Waarom 2x LAN?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:32 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Waarom zitten er eigenlijk nog zoveel van die legacy-bagger op moederborden? Zoals de printerpoort, seriële poort en PS/2. Vaak ook nog S-PFIF of hoe dat ook heet, zo'n gele audio stekker.
Ik stel een nieuwe indeling voor:
8xUSB2.0
2xGigabit LAN
2x FireWire
-7.1 Audio-
Moet kunnen toch?
Meldt*quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:51 schreef Slarioux het volgende:
Omdat er nog mensen zijn die die apparaten gebruiken natuurlijk. En veel ook.
Ik gebruik mijn 2x LANquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waarom 2x LAN?
En die printerpoort mag er van mij inblijven!![]()
Mwah, doe mij maar lekker onboard USB zooi. Zo'n hub is alleen maar extra zooi erbij.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:57 schreef SoupNazi het volgende:
En 8x USB > dan kun je beter een hubje kopen.
Blaat, als je in je BIOS legacy usb support aanzet kan je gewoon je toetsenbord gebruiken.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:07 schreef Labtech het volgende:
Ja, lachen, een mobo zonder PS/2 poorten..Sta je dan met je USB toetsenbord en muis..Stop je ze dr voor de eerste keer in, moet je een driver installeren. Dan moet je dus minimaal 1 keer op enter drukken of op Next klikken.......MAAR: dat gaat niet, want de drivers voor het toetsenbord en muis zijn nog niet geinstalleerd...
Ik heb 4x Gigabit LANquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:32 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Waarom zitten er eigenlijk nog zoveel van die legacy-bagger op moederborden? Zoals de printerpoort, seriële poort en PS/2. Vaak ook nog S-PFIF of hoe dat ook heet, zo'n gele audio stekker.
Ik stel een nieuwe indeling voor:
8xUSB2.0
2xGigabit LAN
2x FireWire
-7.1 Audio-
Moet kunnen toch?
bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:09 schreef 1299 het volgende:
[..]
Blaat, als je in je BIOS legacy usb support aanzet kan je gewoon je toetsenbord gebruiken.
Hoe kan je die nou aanzetten als je toetsenbord het niet doetquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:09 schreef 1299 het volgende:
[..]
Blaat, als je in je BIOS legacy usb support aanzet kan je gewoon je toetsenbord gebruiken.
Dan kopen ze maar convertersquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:51 schreef Slarioux het volgende:
Omdat er nog mensen zijn die die apparaten gebruiken natuurlijk. En veel ook.
Blaat. 8x USB neemt amper ruimte in, moet prima te doen zijn. Das misschien net iets groter dan een printerpoort.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:57 schreef SoupNazi het volgende:
En 8x USB > dan kun je beter een hubje kopen.
Ik print anders akelig veel.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Dan kopen ze maar converters. En "gewone" users gebruiken die poorten amper hoor.
Wat moet je daar nou weer meequote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:50 schreef veldmuis het volgende:
Ik heb liever een seriele poort dan zo'n vies audiochipje.
Bijna elke verkochte printer is al jaren USB.quote:
Dus niet.. USB legacy support in het bios wil zeggen dat je je USB_toetsenbord tijdens POST kunt gebruiken...Win XP wil toch echt nog een driver installeren...en jawel, dan zul je toch een keer moeten klikken en.of op enter rammen en dat gaat niet want.....de driver is nog niet geinstalleerd..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:09 schreef 1299 het volgende:
[..]
Bij mij installeerd ie in Windows USB-toetsenborden en USB-muizen automatisch, en ik hoef nergens op te klikken.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:19 schreef Labtech het volgende:
[..]
Dus niet.. USB legacy support in het bios wil zeggen dat je je USB_toetsenbord tijdens POST kunt gebruiken...Win XP wil toch echt nog een driver installeren...en jawel, dan zul je toch een keer moeten klikken en.of op enter rammen en dat gaat niet want.....de driver is nog niet geinstalleerd..
(en zeg niet dat het niet waar is, ik zit het namelijk net te testen hier)...
Hiezo niet.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Bijna elke verkochte printer is al jaren USB.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |