Tuurlijk nietquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je gaat hem toch niet publiekelijk aan de schandpaal nagelen he? Daar houdt 'ie een levenslang trauma aan over...
Nee, ik heb net een 'echte' kaart gekregen!quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:00 schreef Jayhawk het volgende:
Hoi Lieverd
Nog steeds teleurgesteld?
Ik denk het!quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Soempie heeft voor haar doen al lang niets meer laten horen, zou ze gevonden hebben wie ze moet sms'en?
Nee nog niet, maar ik ben door twee vrienden gebeld met de vraag of ik hen een kaartje had gestuurdquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Soempie heeft voor haar doen al lang niets meer laten horen, zou ze gevonden hebben wie ze moet sms'en?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:13 schreef Jojoortje het volgende:
Anyway... Wat is Ajax weer heerlijk bezig!![]()
Elke sport waar een mate van oneerlijke competitie aanwezig kan zijn dmv niet gelijke kansen op zelfde materiaal of dmv van jureringquote:
conclusie: Veel on-Nederlandse sportenquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zeker niet alle sport!
SnookerCurling
Trickshot
Basketbal
Rugby
![]()
Hoezo? Dat is toch niet zo moeillijk? Lekker meeleven met je 'helden' en hopen dat je land wint, dat is toch een mooi iets. En gewoon genieten van de kwaliteit die er tentoon gespreid wordt natuurlijk, meestalquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik vind het gewoon onbegrijpelijk dat men in Nederland zo massaal naar schaatsen, voetbal, wielrennen of zwemmen kijkt
quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Curling.. kom op man.
quote:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Heb je je moeder alles verteld?
Daar heb ik het ook niet over, maar meer dat ik die sporten enorrum saai vind, en de commentatoren (en Mart Smeets) maken het er niet beter op.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:40 schreef erkel het volgende:
[..]
Hoezo? Dat is toch niet zo moeillijk? Lekker meeleven met je 'helden' en hopen dat je land wint, dat is toch een mooi iets. En gewoon genieten van de kwaliteit die er tentoon gespreid wordt natuurlijk, meestal. Sport is emotie word ook wel vaak gezegd
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |