Ik pas me aan aan de doelwitten (het blijft carnaval)..quote:
Leve de migratiequote:Samenstelling Spaanse bevolking verandert snel
De samenstelling van de Spaanse bevolking verandert door immigratie in een rap tempo. In 1996 woonden er 542.300 immigranten in Spanje. In 2005 waren dat er ruim 3,8 miljoen.
Dat heeft de Spaanse krant El País zaterdag gemeld op basis van gegevens van het Spaanse bureau voor statistiek INE. Uit de cijfers blijkt dat de immigratie heeft geleid tot een forse toename van het aantal geboorten van kinderen die zeker één buitenlandse ouder hebben. In 2005 betrof het 17,6 procent van alle geboren kinderen. In 1996 was dat percentage nog 1,8.
Van de gezinnen van wie zeker éen ouder uit het buitenland kwam, ging het in ongeveer de helft van de gevallen om immigratie uit een andere Europees land. In ruim een derde van de gevallen betrof het immigratie uit Amerika. Het percentage voor Afrika was 23,2 en voor Azië 5,5.
gevonden:quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:29 schreef Napalm het volgende:
Waar kan ik een plaatje voor foktopic hosten?
Ik ben geschokt (door mijn gelijk te halen); topicwaardig..
quote:geen islamieten meer Nederland in, veel moslims Nederland uit, denaturalisatie van islamitische criminelen
Wat is het ook gewoon een simpele nazi, hè?quote:ik vind het inderdaad niet prettig dat er straks twee moslims in het kabinet zitten. Dat heb ik liever niet.
http://www.cnn.com/2007/W(...)y.iraq.ap/index.htmlquote:The Defense Ministry has previously confirmed Harry could go to Iraq if his unit was deployed there, but said he might be kept out of situations where his presence would jeopardize his comrades.
Leon is een flapdrol die alles maar napraat wat zijn rechts-conservatieve weblogs hem aansmeren.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:03 schreef Autodidact het volgende:
Door sneeuwval geen debat over opwarming!
Warmest January ever recorded worldwide in 2007
Leon toch.....
radicalisatie.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:28 schreef Monidique het volgende:
[..]
[..]
Wat is het ook gewoon een simpele nazi, hè?
Assimilatie!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:51 schreef Monidique het volgende:
Interpretatie.
De ene gaat en 2 komen. Wat is de natuur toch mooi!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:53 schreef sigme het volgende:
Lente. Twee lammetjes.
Jij probeert het denkwerk voor je piemol te verrichten, moet je loslaten!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:55 schreef Monidique het volgende:
Ik vind het walgelijk.
Ja, dus?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:03 schreef Monidique het volgende:
Dus Britney is nu dik en kaal...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |