Die heb ik al 'weggegooid'quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:07 schreef erkel het volgende:
[..]
Print je die van Jayhawk uit en verbrand je die (no offence Jayhawk)
Ik had het meer over kaartjesquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:07 schreef SaskiaR het volgende:
Ach ik heb nog nooit wat gekregen, dus daar ligt het vast niet aan. En e-cards zijn gratis
Jahquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zo herkenbaar. Alleen dan smsjes van mensen die gewoon van die huis-tuin-en-keuken-dingen mededelen/ vragen. Hallo, het is valentijnsdag.bewaar dat soort berichten tot morgen.
Ryan Philippe.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:08 schreef Yurithemaster het volgende:
Nesle wie is ryan flipje eigenlijk?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:08 schreef Nesle het volgende:
Wel zo zielig vandaag, goede vriend van mij had net 2 weken met een meisje. Hij was er vet blij mee enzo en nu heeft ze het vandaag ( trut ) met hem uitgemaakt. Kwam hij naar me toe met tranen in zn ogenik wist niet helemaal wat ik ermee aan moest
De symboliek...de symboliek!quote:
Ja, ik zit al de hele tijd te bedenken hoe ik dat nou moest zeggenquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:16 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens vind ik e-cards een beetje suf
Als je dan toch zoiets met Valentijnsdag doet, steek er dan een beetje moeite in.
Maar met je luie kop, in je pyama, aan je zak krabbend een e-card versturen is nou niet mijn idee van laten zien dat je echt geinteresseerd bent
Bovendien zijn die e-cards ook zo ontzettend flauw allemaal.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:16 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens vind ik e-cards een beetje suf
Als je dan toch zoiets met Valentijnsdag doet, steek er dan een beetje moeite in.
Maar met je luie kop, in je pyama, aan je zak krabbend een e-card versturen is nou niet mijn idee van laten zien dat je echt geinteresseerd bent
Ook dat nogquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:18 schreef Neleos het volgende:
[..]
Bovendien zijn die e-cards ook zo ontzettend flauw allemaal.
En het allerirritantst is nog wel het anonieme. Met een kaartje kun je lekker op handschrift jacht gaanquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:18 schreef Neleos het volgende:
[..]
nou, 1 huisgenootje valt af.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:17 schreef Neleos het volgende:
[..]
Je wist toch niet zeker of ze wel voor jou waren?![]()
Goed punt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:17 schreef Neleos het volgende:
[..]
Je wist toch niet zeker of ze wel voor jou waren?![]()
Behalve bij die kaart van Soempie want die knuppel had er niets op geschrevenquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:20 schreef Nesle het volgende:
Met een kaartje kun je lekker op handschrift jacht gaan
ja nouja, dan haal ik wel zo'n zakje nieuwe hartjes.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Goed punt.
Blijkt die kaart voor het huisgenootje te zijn en heeft ze een idee wie het kan zijn.
Dan wordt het een date en zegt die gast "neem je die hartjes mee?"
Maar dan zit er geen 'liefde bij'quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
ja nouja, dan haal ik wel zo'n zakje nieuwe hartjes.![]()
![]()
Inderdaad. Wat die heeft Soempie opgegetenquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maar dan zit er geen 'liefde bij'![]()
Vooral die met die pinguin.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:18 schreef Neleos het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:23 schreef Soempie het volgende:
Dan zegt ze maar dat zij ze heeft opgegeten.
Wat zou je er anders mee doen? Bewaren? Zo sentimenteel zijn we niet
Helemaal niets?quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Behalve bij die kaart van Soempie want die knuppel had er niets op geschreven
Neequote:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
-"Hey, heb je die hartjes meegenomen?"
"Eh...nee"
-"Hoezo niet?"
"Ja eh..die heeft mijn huisgenootje opgegeten"
![]()
Djeeezquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee
Vandaar ook de verwarring: ze weten niet zeker voor wie het is.
Er staan ook geen hint bij dus ze weten ook niet VAN wie het is
Het idee is wel leukquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:27 schreef Nembrionic het volgende:
Zo jammer hè? Heeft 'ie er tijd ingestoken, blundert 'ie op onnavolgbare wijze
quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:30 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Het idee is wel leuk![]()
Misschein weet soemp wel stiekem dat ze voor haar zijn maar wil ze de details niet vertellen...![]()
die ben ik nu aan het uithoren.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:33 schreef erkel het volgende:
Er was toch een jongen in het spel na Oud en Nieuw ?
Ohja..de illustere M!quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:33 schreef erkel het volgende:
Er was toch een jongen in het spel na Oud en Nieuw ?
Ah, op heel subtiele wijze zekerquote:
Ik vertelde het verhaal en hij vond het ook erg dom dat er geen nummer in stond.quote:
Ja, zo ja.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:37 schreef erkel het volgende:
[..]
Ah, op heel subtiele wijze zeker![]()
'goh, het is ook valentijnsdag hè'
'nog wat kaartjes ontvangen...verstuurd?'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |