van jayhawk? hoe ziet hij er uit?quote:
Ha, jij nog kaarten gekregen of gestuurd?quote:
Dat beest is best hyper.quote:
Lekker origineel om twee keer dezelfde kaart te sturen.quote:
is de ook de laatste die je van mij krijgtquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Lekker origineel om twee keer dezelfde kaart te sturen.![]()
Ik heb 0 kaartjes ontvangenquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ha, jij nog kaarten gekregen of gestuurd?![]()
Misschien wil jayhawk je er wel een sturen.quote:
en voor jou ook de laatste die je van mij krijgtquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja...![]()
Damn Jayhawk, ik dacht dat ik speciaal was!![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja...![]()
Damn Jayhawk, ik dacht dat ik speciaal was!![]()
Kunnen we daaruit concluderen dat je er wél verstuurd hebt?quote:
Als ik niet speciaal voor je bent, hoef ik er ook geen!quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:46 schreef Jayhawk het volgende:
en voor jou ook de laatste die je van mij krijgt![]()
Jee!quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Misschien wil jayhawk je er wel een sturen.![]()
Neleos?quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kunnen we daaruit concluderen dat je er wél verstuurd hebt?![]()
Kaartenstatus?quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:52 schreef Nesle het volgende:
hee mensen
net terug van mijn herkansing, en het ging wel aaaardig denk ik. hoop ik
Nope, zal ik zo even doenquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:53 schreef Yurithemaster het volgende:
Nem heb je de foto's al gestuurd?
onzin? ONZIN?!quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:52 schreef Neleos het volgende:
Tuurlijk heb ik geen kaartjes verstuurd, ik doe niet aan die onzin.![]()
1 e-card anoniem en een sms (maar das van mn beste vriend dus die telt niet)quote:
Ah..de "L" van Lutserquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:55 schreef Nesle het volgende:
[..]
1 e-card anoniem en een sms (maar das van mn beste vriend dus die telt niet). Ik ontdekte hem in de mediatheek, en ik open hem natuurlijk meteen
KEIHARD zon lovesong
, ik denk wel te weten wie het is maar er staat alleen maar in zon filmpje een bonsend hartje met will you be my valentine? (L)
Maar ik doe zelf niet aan valentijn hoor,![]()
er ff over na laten denken en dan toegevenquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:58 schreef Nesle het volgende:
Ik vind dat anonieme ook zo'n onzin. Als je me vraagt om je valentijn te zijn wil ik toch wel weten wie ik het antwoord ga geven
quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:59 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb helemaal niks.Beetje anticlimax na vorig jaar
![]()
Zit hier terug te lezen, trilt mn telefoon. Ik helemaal blijis het mijn alarm
![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:59 schreef B.ertha het volgende:
![]()
![]()
Zo geliefd?quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:01 schreef Yurithemaster het volgende:
Mijn telefoon is platgebelt 15 gesprekken in 3 minuten
Zo herkenbaar. Alleen dan smsjes van mensen die gewoon van die huis-tuin-en-keuken-dingen mededelen/ vragen. Hallo, het is valentijnsdag.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:59 schreef B.ertha het volgende:
![]()
![]()
Ja, dan moeten we ze wel eerst krijgen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:05 schreef erkel het volgende:
Laten we valentijnskaarten gaan verbranden, net zoals in IndiaOpgedrongen 'feest'dagen door de commercie
![]()
Te gierig om extra postzegels te plakkenquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:05 schreef SaskiaR het volgende:
Ik heb ook geen kaartjes/mailtjes/smsjesniemand houdt van me
Print je die van Jayhawk uit en verbrand je die (no offence Jayhawkquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, dan moeten we ze wel eerst krijgen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |