Swa, ik zou d'r nog steeds doen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:03 schreef Monidique het volgende:
Dus Britney is nu dik en kaal...
Dan moet je wel erg lang droogstaanquote:
Met hoeveel bier op?quote:
zowel op als in haar hoofd volledig kaal.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:03 schreef Monidique het volgende:
Dus Britney is nu dik en kaal...
1,5 biertje. Ik vind haar echt geil.quote:
Maar jij doet het dan ook met ranzige dikke mannetjesquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:32 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
1,5 biertje. Ik vind haar echt geil.
Nou, op ieder potje past een dekseltje.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:32 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
1,5 biertje. Ik vind haar echt geil.
Ook jij hebt een vriendin.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nou, op ieder potje past een dekseltje.![]()
![]()
Maak van ook anders zelfs om te benadrukken.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ook jij hebt een vriendin.
Nee, ik heb het even overwogen, maar niet gedaan.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Maak van ook anders zelfs om te benadrukken.
Okay, lief van je.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:25 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nee, ik heb het even overwogen, maar niet gedaan.
Je moet niet overdrijven.
Het is goed zo.
Je moet niet alles geloven wat je leest.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Maar jij doet het dan ook met ranzige dikke mannetjes.
Mooi zo, nog meer tegenslagen voor rechts.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:29 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[Upd] Máxima moet Argentijns paspoort houden
Globalisering. En zielig geneuzel in het klein.
Ga eens snel je nationaliteit inruilen jij.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mooi zo, nog meer tegenslagen voor rechts.
Never, biatch!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:34 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ga eens snel je nationaliteit inruilen jij.![]()
Niet op mijnquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:36 schreef Monidique het volgende:
Wilders is een nazi, nu ga ik poepen.
Al uitgescheten?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:36 schreef Monidique het volgende:
Wilders is een nazi, nu ga ik poepen.
Je hebt in de douche gescheten, je hebt je drol geschoren?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:17 schreef Monidique het volgende:
Klaar. En gedoucht. En geschoren. Wat een beetje over moet.
check.quote:
de keerzijde:quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:23 schreef Sidekick het volgende:
Waar men voorheen de blanke en christelijke mens als superieur zag, bleek nu dat sommige andersgelovende en heidense volken, zoals bijvoorbeeld de Chinezen, er ook hoogstaande principes op na konden houden en ook waardevolle culturen konden hebben. Dit soort beschrijvingen vormden al snel (impliciete) kritiek op de Europese maatschappijen.
Over de Verlichting, het stokpaardje van Wilders.
http://en.wikipedia.org/wiki/Homosexuality_in_Chinaquote:The first law against homosexuals in China went into effect in 1740. There was no record in the history as to how effectively the law was enforced. The more devastating event for Chinese homosexuals was, ironically, the enlightenment that came after the Self-Strengthening Movement, when homophobia was imported to China along with Western science and philosophy.
Danke schon.quote:
Jawel, ik geloof alles letterlijk zoals het er staat. En ik onthou het, ik zal je je dikke ranzige mannetjes nog jaren nadragen. Perverselingquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:30 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat je leest.
Die blik, alsof hij net de wereld van te ondergang gered heeft met zijn voldane sperma-muitlje.quote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Die blik, alsof hij net de wereld van te ondergang gered heeft met zijn voldane sperma-muitlje.
Nah, dat laatste klopt wel.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Jawel, ik geloof alles letterlijk zoals het er staat. En ik onthou het, ik zal je je dikke ranzige mannetjes nog jaren nadragen. Perverseling.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Die blik, alsof hij net de wereld van te ondergang gered heeft met zijn voldane sperma-muitlje.
http://www.wereldomroep.n(...)70216_chinamigrantenquote:Miljoenen Chinezen op weg naar kroost
Door correspondent Karen Meirik
16-02-2007
Dit weekeinde vieren de Chinezen hun traditionele nieuwjaarsfeest, dat alles bij elkaar zo'n twee weken duurt. Net als de decembermaand in Nederland, staat Chinees Nieuwjaar voor vuurwerk, lekker en veel eten, maar vooral voor familiehereniging. Even ligt de werkplaats van de wereld stil. Alle arbeiders zitten in de trein op weg naar hun families.
Het gedrang bij de treinstations rond Chinees Nieuwjaar verraadt het geheim achter China's opzienbarende economische groei. Nooit eerder in de menselijke geschiedenis was er zo'n grote groep arme boeren op drift. Naar schatting 240 miljoen migrantenarbeiders verdienen hun geld ver van huis, met laagbetaalde banen in de bouw, fabrieken of als huishoudelijk personeel. Ongeveer de helft werkt in explosief groeiende steden als Peking, Shanghai, Guangzhou en Shenzhen.
Waidiren
Luo Pingrong is zo'n migrant. Ze was boerin in de mooie, maar arme, provincie Sichuan. De afgelopen twaalf jaar heeft ze veel fabrieken in Chengdu en Shanghai van binnen gezien. Tegenwoordig werkt ze als schoonmaakster in Peking. Haar familie, onder wie haar dochter van vijftien, ziet ze niet vaker dan eens in de anderhalf jaar.
Stedelingen noemen ze 'waidiren', mensen van buiten. Een woord met een zelfde lading als 'gastarbeider'. De autochtonen kijken op de migranten neer en geven ze de schuld van alles wat er mis is in de moderne stad: criminaliteit, prostitutie, aids, maar ook de toegenomen concurrentie op de arbeidsmarkt.
De kloof tussen stedelingen en plattelanders is eeuwenoud, maar werd pas onder Mao Zedong officieel vastgelegd in het 'hukou' registratiesysteem. De hukou is een registratieboekje voor huishoudens, wat in de praktijk neerkomt op een binnenlandse verblijfsvergunning. Ooit was de hukou zelfs nodig om voedselbonnen te krijgen.
Grootouders
Sinds China's economische opmars, mogelijk gemaakt door de goedkope boeren arbeidskrachten, is het hukou-systeem versoepeld. Maar nog steeds heeft iemand zonder hukou geen recht op gezondheidszorg, sociale zekerheid of scholing. Veel migranten laten hun kinderen dan ook achter bij de grootouders op het platteland.
Ook Luo is noodgedwongen een moeder op afstand. "Gelukkig ben ik pas buitenshuis gaan werken toen mijn dochter al drie jaar oud was. Dat is relatief laat," zegt ze. Ze vindt het maar niks dat steeds meer kinderen door de grootouders worden opgevoed. Bij haar in de streek zijn veel tieners aan de drank en raken meisjes ongewenst zwanger. Ze wijt dat aan de opvoeding. Volgens haar zijn grootouders minder betrokken en onwetender dan de ouders.
Als ze haar dochter na anderhalf jaar terugziet, komen daar geen zoenen of knuffels aan te pas. Met net een treinreis van ruim dertig uur en een busreis van nog eens twee uur achter de rug, gaat Luo inkopen doen om haar dochter en schoonmoeder een gezond maal voor te zetten. "Mijn schoonmoeder kan niet koken en ik ben bezorgd dat mijn dochter niet genoeg groente eet. Haar gezondheid is slecht," zucht ze.
Varkensoren
Aan een feestmaal met varkensoren, hete pepers en lotussoep komen de vorderingen van dochter Tang Yueqing op school aan bod. Yueqing houdt zich flink, maar op een onbewaakt moment breken de tranen door, omdat ze haar moeder vreselijk mist. Luo zou ook liever haar dochter naar Peking willen halen. Maar haar opleiding gaat voor. Zonder hukou zit een middelbare schooldiploma er in Peking niet in.
Chinese regeringsleiders, onder wie president Hu Jintao en premier Wen Jiabao, geven toe dat het hukou-systeem achterhaald is. Ze sturen aan op hervormingen. Toch lijkt afschaffing voorlopig geen reële optie, omdat de hukou een rem zet op al te snelle urbanisatie. Voorlopig blijven de migranten tweederangs burgers.
Goedenmorgen, beste kerel.quote:
http://www.rtl.nl/(/actue(...)remistentraining.xmlquote:Islamisten Somalië getraind in Midden-Oosten
Militante moslims uit Somalië hebben hun training in landen in het Midden-Oosten gekregen.
Veiligheidsraad
Dat schrijft The Sunday Times op basis van een rapport van de VN-Veiligheidsraad. Landen als Syrië, Libië en Egypte zouden Somalische moslimstrijders hebben opgeleid en van wapens hebben voorzien om aan de invloed van het Westen in Somalië een eind te maken.
Mogadishu
Islamitische milities kregen vorig jaar de Somalische hoofdstad Mogadishu in handen. Vorige maand wist de Somalische regering de extremistische moslims met hulp van Ethiopië te verdrijven.
Ik mag hopen dat dit braaksel een slechte grap van de eindredactie is.quote:Het klinkt bijna ongelofelijk maar het feit ligt er: nog maar twintig jaar geleden was het verleden van Israël geen terrein voor onbevangen historisch onderzoek. Het verhaal van de jonge staat was vrijwel exclusief het product van politici, militairen en publicisten, druk doende met het ontwerpen van een ware nationale mythologie, met de Israëliërs in de rol van moreel superieure helden – of slachtoffers – en de Arabieren, onder wie de Palestijnen, als de tweede dodelijke bedreiging van het Joodse volk sinds de Holocaust.
Pas rond 1990 begon een kleine groep echte historici, met Benny Morris voorop, de ideologische Augiasstal uit te mesten, een uiterst ondankbaar werk omdat de realiteit die achter de officiële verzinsels zichtbaar werd, vaak nogal pijnlijk bleek te zijn.
Om twee voorbeelden te noemen: de Israëlische onafhankelijkheidsoorlog van 1948 was geen gevecht van een Joodse David tegen een Arabische Goliat maar van een goed bewapend Israëlisch leger tegen een zwakkere tegenstander. Verder bleken de 700.000 Palestijnen die tijdens de oorlog hun land ontvluchtten, grotendeels door de Israëliërs te zijn verdreven: een grondige etnische zuivering die de ontstaanswijze van de Joodse staat in een bedenkelijk licht stelt.
Het viel dan ook te verwachten dat de New Historians, zoals ze genoemd worden, doorgaans worden doodgezwegen. Men gaat door met het uitventen van de oude sprookjes, terecht ervan overtuigd dat die bij het grote publiek beter vallen dan kritisch zelfonderzoek.
Vorige week konden de lezers van Letter & Geest met zo’n sprookjesverteller kennis maken: prof. dr. J. G. B. (Hans) Jansen. Het lijkt een recensie van het zojuist verschenen boek van oud-president Jimmy Carter, ’Palestine: Peace not Apartheid’, maar het is in feite een klassiek voorbeeld van Israëlische mythologie. Ik geef enkele voorbeelden.
Geheel overeenkomstig een bekend clichéverhaal krijgt Amin al-Hoessein, in de oorlog groot-moefti van Jeruzalem, om zijn sympathie voor Hitler een dominante rol toegeschreven in de Palestijnse strijd tegen de Israëliërs hoewel van die rol niets is bewezen.
Voorts wordt het verhaal opgedist dat de Joodse leiders in het Britse mandaatgebied veel meer Joden uit de klauwen van nazi-Duitsland hadden willen redden maar daarvoor de gelegenheid niet kregen. In zijn ’The seventh million: The Israelis and the Holocaust’ (1993) heeft Tom Segev het tegendeel aangetoond: de zionistische leiders in Palestina hadden voor de Holocaustslachtoffers geen belangstelling, tenzij ze bruikbaar waren voor de opbouw van de Joodse gemeenschap in het mandaatgebied.
De mislukte onderhandelingen tussen de Israëlische premier Barak en Jasser Arafat in 2000 – het zogeheten camp David II – worden door Jansen volledig aan de weigerachtigheid van Arafat toegeschreven, hoewel die eenzijdige interpretatie al sinds 2001 door Hoessein Agha en Robert Malley is weerlegd. Zij ontkrachtten tevens de fantastische bewering dat de Palestijnen 90 tot 95 procent van de Westoever kregen geoffreerd, volgens Jansen zelfs 97 procent, een percentage dat hij nodig heeft voor zijn bizarre algemene conclusie dat Palestijnse leiders ’nooit een eigen staat hebben gewild’.
Wie meer wil weten zonder een halve boekenkast door te ploegen, kan volstaan met het raadplegen van ’De strijd om het geheugen van Israël: De New Historians en het Israëlisch-Palestijnse conflict’ (2003), een koel en evenwichtig overzichtswerk van Lander Corluy.
Inmiddels is bekend geworden dat Jansen een flink deel van zijn artikel heeft overgeschreven van de Harvard-hoogleraar Alan M. Dershowitz. Dat is interessant. Dershowitz geldt sedert zijn boek uit 2003, ’The case for Israel’, als degene die het harde geweld van Israël tegen de Palestijnen bij uitstek heeft gerechtvaardigd.
Wie van het niveau van die publicatie op de hoogte wil komen, moet niet nalaten kennis te nemen van Norman Finkelsteins ’De drogredenen van het antisemitisme: Israël, de VS en het misbruik van de geschiedenis’ (2006). Het boek is grotendeels opgebouwd rond de beweringen van Dershowitz, die stuk voor stuk met een overmacht van officieel vastgestelde feiten worden weerlegd.
Het boek van Jimmy Carter heeft, naar ik heb begrepen, zwakke kanten. Een kritische bespreking is daarom welkom, eventueel een tweetal recensies, indien een onbevooroordeeld expert moeilijk is te vinden. Maar wat Jansen presteert, heeft niets met recenseren te maken. Het is een woedende filippica, gebaseerd op een uiterst onkritische kijk op Israël.
Wat mij verbaast is dat de redactie van Letter Geest met dit stuk op de vanouds bekende manier in de fout is gegaan. Gegeven het aantreden van een nieuwe redactie mocht de lezer verwachten dat deze zich open, alzijdig, geïnteresseerd en onbevooroordeeld zou opstellen, eigenlijk een vanzelfsprekendheid. Het lukt kennelijk niet, zoals mij ook ook de afgelopen maanden uitde keuze en behandeling van onderwerpen is gebleken. Het blijft sukkelen met Letter & Geest.
het is ook meer een lobby dan een discussiequote:Op zondag 18 februari 2007 12:32 schreef pberends het volgende:
Die kernenergie-professor is zo geniaal!!
Hij dist die Samsom elke keer!
En zelfs Samsom is eigenlijk wel voor kernenergie.
Valt me mee dat Samsom gewoon toegaf dat een ongeluk als Tjernobyl onmogelijk is anno 2007.quote:Op zondag 18 februari 2007 12:33 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik vind het maar een zoutloze PvdA uitzending.
Hij heeft ontdekt dat het om mensen gaat.quote:Op zondag 18 februari 2007 12:37 schreef pberends het volgende:
Oh God, een filosofische benadering van dat tuig dat Frankrijk in brand stook.
Goh.quote:Op zondag 18 februari 2007 12:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hij heeft ontdekt dat het om mensen gaat.![]()
Hij heeft ook zeer veel geld. (van iemand anders...)quote:
"De waarde van de huizen steeg flink"quote:Op zondag 18 februari 2007 12:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik mag dus extra gaan dokken voor prachtwijken waar tokkies en islamvolk de zaak weer verraggelt. Schilderswijkpraktijken...
Whehe, Vistaquote:Creative onder vuur wegens uitblijven Vista-drivers
Deze week publiceerde The Inquirer een artikel waarin het Creative bekritiseerde vanwege het gebrek aan goede drivers voor het Windows Vista. In een reactie hierop schreef Creative dat het besturingsysteem dusdanig vernieuwd was, dat de drivers herschreven moesten worden.
Bijna een maand na de release van Windows Vista blijkt de beschikbaarheid van specifieke drivers voor verschillende producten van Creative wat tegen te vallen. Hoewel de bètadrivers al enkele maanden te downloaden zijn, laten de definitieve versies voor meer dan de helft van de apparatuur op zich wachten. Vooral bezitters van oudere hardware zullen het zonder Vista-ondersteuning moeten stellen; voor onder andere de vier jaar oude Extigy-geluidskaart staat geen nieuwe software gepland. Het merendeel van de drivers voor de hardware op Creatives 'Driver Availability Chart' zal in het eerste kwartaal van 2007 moeten verschijnen, waarbij het bedrijf aangeeft dat dit uiterlijk eind maart is. Op verschillende fora van Creative hebben gebruikers al melding gemaakt van crashes, ruis over de boxen en een beperkt aantal geluidskanalen die de huidige versies van de software in Vista veroorzaken. De gemoederen zijn zelfs dusdanig hoog opgelopen dat de moderators het nodig vonden om de forumbezoekers erop te attenderen dat vijandig taalgebruik niet gewenst is.
Kort na de release van het artikel over de missende Vista-software, nam Creative contact op met The Inquirer om opheldering te geven over de situatie. Volgens Creative is het bedrijf 'al lange tijd druk bezig met het Vista-project en houdt het zijn klanten met bètadrivers en nieuwsberichten via de Vista update-site en het forum op de hoogte van de ontwikkelingen'. De grote veranderingen binnen de geluidsarchitectuur van Vista, waaronder de afwezigheid van directe toegang tot de hardware, zouden de programmeurs hebben geforceerd om de drivers grotendeels te herschrijven. Als antwoord op de vraag waarom nu juist de drivers zo lang op zich laten wachten, vertelde de pr-woordvoerder dat, ondanks het feit dat Vista een aardige tijd in het bètastadium heeft doorgebracht, het alsnog even geduurd heeft voordat het besturingsysteem voldoende voltooid was om de drivers uitvoerig te testen. Daarbij liet hij ook weten dat de whql-certificering van Microsoft een tijdrovend proces is en tot verdere vertraging heeft geleid.
Vooralsnog had Creative bemoedigende woorden voor de Audigy-bezitters: volgens de fabrikant zullen de drivers voor de Audigy-serie op 5 maart beschikbaar worden gesteld. Drie dagen later zal eveneens de definitieve software voor de X-Fi-reeks te downloaden zijn. Tot dan zullen de gebruikers het moeten doen met de bètadrivers die al, naar eigen zeggen, vrijwel dezelfde functionaliteit bezit als de aankomende versies. De geluidskaartontwikkelaar heeft verder geen woord gerept over de releasedata van de drivers van andere hardware.
quote:Op zondag 18 februari 2007 12:47 schreef pberends het volgende:
http://www.xxxupload.nl/images/d1m3339.jpg
Asssssssss.
Die kerel is een idioot. Zeg dan gewoon dat je apple-troep in het onderwijs wil afzetten.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:05 schreef pberends het volgende:
Steve Jobs wil schoolboeken afschaffen
http://www.cbn.com/CBNnews/104458.aspxquote:An Albanian Muslim extremist from Kosovo was recently arrested after allegedly plotting to blow up the parliament building in Montenegro.
55-year-old Dodu L. was arrested by Austrian authorities last month while trying to board a flight in Vienna. 12 other ethnic Albanians were reportedly involved in the plot.
There is growing concern that Kosovo, a disputed region in the southern province of Serbia, is emerging as a bastion of radical Islam.
For more on radical Islam's growth in Kosovo you can watch my interview with James Jatras, a representative of the Serbian Orthodox Community.
Kosovo's back in the news again. The United Nations is floating the idea of granting Kosovo independence.
In 1999, Serbian dictator Slobodan Milosevic, attempted to ethnically cleanse the province of Kosovo of a large part of its Albanian majority. NATO forces intervened and forced the Serbian army out of Kosovo. The region has been under NATO supervision ever since.
90 percent of Kosovo's population is ethnic Albanian and most are followers of Islam. Serbs, for whom Kosovo is an ancestral homeland and the site of many important Serbian Orthodox churches and monasteries, make up roughly 10 percent of the population. Serbs insist that Kosovo remain under Serbian sovereignty. The majority of Albanians want independence.
Any final decision on Kosovo's future must be approved by the U.N. Security Council. Those pushing for independence envision self-rule for Kosovo, including a flag, anthem, army, constitution and the right to join international organizations. The plan would also give minority Serbs more control over their own local governance.
Die mag wel op haar rug gaan liggen.quote:Op zondag 18 februari 2007 12:47 schreef pberends het volgende:
Asssssssss.
Mwah, een PvdA'er die duidelijk vóór kernergie was, een voormalig Greenpeace-activist die zowaar inzag dat a priori tegen zijn niet zo realistisch meer was. En tot slot iemand die betoogde dat de zogenaamde sociale woningbouw zoals decennialang door de overheid was gevoerd zo'n beetje de slechtst denkbare manier was om mensen te huisvesten.quote:Op zondag 18 februari 2007 12:33 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik vind het maar een zoutloze PvdA uitzending.
Neeee op haar buik.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:09 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Die mag wel op haar rug gaan liggen.
Ja, de rode draad was bewustwording van het feit dat overheid niet per definitie een oplossing is voor "maatschappelijke" problemen. Maar dat is natuurlijk niet goed genoeg, nu moet het omgezet worden in beleid. Ik vrees dat bij de omzetting van de gedachte "de overheid is niet altijd de oplossing" naar beleid zal duidelijk worden dat de rode vos nimmer zijn streken verleerd.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:12 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Mwah, een PvdA'er die duidelijk vóór kernergie was, een voormalig Greenpeace-activist die zowaar inzag dat a priori tegen zijn niet zo realistisch meer was. En tot slot iemand die betoogde dat de zogenaamde sociale woningbouw zoals decennialang door de overheid was gevoerd zo'n beetje de slechtst denkbare manier was om mensen te huisvesten.
Het kon slechter.
Oh, de meerderheid van de bevolking wil deze maatregel, vandaar dat PvdA-kamervoorzitter Verbeet de PVV de mond snoerdequote:Rel twee paspoorten kost coalitie zetels
RIJSWIJK - De aanhang voor de coalitiepartijen is deze week sterk afgenomen. Dat bleek zondag uit een peiling van Maurice de Hond. ,,Dit hangt duidelijk samen met de discussie over de dubbele nationaliteit van bewindspersonen'', stelt De Hond.
Het gaat om de beoogde PvdA-staatssecretarissen Nebahat Albayrak (Jusitie; Nederlands en Turks) en Ahmed Aboutaleb (Sociale Zaken; Nederlands en Marokkaans). De PVV wilde afgelopen week een motie indienen om de benoeming van Aboutaleb en Albayrak te voorkomen, omdat zij twee paspoorten hebben. Volgens de PVV lopen bewindspersonen met twee paspoorten het risico van tegenstrijdige belangen.
Niet alleen kiezers van de Partij voor de Vrijheid (PVV) steunen volgens de opiniepeiler deze motie, maar ook die van de VVD (86 procent) en het CDA (58 procent).
In vergelijking met de verkiezingen van november verliest het CDA zes zetels. De PvdA heeft er vijf minder. Het ChristenUnie blijft op twee staan. Hierdoor zouden de drie coalitiepartijen bij nieuwe verkiezingen met 69 zetels niet meer kunnen steunen op een meerderheid in de Tweede Kamer.
Partijen die hun aanhang in deze peiling zien stijgen zijn de PVV (plus vier zetels) en VVD (vier extra zetels). De SP, GroenLinks en de Partij voor de Dieren krijgen er één zetel bij.
(ANP)
Het domste argument van Samsom was: "Als we nu aan energiebesparing gaan doen is zo'n kerncentrale helemaal niet nodig"quote:Op zondag 18 februari 2007 13:23 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ja, de rode draad was bewustwording van het feit dat overheid niet per definitie een oplossing is voor "maatschappelijke" problemen. Maar dat is natuurlijk niet goed genoeg, nu moet het omgezet worden in beleid. Ik vrees dat bij de omzetting van de gedachte "de overheid is niet altijd de oplossing" naar beleid zal duidelijk worden dat de rode vos nimmer zijn streken verleerd.
Ik Ahmed.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:27 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
ik vind Nebahat wel een geil ding eigenlijk.
Prima aktie van De Hond.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Oh, de meerderheid van de bevolking wil deze maatregel, vandaar dat PvdA-kamervoorzitter Verbeet de PVV de mond snoerde.
Da's ook de eerste keer dat ik dat aan Nelly Furtado zie.quote:Op zondag 18 februari 2007 12:47 schreef pberends het volgende:
Asssssssss.
Sie haben es nicht gewusst?quote:Op zondag 18 februari 2007 13:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Dat was toen nog niet bekend.
Omdat ze ook een geweldige buik heeft.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:28 schreef Apropos het volgende:
[..]
Da's ook de eerste keer dat ik dat aan Nelly Furtado zie.
Hoe gaan we het doen als het op is dan?quote:Op zondag 18 februari 2007 13:27 schreef pberends het volgende:
[..]
(met groene energie kan dat voor een aardig doch klein deel, maar never nooit helemaal)
Geil ding, maar haar teksten zijn weird.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:30 schreef pberends het volgende:
[..]
Omdat ze ook een geweldige buik heeft.
Maar waarom een zure smiley?
Als WAT op is?quote:Op zondag 18 februari 2007 13:31 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Hoe gaan we het doen als het op is dan?
quote:Op zondag 18 februari 2007 13:29 schreef pberends het volgende:
Carnaval wordt minder populair
[afbeelding]
Oké, weten we ook waarom.
quote:zuurpruim hier,
Kijk die suffe lui op de foto. Veel plezier die ma di en wo Dries! Ik zou het er nog niet 1 dag mee uit houden.
Oh ja, en ik wou even zeggen dat ik vreselijk jaloers ben op dit spetterend feest!
Lekker gek doen!
azijnzeiker - Grunn - 18/02/07 - 11:23:11
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |