quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:51 schreef iamredleader het volgende:
Trouwens, doet fok! bij jullie ook af en toe wat vreemd? Soms dan krijg ik geen verbinding?
Ja, maar dat is echt pas de laatste 10 minuten ofso..quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:51 schreef iamredleader het volgende:
Trouwens, doet fok! bij jullie ook af en toe wat vreemd? Soms dan krijg ik geen verbinding?
Maar wel bijna iedere dag een keertjequote:Op woensdag 14 februari 2007 16:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, maar dat is echt pas de laatste 10 minuten ofso..
daar hebben we geen telefoonnummer van, dus dan slaat het 'sms me' nergens op.quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:11 schreef Nembrionic het volgende:
Buurjongen?
Ja, vooral Teun zie ik ook echt opgroeienquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:02 schreef Jojoortje het volgende:
Cute age he?
Ja beetje te rustig... Ik ben ook even weg!
quote:
Spill the beans!quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:55 schreef Nesle het volgende:
Ok, ik weet wie mn anonieme aanbidder is.
Kwam net op msn, en de jongen in kwestie deed:quote:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:49 schreef Nembrionic het volgende:
Fotos ontvangen Yuri?
WTF?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:59 schreef Nesle het volgende:
[..]
Kwam net op msn, en de jongen in kwestie deed:
(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L) youuuuuuu (L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(F)(F)(F)
hvjou!
en toen ging chicken weer offline
quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:59 schreef Nesle het volgende:
[..]
Kwam net op msn, en de jongen in kwestie deed:
(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L) youuuuuuu (L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(F)(F)(F)
hvjou!
en toen ging chicken weer offline
Je gaat hem toch niet publiekelijk aan de schandpaal nagelen he? Daar houdt 'ie een levenslang trauma aan over...quote:
Ik denk het ook! Of, nouja, op de twiekurs na die bij elkaar computahspullies gaan kopen enzoquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo..dat was de korste minimicro-meet in de Fok geschiedenis denk ik
quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:07 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik denk het ook! Of, nouja, op de twiekurs na die bij elkaar computahspullies gaan kopen enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |