Elke sport waar een mate van oneerlijke competitie aanwezig kan zijn dmv niet gelijke kansen op zelfde materiaal of dmv van jureringquote:
conclusie: Veel on-Nederlandse sportenquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zeker niet alle sport!
SnookerCurling
Trickshot
Basketbal
Rugby
![]()
Hoezo? Dat is toch niet zo moeillijk? Lekker meeleven met je 'helden' en hopen dat je land wint, dat is toch een mooi iets. En gewoon genieten van de kwaliteit die er tentoon gespreid wordt natuurlijk, meestalquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik vind het gewoon onbegrijpelijk dat men in Nederland zo massaal naar schaatsen, voetbal, wielrennen of zwemmen kijkt
quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Curling.. kom op man.
quote:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Heb je je moeder alles verteld?
Daar heb ik het ook niet over, maar meer dat ik die sporten enorrum saai vind, en de commentatoren (en Mart Smeets) maken het er niet beter op.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:40 schreef erkel het volgende:
[..]
Hoezo? Dat is toch niet zo moeillijk? Lekker meeleven met je 'helden' en hopen dat je land wint, dat is toch een mooi iets. En gewoon genieten van de kwaliteit die er tentoon gespreid wordt natuurlijk, meestal. Sport is emotie word ook wel vaak gezegd
![]()
quote:
Als ie zo te werk gaat moet ie in ieder geval niet veel verwachten neequote:Op woensdag 14 februari 2007 14:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is geen snuggere
Wellicht maar beter dat er niets op staat. Wat moet je nou met zo'n partner?![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:08 schreef Yurithemaster het volgende:
Nesle wie is ryan flipje eigenlijk?
dat had ze wel een dag eerder/later mogen doenquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:08 schreef Nesle het volgende:
Wel zo zielig vandaag, goede vriend van mij had net 2 weken met een meisje. Hij was er vet blij mee enzo en nu heeft ze het vandaag ( trut ) met hem uitgemaakt. Kwam hij naar me toe met tranen in zn ogenik wist niet helemaal wat ik ermee aan moest
quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:09 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Jah![]()
Vorig jaar verwachtte ik een jaartje ofzo, van mijn ex. Stopt er zo'n wit busje, komt er een man uit met een doos van énorme afmetingen (ik dacht), bleek het dus voor mij te zijn
![]()
Maak het open; Teddybeer van heb ik jou daar, samen met een bos rode rozen en een lief kaartje![]()
Ik was blij![]()
Mee eensquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:16 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens vind ik e-cards een beetje suf
Als je dan toch zoiets met Valentijnsdag doet, steek er dan een beetje moeite in.
Maar met je luie kop, in je pyama, aan je zak krabbend een e-card versturen is nou niet mijn idee van laten zien dat je echt geinteresseerd bent
quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Liefde gaat dus ook bij vrouwen door de maag![]()
Die durft je vast niet aan te kijken als je 'm weer zietquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:59 schreef Nesle het volgende:
[..]
Kwam net op msn, en de jongen in kwestie deed:
(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L) youuuuuuu (L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(F)(F)(F)
hvjou!
en toen ging chicken weer offline
Oi!quote:
quote:
Ik snap 'm ook nietquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:17 schreef Mikkie het volgende:
Is The Matrix alweer op tv geweest, of mis ik gewoon een grap hier doordat ik al lang naar bed moet?
Dat was ook. Niet het mooiste, maar zeker wel het liefstequote:Op donderdag 15 februari 2007 00:13 schreef Supersheep het volgende:, dat is aan de ene kant heel lief, maar toch ook een beetje simpel. Eigenlijk moet het kaartje dan het mooist wezen
[..]
Tsja, ben je wel weer lekker bijgeslapenquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:01 schreef Mikkie het volgende:
Ik kon trouwens zó erg m'n bed niet uit dat het gevolg nu is dat ik m'n college ga missen
Had je toch naar mij moeten luisteren.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:01 schreef Mikkie het volgende:
Ik kon trouwens zó erg m'n bed niet uit dat het gevolg nu is dat ik m'n college ga missen
Bij mij doet 'ie het wel!quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:43 schreef Nembrionic het volgende:
Is jullie MSN ook plat?
Anta Flu kopen!quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:44 schreef Nembrionic het volgende:
Volgens mij wordt ik een beetje grieperig. Lichte keelpijn en spierpijn
Je blijft er in elk geval vrolijk onder.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:44 schreef Nembrionic het volgende:
Volgens mij wordt ik een beetje grieperig. Lichte keelpijn en spierpijn
Tuurlijkquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je blijft er in elk geval vrolijk onder.![]()
Etceteraquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:50 schreef Nembrionic het volgende:
Dames..meer spelletjes spelen
Vrouwelijke gamers hebben vaker seks
Nu snap ik waarom ze naar Campzone gaatquote:
Ik heb je geblokt!quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:57 schreef Jayhawk het volgende:
En waarom ben jij dan bij mij niet online?
die heb ik dus niet hequote:Op donderdag 15 februari 2007 12:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee hoor... Ben op mijn andere MSN![]()
Nee, niemand van Fok! heeft mijn 'echte' MSN! Behalve Stan dan...quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:00 schreef Jayhawk het volgende:
die heb ik dus niet he
Ik heb hem wel getroost, tuurlijkquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:13 schreef Supersheep het volgende:
[..]
dat had ze wel een dag eerder/later mogen doen. Je hebt 'm toch wel getroost he?
Hihi, ja ryan flipje. Ben ik niet vergetenquote:[..]
![]()
Geen idee, vind het best wel raar. We kunnen normaal met elkaar praten altijd. Kwam net online en had weer 2 van die berichtjes van hem om half 1 snachts.quote:[..]
Die durft je vast niet aan te kijken als je 'm weer ziet
quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:27 schreef Soempie het volgende:
En gister dacht een vriend al dat het donderdag was, dus hij deed hier om half 9 de tv aan voor wie is de mol?![]()
![]()
jaquote:
quote:
incl bedpartner hequote:Op donderdag 15 februari 2007 12:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom ze naar Campzone gaat![]()
ik heb een naam blijkbaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |