quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:51 schreef iamredleader het volgende:
Trouwens, doet fok! bij jullie ook af en toe wat vreemd? Soms dan krijg ik geen verbinding?
Ja, maar dat is echt pas de laatste 10 minuten ofso..quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:51 schreef iamredleader het volgende:
Trouwens, doet fok! bij jullie ook af en toe wat vreemd? Soms dan krijg ik geen verbinding?
Maar wel bijna iedere dag een keertjequote:Op woensdag 14 februari 2007 16:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, maar dat is echt pas de laatste 10 minuten ofso..
daar hebben we geen telefoonnummer van, dus dan slaat het 'sms me' nergens op.quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:11 schreef Nembrionic het volgende:
Buurjongen?
Ja, vooral Teun zie ik ook echt opgroeienquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:02 schreef Jojoortje het volgende:
Cute age he?
Ja beetje te rustig... Ik ben ook even weg!
quote:
Spill the beans!quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:55 schreef Nesle het volgende:
Ok, ik weet wie mn anonieme aanbidder is.
Kwam net op msn, en de jongen in kwestie deed:quote:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:49 schreef Nembrionic het volgende:
Fotos ontvangen Yuri?
WTF?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:59 schreef Nesle het volgende:
[..]
Kwam net op msn, en de jongen in kwestie deed:
(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L) youuuuuuu (L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(F)(F)(F)
hvjou!
en toen ging chicken weer offline
quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:59 schreef Nesle het volgende:
[..]
(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L) youuuuuuu (L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(F)(F)(F)
hvjou!
Je gaat hem toch niet publiekelijk aan de schandpaal nagelen he? Daar houdt 'ie een levenslang trauma aan over...quote:
Ik denk het ook! Of, nouja, op de twiekurs na die bij elkaar computahspullies gaan kopen enzoquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo..dat was de korste minimicro-meet in de Fok geschiedenis denk ik
quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:07 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik denk het ook! Of, nouja, op de twiekurs na die bij elkaar computahspullies gaan kopen enzo
Tuurlijk nietquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je gaat hem toch niet publiekelijk aan de schandpaal nagelen he? Daar houdt 'ie een levenslang trauma aan over...
Nee, ik heb net een 'echte' kaart gekregen!quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:00 schreef Jayhawk het volgende:
Hoi Lieverd
Nog steeds teleurgesteld?
Ik denk het!quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Soempie heeft voor haar doen al lang niets meer laten horen, zou ze gevonden hebben wie ze moet sms'en?
Nee nog niet, maar ik ben door twee vrienden gebeld met de vraag of ik hen een kaartje had gestuurdquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Soempie heeft voor haar doen al lang niets meer laten horen, zou ze gevonden hebben wie ze moet sms'en?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:13 schreef Jojoortje het volgende:
Anyway... Wat is Ajax weer heerlijk bezig!![]()
Elke sport waar een mate van oneerlijke competitie aanwezig kan zijn dmv niet gelijke kansen op zelfde materiaal of dmv van jureringquote:
conclusie: Veel on-Nederlandse sportenquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zeker niet alle sport!
SnookerCurling
Trickshot
Basketbal
Rugby
![]()
Hoezo? Dat is toch niet zo moeillijk? Lekker meeleven met je 'helden' en hopen dat je land wint, dat is toch een mooi iets. En gewoon genieten van de kwaliteit die er tentoon gespreid wordt natuurlijk, meestalquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik vind het gewoon onbegrijpelijk dat men in Nederland zo massaal naar schaatsen, voetbal, wielrennen of zwemmen kijkt
quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Curling.. kom op man.
quote:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Heb je je moeder alles verteld?
Daar heb ik het ook niet over, maar meer dat ik die sporten enorrum saai vind, en de commentatoren (en Mart Smeets) maken het er niet beter op.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:40 schreef erkel het volgende:
[..]
Hoezo? Dat is toch niet zo moeillijk? Lekker meeleven met je 'helden' en hopen dat je land wint, dat is toch een mooi iets. En gewoon genieten van de kwaliteit die er tentoon gespreid wordt natuurlijk, meestal. Sport is emotie word ook wel vaak gezegd
![]()
quote:
Als ie zo te werk gaat moet ie in ieder geval niet veel verwachten neequote:Op woensdag 14 februari 2007 14:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is geen snuggere
Wellicht maar beter dat er niets op staat. Wat moet je nou met zo'n partner?![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:08 schreef Yurithemaster het volgende:
Nesle wie is ryan flipje eigenlijk?
dat had ze wel een dag eerder/later mogen doenquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:08 schreef Nesle het volgende:
Wel zo zielig vandaag, goede vriend van mij had net 2 weken met een meisje. Hij was er vet blij mee enzo en nu heeft ze het vandaag ( trut ) met hem uitgemaakt. Kwam hij naar me toe met tranen in zn ogenik wist niet helemaal wat ik ermee aan moest
quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:09 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Jah![]()
Vorig jaar verwachtte ik een jaartje ofzo, van mijn ex. Stopt er zo'n wit busje, komt er een man uit met een doos van énorme afmetingen (ik dacht), bleek het dus voor mij te zijn
![]()
Maak het open; Teddybeer van heb ik jou daar, samen met een bos rode rozen en een lief kaartje![]()
Ik was blij![]()
Mee eensquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:16 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens vind ik e-cards een beetje suf
Als je dan toch zoiets met Valentijnsdag doet, steek er dan een beetje moeite in.
Maar met je luie kop, in je pyama, aan je zak krabbend een e-card versturen is nou niet mijn idee van laten zien dat je echt geinteresseerd bent
quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Liefde gaat dus ook bij vrouwen door de maag![]()
Die durft je vast niet aan te kijken als je 'm weer zietquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:59 schreef Nesle het volgende:
[..]
hvjou!
Oi!quote:
quote:
Ik snap 'm ook nietquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:17 schreef Mikkie het volgende:
Is The Matrix alweer op tv geweest, of mis ik gewoon een grap hier doordat ik al lang naar bed moet?
Dat was ook. Niet het mooiste, maar zeker wel het liefstequote:Op donderdag 15 februari 2007 00:13 schreef Supersheep het volgende:, dat is aan de ene kant heel lief, maar toch ook een beetje simpel. Eigenlijk moet het kaartje dan het mooist wezen
[..]
Tsja, ben je wel weer lekker bijgeslapenquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:01 schreef Mikkie het volgende:
Ik kon trouwens zó erg m'n bed niet uit dat het gevolg nu is dat ik m'n college ga missen
Had je toch naar mij moeten luisteren.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:01 schreef Mikkie het volgende:
Ik kon trouwens zó erg m'n bed niet uit dat het gevolg nu is dat ik m'n college ga missen
Bij mij doet 'ie het wel!quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:43 schreef Nembrionic het volgende:
Is jullie MSN ook plat?
Anta Flu kopen!quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:44 schreef Nembrionic het volgende:
Volgens mij wordt ik een beetje grieperig. Lichte keelpijn en spierpijn
Je blijft er in elk geval vrolijk onder.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:44 schreef Nembrionic het volgende:
Volgens mij wordt ik een beetje grieperig. Lichte keelpijn en spierpijn
Tuurlijkquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je blijft er in elk geval vrolijk onder.![]()
Etceteraquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:50 schreef Nembrionic het volgende:
Dames..meer spelletjes spelen
Vrouwelijke gamers hebben vaker seks
Nu snap ik waarom ze naar Campzone gaatquote:
Ik heb je geblokt!quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:57 schreef Jayhawk het volgende:
En waarom ben jij dan bij mij niet online?
die heb ik dus niet hequote:Op donderdag 15 februari 2007 12:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee hoor... Ben op mijn andere MSN![]()
Nee, niemand van Fok! heeft mijn 'echte' MSN! Behalve Stan dan...quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:00 schreef Jayhawk het volgende:
die heb ik dus niet he
Ik heb hem wel getroost, tuurlijkquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:13 schreef Supersheep het volgende:
[..]
dat had ze wel een dag eerder/later mogen doen. Je hebt 'm toch wel getroost he?
Hihi, ja ryan flipje. Ben ik niet vergetenquote:[..]
![]()
Geen idee, vind het best wel raar. We kunnen normaal met elkaar praten altijd. Kwam net online en had weer 2 van die berichtjes van hem om half 1 snachts.quote:[..]
Die durft je vast niet aan te kijken als je 'm weer ziet
quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:27 schreef Soempie het volgende:
En gister dacht een vriend al dat het donderdag was, dus hij deed hier om half 9 de tv aan voor wie is de mol?![]()
![]()
jaquote:
quote:
incl bedpartner hequote:Op donderdag 15 februari 2007 12:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom ze naar Campzone gaat![]()
ik heb een naam blijkbaarquote:
Ik kijk het vanavond waarschijnlijk gewoonquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:04 schreef Soempie het volgende:
En dit keer het niet verpesten voor Nem, door na de uitzending te posten wat er is gebeurd
wel zo verstandigquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:12 schreef Nembrionic het volgende:
Ik kijk het vanavond waarschijnlijk gewoon
Maar dat laat ik hier dan nog wel even weten
Ja mam!quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:04 schreef Soempie het volgende:
En dit keer het niet verpesten voor Nem, door na de uitzending te posten wat er is gebeurd
Ga je doen dan?quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
wel zo verstandig
Ik ga morgen naar Zandvoort.![]()
quote:
Ooh lekkerquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:25 schreef Soempie het volgende:
Ik wilde gewoon uitwaaien langs het strand.
Geen gek idee. Is wel eens lekker. Zeker met dit weer want het is best zachtquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:25 schreef Soempie het volgende:
Ik wilde gewoon uitwaaien langs het strand.
Nope. Lekker helemaal alleen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:25 schreef B.ertha het volgende:
Ooh lekkerMet hond? Of heb je die niet?
Ik denk t ook. En hoop t ookquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Geen gek idee. Is wel eens lekker. Zeker met dit weer want het is best zacht
Net ook even tijdje buiten geweest en ik denk dat het heeeel snel lente wordt
lente én de zomer.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:34 schreef Soempie het volgende:
Ik vind de lente het leukste jaargetijde
Ja, het 'het is alweer bijna lekker warm en ik kijk er naar uit'- gevoelquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
lente én de zomer.
Lente heeft gewoon iets verfrissends. Verwachting ofso..
Zomer is gewoon lekker
Al dat groen helpt ook het beste tegen iedere winterdepressiequote:Op donderdag 15 februari 2007 16:41 schreef erkel het volgende:
Inderdaad je ruikt de lente gewoon buiten en je merkt het aan de sterkte van de zon dat het eraankomtEerst hoopte ik nog vurig op een lekkere strenge vorstperiode, maar laat nu de lente maar komen.
Ik heb vandaag tijdens M&O echt een half uur naar buiten gestaard. Zag alleen maar knalblauwe lucht, witte wolkjes en zon.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:42 schreef Etcetera het volgende:
ik heb vandaag 10 minuten in het zonnetje gestaangewoon achterthuis, lekker ff niksen
en toen weer door met m'n huiswerk
Ja al die kale bomen en struiken, vind het ook niks. Behalve als er een lading sneeuw is aan blijven plakken of als ze wit zijn van een nacht met strenge vorst, maar dat gebeurt weer niet vaak.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:42 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Al dat groen helpt ook het beste tegen iedere winterdepressie
quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:45 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb vandaag tijdens M&O echt een half uur naar buiten gestaard. Zag alleen maar knalblauwe lucht, witte wolkjes en zon.Had al visioenen van de zomervakantie
ohjaquote:
In die volgorde?? Doe mij maar de herfst eers, zoals het ook hoortquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Winter
Maar dan wel met vorst, sneeuw, warme chocomel en speculaas. Gevolgd door herfst, lente en zomer.
Zomer vind ik niet erg, maar het hoeft voor mij niet boven de 25 graden uit te komen
quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:47 schreef Soempie het volgende:
[..]middelbareschool flashback.
Onder de les naar buiten staren.![]()
Da's mijn top vierquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:54 schreef B.ertha het volgende:
[..]
In die volgorde?? Doe mij maar de herfst eers, zoals het ook hoort
okequote:Op donderdag 15 februari 2007 16:55 schreef B.ertha het volgende:
[..]Vooral tijdens M&O. Die leraar vertrouwt ons beter dan zichzelf. Als wij een antwoord geven, hebben we het vaker goed dan hij
![]()
Van een familielid? Heb je er zin in?quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Verjaardag vieren in Eindhoven, zondag weer terug denk ik
Nee, een vriend. Ik heb er wel zin in, maar geen idee wat voor cadeau ik moet kopen. Meestal koop ik dan troep, drank of beide, maar denk niet dat hij dat kan waarderen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Van een familielid? Heb je er zin in?![]()
Loop, afhankelijk van type vriend, de eerste de beste expo, blokker of expert in. Wedden dat je iets vindt?quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, een vriend. Ik heb er wel zin in, maar geen idee wat voor cadeau ik moet kopen. Meestal koop ik dan troep, drank of beide, maar denk niet dat hij dat kan waarderen.
Zit er helaas niet in dit jaarquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:07 schreef Soempie het volgende:
Oja, carnaval. Zijn er hier mensen die carnaval vieren verder?
Lastig is dat altijd. Woont 'ie op kamers? Misschien heeft hij nog wat nodig voor in huis.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nee, een vriend. Ik heb er wel zin in, maar geen idee wat voor cadeau ik moet kopen. Meestal koop ik dan troep, drank of beide, maar denk niet dat hij dat kan waarderen.
Ben je een geboren Brabander of vind je het 'gewoon' leuk?quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zit er helaas niet in dit jaar
Teveel vrienden die niet gaan en ik ga niet in m'n uppie
De laatste keer is 3 of 4 jaar geleden. In Breda. Erg gezellig
Als Schot
Woont samen met vriendin, en ze zijn geloof ik wel redelijk voorzien.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Lastig is dat altijd. Woont 'ie op kamers? Misschien heeft hij nog wat nodig voor in huis.![]()
Rotterdammerquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:24 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ben je een geboren Brabander of vind je het 'gewoon' leuk?
Gamesquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Woont samen met vriendin, en ze zijn geloof ik wel redelijk voorzien.
Etecetera, wat zou jij willen voor je verjaardag? Misschien dat ik daar een goed idee van krijg
Vind optochten juist wel leuk. Verkleden ook, maar vind wel dat de meeste mensen echt te ver gaan in carnaval. om nou meteen 4 dagen achter elkaar alleen maar te zuipen, nou neequote:Op donderdag 15 februari 2007 17:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Rotterdammer
Ik vind het "gewoon" leuk. Lekker een paar dagen compleet los in een gek pakkie.
Optochten met praalwagens enz heb ik echt helemaal niets mee. Mijn beleving zal dus wel nét iets anders zijn dan een geboren Brabander maar gezellig met z'n allen onbevooroordeeld feesten is heerlijk
idd, zit ook te lezenquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:28 schreef Soempie het volgende:
Sara Raats' eigen huisjes-topic
prachtig
quote:
quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:37 schreef B.ertha het volgende:
[..]
idd, zit ook te lezen
En deze dan:
[..]![]()
Ja, heb ik gelezen. Zelfs de allereerste in myactivetopics geloof ikquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je MMach's topics wel eens gezien? Die gozer is écht goed!
Niets dan restecp
Of liever: zet het tussen spoilertags. Dan kun je het er wel lekker over hebben maar kan ik het over slaanquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:21 schreef Soempie het volgende:
Nem heeft niet gekeken dus niks verklappen over Wie is de mol?
Maar:![]()
![]()
Je zou het toch wel kijken?quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of liever: zet het tussen spoilertags. Dan kun je het er wel lekker over hebben maar kan ik het over slaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De mol is![]()
ja, dat kan ook.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of liever: zet het tussen spoilertags. Dan kun je het er wel lekker over hebben maar kan ik het over slaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar dat zal wel niet.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lijkt me toch duidelijk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:41 schreef DiviFilius het volgende:
het is natuurlijk :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lijkt me toch duidelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:41 schreef DiviFilius het volgende:
het is natuurlijk :Met jou kan ik praten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lijkt me toch duidelijk
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I was a child I had a fever.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I was a child I had a fever.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeps, gewoonteIk ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:46 schreef Homdeck het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:46 schreef Homdeck het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:46 schreef Homdeck het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
slaap lekkerquote:
quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:48 schreef DiviFilius het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weisst
quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:11 schreef erkel het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weisst
quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:24 schreef Jayhawk het volgende:Dat wisten we al. Hoeft niet in een spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Check deze vette spoiler!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed dat je het zegt, maar weer es gaan kijken naar een quiz om aan mee te doen op tvquote:
quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:35 schreef Jayhawk het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat had je in gedachten? Of nog niks...quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, maar weer es gaan kijken naar een quiz om aan mee te doen op tv
Ik voel me zo verdomd alleeeeenquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Had ik maar iemand om van te houden
Twee zachte armen om me heen
Die mij altijd beschermen zouden
Vraag je een handtekening voor mequote:Op donderdag 15 februari 2007 23:05 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga Danny de Munck zien binnenkort
quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mijn Chinese horoscoop in de Veronicagids voor 2007 zegt:
"Het ziet er weer goed uit voor deze geluksdieren. Je bent populair en de uitnodigingen blijven binnenstromen. In 2007 hangt er liefde in de lucht. Sommige Konijnen gaan samenwonen of trouwen. Singles ontmoeten een nieuwe liefde uit een onverwachte hoek. Ook op je werk ziet het er uitstekend uit. Bijna alles lukt. Is er ook minder goed nieuws? Wij zien het niet, dus geniet van je jaar."
quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:24 schreef Jayhawk het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Noot noot.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens Mikkie, als de datum uit je profiel klopt ben jij een Rat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |