ik had geen zin in typenquote:
SLB skipte ik altijd.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:08 schreef Etcetera het volgende:
ik had geen zin in typen
over 20 min weer les (SLB)
als ik een kaart had gekregen dan had ik dat wel heel enthousiast gepost natuurlijk.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:52 schreef Nembrionic het volgende:
En?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:57 schreef Soempie het volgende:wel een kaart!! hahahaahahahahhaa
maar niet via de post. En er staat niks op. En we zijn met z'n drieen!!
Nu is de grote vraag voor wie die kaart bedoeld is
quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:57 schreef Soempie het volgende:wel een kaart!! hahahaahahahahhaa
maar niet via de post. En er staat niks op. En we zijn met z'n drieen!!
Nu is de grote vraag voor wie die kaart bedoeld is
Nou inderdaad.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is geen snuggere
Wellicht maar beter dat er niets op staat. Wat moet je nou met zo'n partner?![]()
Dat weet ik niet eens. Voor hetzelfde geld is het voor m'n huisgenootjequote:Op woensdag 14 februari 2007 15:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Niet zeuren.. Jij hebt tenminste iets gekregen!![]()
nee. helemaal niks.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:14 schreef Nembrionic het volgende:
Staat er ook geen letter of hint IN de kaart?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:16 schreef Nembrionic het volgende:
Misschien moet je Stanley even bellen
quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:16 schreef Nembrionic het volgende:
Misschien moet je Stanley even bellen
Echt überdomquote:
Wat nou?quote:
Wat nou?quote:
Das logisch natuurlijk!quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:19 schreef Nembrionic het volgende:
Zo is het natuurlijk erg gevoelig voor misverstanden.
Je krijgt een kaart van A maar je denkt wellicht dat het van B is omdat je die leuk vindt.
Onwetend heeft A dus een punt bij je gescoord voor B
huh ik heb ook een e-cardquote:
wat zijn ze je toch aan het pestenquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
huh ik heb ook een e-cardanoniem.
Mijn naam is haas!quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:23 schreef Soempie het volgende:
die is natuurlijk van een van jullie of zo
om mij gefrustreerd te maken.
ik heb mn oppervlakkige half uurtje van vandaagquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:28 schreef Nembrionic het volgende:
Jayhawk..wellicht is het toch beter dat je onder je nieuwe kloon gaat posten. Dit nieuwe *kuch* niveau *kuch* doet je geen goed
en sinds wanneer ben jij zo wijs?quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:28 schreef Nembrionic het volgende:
Jayhawk..wellicht is het toch beter dat je onder je nieuwe kloon gaat posten. Dit nieuwe *kuch* niveau *kuch* doet je geen goed
Ik ben altijd al wijs geweestquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:30 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
en sinds wanneer ben jij zo wijs?
Ja, maar ik weet al wie het is!quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:35 schreef Jayhawk het volgende:
anoniem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |