraat wat zijn rechts-conservatieve weblogs hem aansmeren.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:03 schreef Autodidact het volgende:
Door sneeuwval geen debat over opwarming!
Warmest January ever recorded worldwide in 2007
Leon toch.....
radicalisatie.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:28 schreef Monidique het volgende:
[..]
[..]
Wat is het ook gewoon een simpele nazi, hè?
Assimilatie!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:51 schreef Monidique het volgende:
Interpretatie.
De ene gaat en 2 komen. Wat is de natuur toch mooi!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:53 schreef sigme het volgende:
Lente. Twee lammetjes.
Jij probeert het denkwerk voor je piemol te verrichten, moet je loslaten!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:55 schreef Monidique het volgende:
Ik vind het walgelijk.
Ja, dus?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:03 schreef Monidique het volgende:
Dus Britney is nu dik en kaal...
Swa, ik zou d'r nog steeds doen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:03 schreef Monidique het volgende:
Dan moet je wel erg lang droogstaanquote:
Met hoeveel bier op?quote:
zowel op als in haar hoofd volledig kaal.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:03 schreef Monidique het volgende:
1,5 biertje. Ik vind haar echt geil.quote:
Maar jij doet het dan ook met ranzige dikke mannetjesquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:32 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
1,5 biertje. Ik vind haar echt geil.
Nou, op ieder potje past een dekseltje.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:32 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
1,5 biertje. Ik vind haar echt geil.
Ook jij hebt een vriendin.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nou, op ieder potje past een dekseltje.![]()
![]()
Maak van ook anders zelfs om te benadrukken.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ook jij hebt een vriendin.
Nee, ik heb het even overwogen, maar niet gedaan.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Maak van ook anders zelfs om te benadrukken.
Okay, lief van je.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:25 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nee, ik heb het even overwogen, maar niet gedaan.
Je moet niet overdrijven.
Het is goed zo.
Je moet niet alles geloven wat je leest.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Maar jij doet het dan ook met ranzige dikke mannetjes.
Mooi zo, nog meer tegenslagen voor rechts.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:29 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[Upd] Máxima moet Argentijns paspoort houden
Globalisering. En zielig geneuzel in het klein.
Ga eens snel je nationaliteit inruilen jij.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mooi zo, nog meer tegenslagen voor rechts.
Never, biatch!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:34 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ga eens snel je nationaliteit inruilen jij.![]()
Niet op mijnquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:36 schreef Monidique het volgende:
Wilders is een nazi, nu ga ik poepen.
Al uitgescheten?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:36 schreef Monidique het volgende:
Wilders is een nazi, nu ga ik poepen.
Je hebt in de douche gescheten, je hebt je drol geschoren?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:17 schreef Monidique het volgende:
Klaar. En gedoucht. En geschoren. Wat een beetje over moet.
check.quote:
de keerzijde:quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:23 schreef Sidekick het volgende:
Waar men voorheen de blanke en christelijke mens als superieur zag, bleek nu dat sommige andersgelovende en heidense volken, zoals bijvoorbeeld de Chinezen, er ook hoogstaande principes op na konden houden en ook waardevolle culturen konden hebben. Dit soort beschrijvingen vormden al snel (impliciete) kritiek op de Europese maatschappijen.
Over de Verlichting, het stokpaardje van Wilders.
http://en.wikipedia.org/wiki/Homosexuality_in_Chinaquote:The first law against homosexuals in China went into effect in 1740. There was no record in the history as to how effectively the law was enforced. The more devastating event for Chinese homosexuals was, ironically, the enlightenment that came after the Self-Strengthening Movement, when homophobia was imported to China along with Western science and philosophy.
Danke schon.quote:
Jawel, ik geloof alles letterlijk zoals het er staat. En ik onthou het, ik zal je je dikke ranzige mannetjes nog jaren nadragen. Perverselingquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:30 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat je leest.
Die blik, alsof hij net de wereld van te ondergang gered heeft met zijn voldane sperma-muitlje.quote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Die blik, alsof hij net de wereld van te ondergang gered heeft met zijn voldane sperma-muitlje.
Nah, dat laatste klopt wel.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Jawel, ik geloof alles letterlijk zoals het er staat. En ik onthou het, ik zal je je dikke ranzige mannetjes nog jaren nadragen. Perverseling.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Die blik, alsof hij net de wereld van te ondergang gered heeft met zijn voldane sperma-muitlje.
http://www.wereldomroep.n(...)70216_chinamigrantenquote:Miljoenen Chinezen op weg naar kroost
Door correspondent Karen Meirik
16-02-2007
Dit weekeinde vieren de Chinezen hun traditionele nieuwjaarsfeest, dat alles bij elkaar zo'n twee weken duurt. Net als de decembermaand in Nederland, staat Chinees Nieuwjaar voor vuurwerk, lekker en veel eten, maar vooral voor familiehereniging. Even ligt de werkplaats van de wereld stil. Alle arbeiders zitten in de trein op weg naar hun families.
Het gedrang bij de treinstations rond Chinees Nieuwjaar verraadt het geheim achter China's opzienbarende economische groei. Nooit eerder in de menselijke geschiedenis was er zo'n grote groep arme boeren op drift. Naar schatting 240 miljoen migrantenarbeiders verdienen hun geld ver van huis, met laagbetaalde banen in de bouw, fabrieken of als huishoudelijk personeel. Ongeveer de helft werkt in explosief groeiende steden als Peking, Shanghai, Guangzhou en Shenzhen.
Waidiren
Luo Pingrong is zo'n migrant. Ze was boerin in de mooie, maar arme, provincie Sichuan. De afgelopen twaalf jaar heeft ze veel fabrieken in Chengdu en Shanghai van binnen gezien. Tegenwoordig werkt ze als schoonmaakster in Peking. Haar familie, onder wie haar dochter van vijftien, ziet ze niet vaker dan eens in de anderhalf jaar.
Stedelingen noemen ze 'waidiren', mensen van buiten. Een woord met een zelfde lading als 'gastarbeider'. De autochtonen kijken op de migranten neer en geven ze de schuld van alles wat er mis is in de moderne stad: criminaliteit, prostitutie, aids, maar ook de toegenomen concurrentie op de arbeidsmarkt.
De kloof tussen stedelingen en plattelanders is eeuwenoud, maar werd pas onder Mao Zedong officieel vastgelegd in het 'hukou' registratiesysteem. De hukou is een registratieboekje voor huishoudens, wat in de praktijk neerkomt op een binnenlandse verblijfsvergunning. Ooit was de hukou zelfs nodig om voedselbonnen te krijgen.
Grootouders
Sinds China's economische opmars, mogelijk gemaakt door de goedkope boeren arbeidskrachten, is het hukou-systeem versoepeld. Maar nog steeds heeft iemand zonder hukou geen recht op gezondheidszorg, sociale zekerheid of scholing. Veel migranten laten hun kinderen dan ook achter bij de grootouders op het platteland.
Ook Luo is noodgedwongen een moeder op afstand. "Gelukkig ben ik pas buitenshuis gaan werken toen mijn dochter al drie jaar oud was. Dat is relatief laat," zegt ze. Ze vindt het maar niks dat steeds meer kinderen door de grootouders worden opgevoed. Bij haar in de streek zijn veel tieners aan de drank en raken meisjes ongewenst zwanger. Ze wijt dat aan de opvoeding. Volgens haar zijn grootouders minder betrokken en onwetender dan de ouders.
Als ze haar dochter na anderhalf jaar terugziet, komen daar geen zoenen of knuffels aan te pas. Met net een treinreis van ruim dertig uur en een busreis van nog eens twee uur achter de rug, gaat Luo inkopen doen om haar dochter en schoonmoeder een gezond maal voor te zetten. "Mijn schoonmoeder kan niet koken en ik ben bezorgd dat mijn dochter niet genoeg groente eet. Haar gezondheid is slecht," zucht ze.
Varkensoren
Aan een feestmaal met varkensoren, hete pepers en lotussoep komen de vorderingen van dochter Tang Yueqing op school aan bod. Yueqing houdt zich flink, maar op een onbewaakt moment breken de tranen door, omdat ze haar moeder vreselijk mist. Luo zou ook liever haar dochter naar Peking willen halen. Maar haar opleiding gaat voor. Zonder hukou zit een middelbare schooldiploma er in Peking niet in.
Chinese regeringsleiders, onder wie president Hu Jintao en premier Wen Jiabao, geven toe dat het hukou-systeem achterhaald is. Ze sturen aan op hervormingen. Toch lijkt afschaffing voorlopig geen reële optie, omdat de hukou een rem zet op al te snelle urbanisatie. Voorlopig blijven de migranten tweederangs burgers.
Goedenmorgen, beste kerel.quote:
http://www.rtl.nl/(/actue(...)remistentraining.xmlquote:Islamisten Somalië getraind in Midden-Oosten
Militante moslims uit Somalië hebben hun training in landen in het Midden-Oosten gekregen.
Veiligheidsraad
Dat schrijft The Sunday Times op basis van een rapport van de VN-Veiligheidsraad. Landen als Syrië, Libië en Egypte zouden Somalische moslimstrijders hebben opgeleid en van wapens hebben voorzien om aan de invloed van het Westen in Somalië een eind te maken.
Mogadishu
Islamitische milities kregen vorig jaar de Somalische hoofdstad Mogadishu in handen. Vorige maand wist de Somalische regering de extremistische moslims met hulp van Ethiopië te verdrijven.
Ik mag hopen dat dit braaksel een slechte grap van de eindredactie is.quote:Het klinkt bijna ongelofelijk maar het feit ligt er: nog maar twintig jaar geleden was het verleden van Israël geen terrein voor onbevangen historisch onderzoek. Het verhaal van de jonge staat was vrijwel exclusief het product van politici, militairen en publicisten, druk doende met het ontwerpen van een ware nationale mythologie, met de Israëliërs in de rol van moreel superieure helden – of slachtoffers – en de Arabieren, onder wie de Palestijnen, als de tweede dodelijke bedreiging van het Joodse volk sinds de Holocaust.
Pas rond 1990 begon een kleine groep echte historici, met Benny Morris voorop, de ideologische Augiasstal uit te mesten, een uiterst ondankbaar werk omdat de realiteit die achter de officiële verzinsels zichtbaar werd, vaak nogal pijnlijk bleek te zijn.
Om twee voorbeelden te noemen: de Israëlische onafhankelijkheidsoorlog van 1948 was geen gevecht van een Joodse David tegen een Arabische Goliat maar van een goed bewapend Israëlisch leger tegen een zwakkere tegenstander. Verder bleken de 700.000 Palestijnen die tijdens de oorlog hun land ontvluchtten, grotendeels door de Israëliërs te zijn verdreven: een grondige etnische zuivering die de ontstaanswijze van de Joodse staat in een bedenkelijk licht stelt.
Het viel dan ook te verwachten dat de New Historians, zoals ze genoemd worden, doorgaans worden doodgezwegen. Men gaat door met het uitventen van de oude sprookjes, terecht ervan overtuigd dat die bij het grote publiek beter vallen dan kritisch zelfonderzoek.
Vorige week konden de lezers van Letter & Geest met zo’n sprookjesverteller kennis maken: prof. dr. J. G. B. (Hans) Jansen. Het lijkt een recensie van het zojuist verschenen boek van oud-president Jimmy Carter, ’Palestine: Peace not Apartheid’, maar het is in feite een klassiek voorbeeld van Israëlische mythologie. Ik geef enkele voorbeelden.
Geheel overeenkomstig een bekend clichéverhaal krijgt Amin al-Hoessein, in de oorlog groot-moefti van Jeruzalem, om zijn sympathie voor Hitler een dominante rol toegeschreven in de Palestijnse strijd tegen de Israëliërs hoewel van die rol niets is bewezen.
Voorts wordt het verhaal opgedist dat de Joodse leiders in het Britse mandaatgebied veel meer Joden uit de klauwen van nazi-Duitsland hadden willen redden maar daarvoor de gelegenheid niet kregen. In zijn ’The seventh million: The Israelis and the Holocaust’ (1993) heeft Tom Segev het tegendeel aangetoond: de zionistische leiders in Palestina hadden voor de Holocaustslachtoffers geen belangstelling, tenzij ze bruikbaar waren voor de opbouw van de Joodse gemeenschap in het mandaatgebied.
De mislukte onderhandelingen tussen de Israëlische premier Barak en Jasser Arafat in 2000 – het zogeheten camp David II – worden door Jansen volledig aan de weigerachtigheid van Arafat toegeschreven, hoewel die eenzijdige interpretatie al sinds 2001 door Hoessein Agha en Robert Malley is weerlegd. Zij ontkrachtten tevens de fantastische bewering dat de Palestijnen 90 tot 95 procent van de Westoever kregen geoffreerd, volgens Jansen zelfs 97 procent, een percentage dat hij nodig heeft voor zijn bizarre algemene conclusie dat Palestijnse leiders ’nooit een eigen staat hebben gewild’.
Wie meer wil weten zonder een halve boekenkast door te ploegen, kan volstaan met het raadplegen van ’De strijd om het geheugen van Israël: De New Historians en het Israëlisch-Palestijnse conflict’ (2003), een koel en evenwichtig overzichtswerk van Lander Corluy.
Inmiddels is bekend geworden dat Jansen een flink deel van zijn artikel heeft overgeschreven van de Harvard-hoogleraar Alan M. Dershowitz. Dat is interessant. Dershowitz geldt sedert zijn boek uit 2003, ’The case for Israel’, als degene die het harde geweld van Israël tegen de Palestijnen bij uitstek heeft gerechtvaardigd.
Wie van het niveau van die publicatie op de hoogte wil komen, moet niet nalaten kennis te nemen van Norman Finkelsteins ’De drogredenen van het antisemitisme: Israël, de VS en het misbruik van de geschiedenis’ (2006). Het boek is grotendeels opgebouwd rond de beweringen van Dershowitz, die stuk voor stuk met een overmacht van officieel vastgestelde feiten worden weerlegd.
Het boek van Jimmy Carter heeft, naar ik heb begrepen, zwakke kanten. Een kritische bespreking is daarom welkom, eventueel een tweetal recensies, indien een onbevooroordeeld expert moeilijk is te vinden. Maar wat Jansen presteert, heeft niets met recenseren te maken. Het is een woedende filippica, gebaseerd op een uiterst onkritische kijk op Israël.
Wat mij verbaast is dat de redactie van Letter Geest met dit stuk op de vanouds bekende manier in de fout is gegaan. Gegeven het aantreden van een nieuwe redactie mocht de lezer verwachten dat deze zich open, alzijdig, geïnteresseerd en onbevooroordeeld zou opstellen, eigenlijk een vanzelfsprekendheid. Het lukt kennelijk niet, zoals mij ook ook de afgelopen maanden uitde keuze en behandeling van onderwerpen is gebleken. Het blijft sukkelen met Letter & Geest.
het is ook meer een lobby dan een discussiequote:Op zondag 18 februari 2007 12:32 schreef pberends het volgende:
Die kernenergie-professor is zo geniaal!!
Hij dist die Samsom elke keer!
En zelfs Samsom is eigenlijk wel voor kernenergie.
Valt me mee dat Samsom gewoon toegaf dat een ongeluk als Tjernobyl onmogelijk is anno 2007.quote:Op zondag 18 februari 2007 12:33 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik vind het maar een zoutloze PvdA uitzending.
Hij heeft ontdekt dat het om mensen gaat.quote:Op zondag 18 februari 2007 12:37 schreef pberends het volgende:
Oh God, een filosofische benadering van dat tuig dat Frankrijk in brand stook.
Goh.quote:Op zondag 18 februari 2007 12:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hij heeft ontdekt dat het om mensen gaat.![]()
Hij heeft ook zeer veel geld. (van iemand anders...)quote:
"De waarde van de huizen steeg flink"quote:Op zondag 18 februari 2007 12:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik mag dus extra gaan dokken voor prachtwijken waar tokkies en islamvolk de zaak weer verraggelt. Schilderswijkpraktijken...
Whehe, Vistaquote:Creative onder vuur wegens uitblijven Vista-drivers
Deze week publiceerde The Inquirer een artikel waarin het Creative bekritiseerde vanwege het gebrek aan goede drivers voor het Windows Vista. In een reactie hierop schreef Creative dat het besturingsysteem dusdanig vernieuwd was, dat de drivers herschreven moesten worden.
Bijna een maand na de release van Windows Vista blijkt de beschikbaarheid van specifieke drivers voor verschillende producten van Creative wat tegen te vallen. Hoewel de bètadrivers al enkele maanden te downloaden zijn, laten de definitieve versies voor meer dan de helft van de apparatuur op zich wachten. Vooral bezitters van oudere hardware zullen het zonder Vista-ondersteuning moeten stellen; voor onder andere de vier jaar oude Extigy-geluidskaart staat geen nieuwe software gepland. Het merendeel van de drivers voor de hardware op Creatives 'Driver Availability Chart' zal in het eerste kwartaal van 2007 moeten verschijnen, waarbij het bedrijf aangeeft dat dit uiterlijk eind maart is. Op verschillende fora van Creative hebben gebruikers al melding gemaakt van crashes, ruis over de boxen en een beperkt aantal geluidskanalen die de huidige versies van de software in Vista veroorzaken. De gemoederen zijn zelfs dusdanig hoog opgelopen dat de moderators het nodig vonden om de forumbezoekers erop te attenderen dat vijandig taalgebruik niet gewenst is.
Kort na de release van het artikel over de missende Vista-software, nam Creative contact op met The Inquirer om opheldering te geven over de situatie. Volgens Creative is het bedrijf 'al lange tijd druk bezig met het Vista-project en houdt het zijn klanten met bètadrivers en nieuwsberichten via de Vista update-site en het forum op de hoogte van de ontwikkelingen'. De grote veranderingen binnen de geluidsarchitectuur van Vista, waaronder de afwezigheid van directe toegang tot de hardware, zouden de programmeurs hebben geforceerd om de drivers grotendeels te herschrijven. Als antwoord op de vraag waarom nu juist de drivers zo lang op zich laten wachten, vertelde de pr-woordvoerder dat, ondanks het feit dat Vista een aardige tijd in het bètastadium heeft doorgebracht, het alsnog even geduurd heeft voordat het besturingsysteem voldoende voltooid was om de drivers uitvoerig te testen. Daarbij liet hij ook weten dat de whql-certificering van Microsoft een tijdrovend proces is en tot verdere vertraging heeft geleid.
Vooralsnog had Creative bemoedigende woorden voor de Audigy-bezitters: volgens de fabrikant zullen de drivers voor de Audigy-serie op 5 maart beschikbaar worden gesteld. Drie dagen later zal eveneens de definitieve software voor de X-Fi-reeks te downloaden zijn. Tot dan zullen de gebruikers het moeten doen met de bètadrivers die al, naar eigen zeggen, vrijwel dezelfde functionaliteit bezit als de aankomende versies. De geluidskaartontwikkelaar heeft verder geen woord gerept over de releasedata van de drivers van andere hardware.
quote:Op zondag 18 februari 2007 12:47 schreef pberends het volgende:
http://www.xxxupload.nl/images/d1m3339.jpg
Asssssssss.
Die kerel is een idioot. Zeg dan gewoon dat je apple-troep in het onderwijs wil afzetten.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:05 schreef pberends het volgende:
Steve Jobs wil schoolboeken afschaffen
http://www.cbn.com/CBNnews/104458.aspxquote:An Albanian Muslim extremist from Kosovo was recently arrested after allegedly plotting to blow up the parliament building in Montenegro.
55-year-old Dodu L. was arrested by Austrian authorities last month while trying to board a flight in Vienna. 12 other ethnic Albanians were reportedly involved in the plot.
There is growing concern that Kosovo, a disputed region in the southern province of Serbia, is emerging as a bastion of radical Islam.
For more on radical Islam's growth in Kosovo you can watch my interview with James Jatras, a representative of the Serbian Orthodox Community.
Kosovo's back in the news again. The United Nations is floating the idea of granting Kosovo independence.
In 1999, Serbian dictator Slobodan Milosevic, attempted to ethnically cleanse the province of Kosovo of a large part of its Albanian majority. NATO forces intervened and forced the Serbian army out of Kosovo. The region has been under NATO supervision ever since.
90 percent of Kosovo's population is ethnic Albanian and most are followers of Islam. Serbs, for whom Kosovo is an ancestral homeland and the site of many important Serbian Orthodox churches and monasteries, make up roughly 10 percent of the population. Serbs insist that Kosovo remain under Serbian sovereignty. The majority of Albanians want independence.
Any final decision on Kosovo's future must be approved by the U.N. Security Council. Those pushing for independence envision self-rule for Kosovo, including a flag, anthem, army, constitution and the right to join international organizations. The plan would also give minority Serbs more control over their own local governance.
Die mag wel op haar rug gaan liggen.quote:Op zondag 18 februari 2007 12:47 schreef pberends het volgende:
Asssssssss.
Mwah, een PvdA'er die duidelijk vóór kernergie was, een voormalig Greenpeace-activist die zowaar inzag dat a priori tegen zijn niet zo realistisch meer was. En tot slot iemand die betoogde dat de zogenaamde sociale woningbouw zoals decennialang door de overheid was gevoerd zo'n beetje de slechtst denkbare manier was om mensen te huisvesten.quote:Op zondag 18 februari 2007 12:33 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik vind het maar een zoutloze PvdA uitzending.
Neeee op haar buik.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:09 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Die mag wel op haar rug gaan liggen.
Ja, de rode draad was bewustwording van het feit dat overheid niet per definitie een oplossing is voor "maatschappelijke" problemen. Maar dat is natuurlijk niet goed genoeg, nu moet het omgezet worden in beleid. Ik vrees dat bij de omzetting van de gedachte "de overheid is niet altijd de oplossing" naar beleid zal duidelijk worden dat de rode vos nimmer zijn streken verleerd.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:12 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Mwah, een PvdA'er die duidelijk vóór kernergie was, een voormalig Greenpeace-activist die zowaar inzag dat a priori tegen zijn niet zo realistisch meer was. En tot slot iemand die betoogde dat de zogenaamde sociale woningbouw zoals decennialang door de overheid was gevoerd zo'n beetje de slechtst denkbare manier was om mensen te huisvesten.
Het kon slechter.
Oh, de meerderheid van de bevolking wil deze maatregel, vandaar dat PvdA-kamervoorzitter Verbeet de PVV de mond snoerdequote:Rel twee paspoorten kost coalitie zetels
RIJSWIJK - De aanhang voor de coalitiepartijen is deze week sterk afgenomen. Dat bleek zondag uit een peiling van Maurice de Hond. ,,Dit hangt duidelijk samen met de discussie over de dubbele nationaliteit van bewindspersonen'', stelt De Hond.
Het gaat om de beoogde PvdA-staatssecretarissen Nebahat Albayrak (Jusitie; Nederlands en Turks) en Ahmed Aboutaleb (Sociale Zaken; Nederlands en Marokkaans). De PVV wilde afgelopen week een motie indienen om de benoeming van Aboutaleb en Albayrak te voorkomen, omdat zij twee paspoorten hebben. Volgens de PVV lopen bewindspersonen met twee paspoorten het risico van tegenstrijdige belangen.
Niet alleen kiezers van de Partij voor de Vrijheid (PVV) steunen volgens de opiniepeiler deze motie, maar ook die van de VVD (86 procent) en het CDA (58 procent).
In vergelijking met de verkiezingen van november verliest het CDA zes zetels. De PvdA heeft er vijf minder. Het ChristenUnie blijft op twee staan. Hierdoor zouden de drie coalitiepartijen bij nieuwe verkiezingen met 69 zetels niet meer kunnen steunen op een meerderheid in de Tweede Kamer.
Partijen die hun aanhang in deze peiling zien stijgen zijn de PVV (plus vier zetels) en VVD (vier extra zetels). De SP, GroenLinks en de Partij voor de Dieren krijgen er één zetel bij.
(ANP)
Het domste argument van Samsom was: "Als we nu aan energiebesparing gaan doen is zo'n kerncentrale helemaal niet nodig"quote:Op zondag 18 februari 2007 13:23 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ja, de rode draad was bewustwording van het feit dat overheid niet per definitie een oplossing is voor "maatschappelijke" problemen. Maar dat is natuurlijk niet goed genoeg, nu moet het omgezet worden in beleid. Ik vrees dat bij de omzetting van de gedachte "de overheid is niet altijd de oplossing" naar beleid zal duidelijk worden dat de rode vos nimmer zijn streken verleerd.
Ik Ahmed.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:27 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
ik vind Nebahat wel een geil ding eigenlijk.
Prima aktie van De Hond.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Oh, de meerderheid van de bevolking wil deze maatregel, vandaar dat PvdA-kamervoorzitter Verbeet de PVV de mond snoerde.
Da's ook de eerste keer dat ik dat aan Nelly Furtado zie.quote:Op zondag 18 februari 2007 12:47 schreef pberends het volgende:
Asssssssss.
Sie haben es nicht gewusst?quote:Op zondag 18 februari 2007 13:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Dat was toen nog niet bekend.
Omdat ze ook een geweldige buik heeft.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:28 schreef Apropos het volgende:
[..]
Da's ook de eerste keer dat ik dat aan Nelly Furtado zie.
Hoe gaan we het doen als het op is dan?quote:Op zondag 18 februari 2007 13:27 schreef pberends het volgende:
[..]
(met groene energie kan dat voor een aardig doch klein deel, maar never nooit helemaal)
Geil ding, maar haar teksten zijn weird.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:30 schreef pberends het volgende:
[..]
Omdat ze ook een geweldige buik heeft.
Maar waarom een zure smiley?
Als WAT op is?quote:Op zondag 18 februari 2007 13:31 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Hoe gaan we het doen als het op is dan?
quote:Op zondag 18 februari 2007 13:29 schreef pberends het volgende:
Carnaval wordt minder populair
[afbeelding]
Oké, weten we ook waarom.
quote:zuurpruim hier,
Kijk die suffe lui op de foto. Veel plezier die ma di en wo Dries! Ik zou het er nog niet 1 dag mee uit houden.
Oh ja, en ik wou even zeggen dat ik vreselijk jaloers ben op dit spetterend feest!
Lekker gek doen!
azijnzeiker - Grunn - 18/02/07 - 11:23:11
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |