Ik wil het niet wetenquote:
dan zijn het er 11quote:
Ik typ ook blind en kan dat ook met één hand maar juist dan vind ik de combinatie Etcetera lastig.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:46 schreef Etcetera het volgende:
ik heb op de middelbare school een keer een typecursus gevolgd (nog geen seconde spijt van gehad) dus ik doe het echt met 1 hand en blind
huiswerk maken gaat goed zo
quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:46 schreef Etcetera het volgende:
ik heb op de middelbare school een keer een typecursus gevolgd (nog geen seconde spijt van gehad) dus ik doe het echt met 1 hand en blind
Dat was natuurlijk figuurlijk gesproken wijsneusquote:
[Tim] ik heb de pabo gedaanquote:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik typ ook blind en kan dat ook met één hand maar juist dan vind ik de combinatie Etcetera lastig.
Nooit typecursus gehad![]()
quote:
ooohwquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk figuurlijk gesproken wijsneus![]()
wat voor 1 heb je, heb er ook nog een nodigquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]alle toetsen zitten aan de linkerkant
mss komt het omdat ik ook linkshandig ben
[..]
ik heb maar weer eens een nieuwe USB stick gekocht
oh ja, bol.com is binnen 14 dagen dokken
Ja. De positie maakt het juist zo irritant. Die e,r en t zitten naast elkaar en moeten in een "onlogische" volgorde worden aangeslagen. Jij hebt toch ook wel eens wooprden/combinaties waar je altijd typefouten in maakt?quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]alle toetsen zitten aan de linkerkant
mss komt het omdat ik ook linkshandig ben
quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
ooohw![]()
hebben jullie al kaartjes gehad?![]()
wie zegt dat ze iets seksistisch bedoeld, seksistquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nou zeg, doe eens niet zo seksistisch.
een kingston, 512mb, 9,99 excl. verzendkostenquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:52 schreef Plasterk het volgende:
[..]
wat voor 1 heb je, heb er ook nog een nodig
Dan ga ik zéker typefouten makenquote:
quote:
nee, klotenquote:
Eeeh...huh? Ik ben je kwijtquote:
en dan:quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:15 schreef Etcetera het volgende:
hebben ze nog een geintje over in vet geloof ik: 'onze vorige show was kloten...' 'ja, zo heette die'
Het was gewoon de krantenjongen die je wel ziet zittenquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:44 schreef Soempie het volgende:
Ik hoorde net post vallen op de mat ik ben er op gespitst, maar het was reclame.
![]()
waar woon je in Groningen? Is de postbode al langs geweest... wat een teleurstellingquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:45 schreef Jayhawk het volgende:
hier 3 waarvan 1 onbekend, heb Jojoortje al gePM'ed
Double negativequote:Op woensdag 14 februari 2007 13:59 schreef Soempie het volgende:
Heeft iemand van jullie wat gestuurd? Jayhawk dus aan JojoortjeOf gaat er nog iemand iets leuks doen vanavond of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |