quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 | #define FUNCINIT_1 void hwPrint(char *); #define FUNCINIT_2 void hwShuffle(char *, char*); #define FUNCINIT_3 void hwDeclare(char *); FUNCINIT_1 FUNCINIT_2 FUNCINIT_3 int main(){ char hwString[15]; char *p; hwDeclare(&hwString[0]); hwPrint(&hwString[0]); } void hwPrint(char *hwP){ for (;*hwP;hwP++) printf("%c", *hwP); } void hwShuffle(char *l1P, char *hwP){ *hwP = *l1P; } void hwDeclare(char *hwsP){ struct{ char l1, l2, l3, l4, l5, l6, l7, l8, l9, l10, l11, l12, l13, l14, l15; }hwChars = {72, 101, 108, 108, 111, 44, 32, 119, 111, 114, 108, 100, 33, 10, 0}; char *hwAddr; for (hwAddr = &hwChars.l1; *hwAddr; hwAddr++){ hwShuffle(hwAddr, hwsP); hwsP++; } } |
Intelligente programmeertalenquote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 | LRESULT CALLBACK WindowProcedure(HWND, UINT, WPARAM, LPARAM); char szClassName[] = "MainWnd"; int WINAPI WinMain(HINSTANCE hInstance, HINSTANCE hPrevInstance, LPSTR lpCmdLine, int nCmdShow) { HWND hwnd; MSG msg; WNDCLASSEX wincl; wincl.cbSize = sizeof(WNDCLASSEX); wincl.cbClsExtra = 0; wincl.cbWndExtra = 0; wincl.style = 0; wincl.hInstance = hInstance; wincl.lpszClassName = szClassName; wincl.lpszMenuName = NULL; //No menu wincl.lpfnWndProc = WindowProcedure; wincl.hbrBackground = (HBRUSH)(COLOR_WINDOW + 1); //Color of the window wincl.hIcon = LoadIcon(NULL, IDI_APPLICATION); //EXE icon wincl.hIconSm = LoadIcon(NULL, IDI_APPLICATION); //Small program icon wincl.hCursor = LoadCursor(NULL, IDC_ARROW); //Cursor if (!RegisterClassEx(&wincl)) return 0; hwnd = CreateWindowEx(0, //No extended window styles szClassName, //Class name "", //Window caption WS_OVERLAPPEDWINDOW & ~WS_MAXIMIZEBOX, CW_USEDEFAULT, CW_USEDEFAULT, //Let Windows decide the left and top //positions of the window 120, 50, //Width and height of the window, NULL, NULL, hInstance, NULL); //Make the window visible on the screen ShowWindow(hwnd, nCmdShow); //Run the message loop while (GetMessage(&msg, NULL, 0, 0)>0) { TranslateMessage(&msg); DispatchMessage(&msg); } return msg.wParam; } LRESULT CALLBACK WindowProcedure(HWND hwnd, UINT message, WPARAM wParam, LPARAM lParam) { PAINTSTRUCT ps; HDC hdc; switch (message) { case WM_PAINT: hdc = BeginPaint(hwnd, &ps); TextOut(hdc, 15, 3, "Hello, world!", 13); EndPaint(hwnd, &ps); break; case WM_DESTROY: PostQuitMessage(0); break; default: return DefWindowProc(hwnd, message, wParam, lParam); } |
http://www.talkingpointsm(...)/david_brooks_an.phpquote:Far be it from me to get in the middle of a liberal purge, but would anybody mind if I pointed out that the calls for Hillary Clinton to apologize for her support of the Iraq war are almost entirely bogus?...
Today, the liberal wing of the Democratic Party believes that the world, and Hillary Clinton in particular, owes it an apology. If she apologizes, she’ll forfeit her integrity. She will be apologizing for being herself.
http://www.talkingpointsm(...)/flashback_brook.phpquote:I'm curious about how all the war opponents are going to react if things continue to go well. Sure, they opposed Saddam, they will say. They just didn't want to do anything about him. They had no practical suggestion for how to end his murderous reign and spread freedom. They were tolerant. Tolerant of tyranny. They doubted, and continue to doubt America's willingness and ability to serve as a force for good in the world. That was their crucial mistake.
I suspect they will not even now admit their errors. I doubt the people of Europe will say: We were wrong. You really are the liberators of the Iraqi people. I doubt the Arab propagandists will say: We will never spread such distortions again. We will never again be so driven by resentment and dishonesty.
Sad to say, human nature doesn't work that way. The rump 15 percent of Americans who still oppose this war may perhaps grow more bitter, lost in the cul-de-sac of their own alienation.
Weer een mooie bash-uitzending over rechts.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:32 schreef zakjapannertje het volgende:
Andere Tijden nu over de VVD
In the mothafuckin´ house!quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:55 schreef sigme het volgende:
brekebeentjes met rare kapsels en dito brilletjes
Hij is een matig stilist en vindt zichzelf veel geestiger dan ´ie in werkelijkheid is. Een soort atheistische Dekker.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:27 schreef Autodidact het volgende:
Maar waarom heb je een hekel aan Plasterk, Apropos?
SHIT!quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:37 schreef Aoristus het volgende:
gelukkig wordt er weer flink wat afgemept bij de Sopranos
Het is eindelijk duidelijk dat Adriana met de FBI praat, dus die kreeg er net even van langs. Tony vertrouwt het zaakje niet, en denkt dat zijn neef de mol is. Hij is hem aan het traceren via telefoongesprekken e.d.quote:
Ik zag het.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:48 schreef Aoristus het volgende:
laat maar, Adriana is net gewhacked
Tegenwoordig speelt ze in Joeyquote:
Ja die vertelt het niet meer na.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:48 schreef Aoristus het volgende:
laat maar, Adriana is net gewhacked
http://thinkprogress.org/2007/02/15/aei-bush-white-house/quote:“I admire AEI a lot,” Bush said. “After all, I have been consistently borrowing some of your best people. More than 20 AEI scholars have worked in my administration.”
dat zegt Hirsi Ali nog steeds helemaal nietsquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:19 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://thinkprogress.org/2007/02/15/aei-bush-white-house/
Tsja, dat zegt het wel zo'n beetje, niet?
Dan zal ik wel niet links zijn,quote:Zowel het zwijgen over het grondwetsvoorstel in Irak als over de toepassing van de Shariah in Ontario “tonen vooral dat veel mensen die zich ‘liberaal’ of ‘links’ noemen zich wel druk kunnen maken als het gaat om ‘Bush-bashing’, maar stilvallen wanneer rechten van vrouwen in gedrang komen door religieuze obscuriteiten.”
http://www.editorandpubli(...)ontent_id=1003546508quote:"What went wrong?" the reporter reasonably asked.
Snow replied: "I'm not sure anything went wrong."
http://www.nos.nl/nosjournaal/nederlandkiest2006/quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:50 schreef Taurus het volgende:
Ik zoek echt enorm het verkiezingsdebat ná de uitslag! Direct na de uitslag, weet iemand de link??
Dat lijkt me toch een wat merkwaardige kwalificatie voor Plasterk; in tegenstelling tot Dekker heeft Plasterk nooit getracht op dubieuze gronden bepaalde wetenschappelijke theorieen te vloeren.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:31 schreef Apropos het volgende:
[..]
Hij is een matig stilist en vindt zichzelf veel geestiger dan ´ie in werkelijkheid is. Een soort atheistische Dekker.
Ah, te lang in de kroeg gehangen?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 08:41 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen. Ik heb keelpijn, ik heb me verslapen en ik heb geen zin.
Inderdaad, Plasterk weet ideologie nog te scheiden van wetenschap. 't Is misschien wel zo dat hij zichzelf grappig vindt, maar of dat nou zo erg is...hij gaat in ieder geval niet rappenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 08:52 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch een wat merkwaardige kwalificatie voor Plasterk; in tegenstelling tot Dekker heeft Plasterk nooit getracht op dubieuze gronden bepaalde wetenschappelijke theorieen te vloeren.
quote:
Elke keer na een zware training woensdag, ben ik op vrijdag op m'n werk niet vooruit te branden.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 08:41 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen. Ik heb keelpijn, ik heb me verslapen en ik heb geen zin.
Volgens het KNMI wordt het morgen half bewolkt met zonnige periodes en 15(!) graden.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:29 schreef sigme het volgende:
Het was hier gister veel mooier weer. Vandaag is het tamelijk bewolkt.
Morgen ben ik vrij, dan zal het wel weer regenen.
Geldingsdrang vrees ik.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:26 schreef sigme het volgende:
Zwaar trainen.. dat moet je dan ook niet doen! Waarom doen mensen dat?
http://english.eluniversa(...)_art_15A835773.shtmlquote:Rear admiral Luis Cabrera, one of the members of President Hugo Chávez' Joint Chiefs of Staff, Thursday asked for verification of the "illogical" threat Al Qaeda allegedly launched against Venezuela, as this country is fighting US imperialism too, but using other methods.
"We should confirm the authenticity of these reports. It seems illogical that Al-Qaeda, which is against the US imperialism, is going after a State that is precisely fighting this hegemony, this imperialism, yet using other methods," Cabrera told official TV channel VTV.
Reports from Abu Dhabi on Wednesday claimed that the Saudi branch of Al Qaeda has urged followers to strike oil facilities in all countries around the world supplying oil to the United States, including Mexico, Canada and Venezuela.
The call came in an article called "Bin Laden and the Oil Weapon," featured in the latest edition of on-line magazine Sawt al-Jihad (Voice of Jihad), of the so-called "Al Qaeda Organization in the Arabian Peninsula," Efe reported.
The article urges the Mujahideens (Islamic fighters) to target oil premises for attacks not only in Saudi Arabia, but throughout the world.
"We should strike petroleum interests in all areas which supply the United States, and not only in the Middle East, because the target is to stop its imports or decrease it by all means," said the group on the on-line magazine (Voice of Jihad).
Cabrera stressed that the means to fight the United States "are different" because Venezuela fight "with the Constitution, with legality, moral and the truth, rather than terrorist attacks."
He reminded that there are "serious suspicions" that September 11, 2002 terrorist attacks on a number of civilian and military targets in the US were "self-attacks."
"This could be part of a plan," he said, adding that "it is important for Venezuelan security agencies to take all necessary measures of security and defense to avoid any attack."
In this connection, on Wednesday, Minister of the Interior and Justice Pedro Carreño said they have declared "an early alert" and are "ready to conduct any relevant investigations to guarantee supply of strategic resources."
Ik zal echt nooit begrijpen waarom mensen zichzelf nutteloos afmatten. Of een "trainer" accepteren.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:35 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Geldingsdrang vrees ik.![]()
Al ben ik niet zo van de conditie-trainingen. Dat komt uit de koker van de wat sadistische trainer.
quote:Eerste week Vista blijft achter bij eerste week Windows XP
Windows Vista heeft het in zijn introductieweek aanmerkelijk slechter gedaan dan Windows XP in de eerste paar dagen na diens lancering. Volgens onderzoeker NPD ging Vista ongeveer zestig procent minder keer over de toonbank dan Windows XP.
Op 30 januari was het voor de gewone consument voor het eerst mogelijk om een exemplaar van Windows Vista in aan te schaffen in de winkel; ruim twee maanden eerder was het nieuwe besturingssysteem al aan zakelijke klanten ter beschikking gesteld. Volgens de NPD-researchers, die zich baseren op verkoopcijfers van onder meer Amazon, Best Buy, Circuit City, OfficeDepot en Target, was de introductieweek van Windows XP een stuk beter dan die van diens opvolger. Van Vista zijn namelijk bijna 59 procent minder exemplaren verkocht dan van het besturingssysteem dat in 2001 op de markt kwam. Positief voor Microsoft was echter dat de omzet minder ver achterbleef dan de verkoopcijfers: deze bleven slechts 32 procent achter op die van Windows XP. Dit verschil werd onder meer veroorzaakt door de aanwezigheid van Windows Vista Ultimate Edition, dat goed was voor dertig procent van alle verkopen. Deze Vista-versie zorgde er ook voor dat de gemiddelde prijs voor een Windows-retaileditie met 65 procent is gestegen naar 207 dollar.
Een groot deel van je activitetien zijn tot op zekere hoogte nutteloos.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik zal echt nooit begrijpen waarom mensen zichzelf nutteloos afmatten. Of een "trainer" accepteren.
Op school, dan moet je wel (totdat je het spijbelen onder de knie hebt). En als je sportman bent. Maar verder? Vooruit, voor de lol voetballen of zo met vriendjes begrijp ik nog net. 'k Zou het niet doen, maar het is best leuk.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:33 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Volgens het KNMI wordt het morgen half bewolkt met zonnige periodes en 15(!) graden.
Dat wel, en daar heb ik geen enkel bezwaar tegen. Hoe nuttelozer hoe beter, zou ik bijna zeggen. Maar nutteloos afmatten..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:51 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Een groot deel van je activitetien zijn tot op zekere hoogte nutteloos.
Nooit last vanquote:Fanatiek sporten was tot op zekere hoogte niet mijn streven. Maar zoals het met meer dingen gaat; op een gegeven moment word je ergens steeds beter in. En wil je jezelf toch in zekere mate blijven verbeteren. Zoals het met veel dingen is: het beter worden gaat gepaard met steeds grotere inspanningen.
Jazeker! Het scherm heeft een los contactje, maar voor de rest doet ie het nog uitstekend.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
@sigme: Gebruik je nog steeds je antieke flaptop?
Je maakte laatst melding van problemen met het geval. Ik was benieuwd of dat al verholpen was/is.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Jazeker! Het scherm heeft een los contactje, maar voor de rest doet ie het nog uitstekend.
Op het werk (hier dus) heb ik een echte pc.
Hoezo?
Ach, jezelf geestelijk afmatten met zelfstudie waar je verder niets mee doet is alleen maar leuk....Moeite doen is zo slecht niet.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat wel, en daar heb ik geen enkel bezwaar tegen. Hoe nuttelozer hoe beter, zou ik bijna zeggen. Maar nutteloos afmatten..
Los contactje dus. Maakt soms van die gezellige kortsluitingsgeluidjes en het beeld is soms gruwelijk, maar dan doe ik het scherm wat naar voor & achter en dan vind ik wel weer een evenwicht.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:24 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je maakte laatst melding van problemen met het geval. Ik was benieuwd of dat al verholpen was/is.
Ik doe moeite voor vanalles en nog wat. Vooral nutteloze dingen: zelf maken in plaats van goedkoper kant-en-klaar kopen, bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:35 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ach, jezelf geestelijk afmatten met zelfstudie waar je verder niets mee doet is alleen maar leuk....Moeite doen is zo slecht niet.
Het kliekliedquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:39 schreef Mutant01 het volgende:
Het is weer vrijdag, de week is weer voorbij!
De enige echte POL-Users op een rij!
Met Mutant als leider en de verbale klappen waar je op wacht!
Dit is de POL-SC met supermacht!
En maar ontkennen dat je met een Marokkaans accent typt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:39 schreef Mutant01 het volgende:
Het is weer vrijdag, de week is weer voorbij!
De enige echte POL-Users op een rij!
Met Mutant als leider en de verbale klappen waar je op wacht!
Dit is de POL-SC met supermacht!
Hey, het is gewoon het TOP 40 lied van radio 538 met wat andere woordjes.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
En maar ontkennen dat je met een Marokkaans accent typt.
Als jij dat wilt geloven.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hey, het is gewoon het TOP 40 lied van radio 538 met wat andere woordjes.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik doe moeite voor vanalles en nog wat. Vooral nutteloze dingen:
Je doet een hoop nutteloze dingen, maar nutteloze inspanning is niet aan jou besteedquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:41 schreef sigme het volgende:
terwijl er geen doel is waarvoor getraind wordt.. nee. Aan mij niet besteed.
Nutteloze lichamelijke inspanning.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:47 schreef Autodidact het volgende:
[..]
[..]
Je doet een hoop nutteloze dingen, maar nutteloze inspanning is niet aan jou besteed
Wat gruwelijk weinigquote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:00 schreef sigme het volgende:
[..]Ik haal gemiddeld de 2 x per jaar kroeghangen niet eens denk ik.
Het gemiddelde van 2 keer per week heb ik al een tijdje achter me gelaten maar 2 keer per jaar is nog een eind wegquote:
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:33 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Volgens het KNMI wordt het morgen half bewolkt met zonnige periodes en 15(!) graden.
http://www.oneworld.nl/index.php?page=1&articleId=10183quote:Warme truiendag moet milieubewustzijn stimuleren 15 - 02 - 2007
Bron: OneWorld
De verwarming een graadje lager en een warme trui aan. Vrijdag 16 februari wordt op initiatief van het Klimaatverbond 'Warme truiendag' georganiseerd. Met de actie wil de bond het milieubewustzijn onder jongeren stimuleren.
De milieuorganisatie roept samen met Z@pp op Nederland 3 en de Hier-campagne alle basisscholen op om op vrijdag 16 februari 2007 mee te doen aan de 'Warme Truiendag'. Deelnemende scholen zetten hun verwarming die dag enkele graden lager om het klimaat te sparen en vragen hun leerlingen in een dikke trui naar school te komen. De verwarming 1 graad lager bekent 7 procent minder brandstof en dus 7 procent minder CO2-uitstoot.
Het Klimaatverbond heeft rapper Ali B en Miss Nederland, Sherryl Baas, voor de actie weten te ritselen. Ali B, bekend van zijn klimaatrap 'dit gaat fout', gaat in het Schooltv Weekjournaal de Nationale Klimaatles presenteren.
Verkiezing leukste trui
Basisscholen in Zuid-Holland doen alvast mee met de actie en zetten de thermostaat een graadje lager. De leerlingen organiseren allerlei acties, zoals 'brei de langste sjaal' en een 'dans je warm feest' met soepbar. Op basisschool De Singel in Schiedam is Ali B zelf samen met Gio en Sherryl Baas, aanwezig. Baas zal de verkiezing van de leukste trui jureren.
Ook in het provinciehuis in Zuid-Holland wordt de verwarming op een lager pitje gezet. GroenLinks diende hierover een motie in tijdens een vergadering van Provinciale Staten, die steun kreeg van SP, D66, PVDA en VVD.
Belgisch voorbeeld
De actie is een idee van onze zuiderburen. De 'Dikke truiendag' is daar vorig jaar in het leven is geroepen om aandacht te vragen voor het Kyoto-protocol dat op 16 februari 2005 in werking trad.
'Trui aan, muts op, sjaal om, alles mag!', aldus het Klimaatverbond. Of dat ook echt nodig is? Volgens de weersvoorspelling wordt het vrijdag 12 graden.
Ik heb een paar jaar voltijds in de kroeg gezeten, tropenjaren. Ik ben vrijgesteld.quote:
quote:Fact of the day
Senator Hillary Clinton's voting record is more liberal than that of 79.8% of U.S. senators.
National Journal
Ik heb best respect voor Wilders; hij moet tenslotte elke keer weer zichzelf overschreeuwen om media-aandacht te krijgen. Een niet te versmaden prestatie.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:03 schreef Monidique het volgende:
What the fuck, hè, het is weer een Wilde Week met Wilders zeker? Iedereen buitelt over elkaar heen een topic te openen...
Het zegt wat over de welvaart en het welvaren van een land dat we ons massaal druk maken over een relpartijtje.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:03 schreef Monidique het volgende:
What the fuck, hè, het is weer een Wilde Week met Wilders zeker? Iedereen buitelt over elkaar heen een topic te openen...
Inderdaad, mijn vissen zijn de enige die verwarming nodig hebben.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:36 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
[..]
http://www.oneworld.nl/index.php?page=1&articleId=10183
ik heb al bijna een hele maand de kachel niet aan moeten zetten in de huiskamer hier![]()
(afgezien van snorrende PC's)
http://www.wereldomroep.n(...)/act20070216__ivanovquote:De perfecte kopie van Poetin
door correspondent Peter d'Hamecourt
16-02-2007
Poetin zocht naar een kopie van zichzelf en die heeft hij gevonden in Sergej Ivanov, de minister van Defensie. Zijn vriend, KGB-maatje en meest loyale dienaar is gepromoveerd naar de machtigste positie in Rusland onder de president. De eerste etappe op weg naar het presidentschap.
Het Kremlin blijft ondoorgrondelijk, maar het is duidelijk dat de 'Petersburg-bende' geen risico wenst te nemen met de verkiezingen van volgend jaar maart. Met een aantal benoemingen heeft Poetin duidelijk gemaakt dat er voor de Russen straks weinig te kiezen is. Het Kremlin is en blijft in handen van de veiligheidsdiensten, ooit de KGB nu de FSB.
Manifesteren
Sergej Ivanov, 54 jaar, verhuist van het ministerie van Defensie naar de post van eerste vice-premier met het totale economische complex onder zijn hoede. Hij krijgt daarmee als enige in de entourage van Poetin de gelegenheid zich politiek te manifesteren. De regering wordt weliswaar voorgezeten door Michail Fradkov, maar de premier is niet meer dan een bureaucratische uitvoerder en heeft geen enkel politiek gewicht.
Ivanov kan de komende maanden het slechte imago van het leger van zich afschudden. Ook hìj is er niet in geslaagd het leger te hervormen tot een moderne krijgsmacht. Corruptieschandalen, zelfmoorden, moorden en te weinig respect voor het leven van jonge recruten achtervolgen de generaals en dus ook de minister.
De verwachting is dat Ivanov nadat hij als 'burger' voldoende uit de verf is gekomen, de stap maakt naar het premierschap. Dat zou de tweede etappe van zijn lancering naar de zetel in het Kremlin moeten zijn.
Geen succes
De andere eerste vice-premier, Dmitri Medvedev, werd tot nu toe gezien als een andere serieuze kandidaat voor de opvolging. De 41-jarige, eveneens uit Petersburg afkomstige, Medvedev kreeg de afgelopen maanden als taak de 'speciale projecten' van de president te promoten. De projecten moeten financiële injecties geven aan onderwijs, medische zorg en andere achtergebleven gebieden in de sociale sfeer van de Russische samenleving.
Medvedev is in de ogen van Poetin kennelijk niet geslaagd voor dat examen. Hij zal verder hooguit als een tweede kandidaat bij de verkiezingen kunnen figureren, want ook het Kremlin beseft dat verkiezingen met één kandidaat in het Westen niet zo goed vallen.
Poetin heeft met zijn reeks benoemingen nog eens onderstreept dat loyaliteit aan zijn 'sterke staat en persoon' loont en dat dit beleid ook na hem moet worden voortgezet.
Kapitale dienst
Op de post van Defensie benoemde hij Anatoly Serdjoekov, tot nu toe hoofd van de federale belastinginspectie. Het verrast niet dat ook deze Serdjoekov afkomstig is uit Petersburg en een lange vriendschapsrelatie heeft met de president.
Serdjoekov bewees het Kremlin een kapitale dienst. Hij is de architect van de multi-miljarden belastingschuld die Ruslands grootste oliegigant Yukos naar de ondergang dreef. Eigenaar Michail Chodorkovski, eens de rijkste man van het land en politieke tegenstander van Poetin, verdween mede dankzij Serdjoekovs inspanningen voor acht jaar achter de tralies vanwege 'belastingfraude'.
Om de zaak in het verkiezingsjaar helemaal onder controle te krijgen, promoveerde Poetin zijn chef-staf Sergej Narysjkin tot de post van vice-premier. Ook Narysjkin verdiende zijn sporen als bureaucraat onder Poetin in Petersburg.
In het verkiezingsjaar wil Poetin geen last hebben van Tsjetsjenië. Daarom gaf hij de opstandige republiek definitief in handen van Ramzan Kadyrov. De jonge clan-leider voert met zijn eigen leger een waar schrikbewind uit in de Kaukasische republiek. Federale wetten bestaan er nog slechts op papier, maar hij zweert loyaliteit aan het Kremlin.
Wens
Met een reeks van handtekeningen onder deze benoemingsdecreten heeft Poetin het fundament gelegd voor een 'rimpelloze' overdracht van de macht. Zijn wens dat Poetin ook na Poetin voortleeft, lijkt hiermee eveneens in vervulling gebracht. De voortzetting van de geleide democratie in Rusland, lijkt met deze eerste fase van de machtsoverdracht eveneens voor de toekomst verzekerd.
Goed topic is dat.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:10 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Fokke en Sukke bekijken de canon
Drop vretenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:10 schreef sigme het volgende:
Ik heb honger. En keelpijn. En geen zin.
Ik heb geen drop en ik hou niet van zoetigheidquote:
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb geen drop en ik hou niet van zoetigheid.
Nog maar een kwartier te gaan.
digitale diarreequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |