Nem heeft gelijk, dit is echt een ziekenboeg.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:28 schreef Homdeck het volgende:
blegh ben ziek![]()
ben net na 38 uur mijn bed uitgekomen.
Natuurlijk kan ik datquote:Op woensdag 14 februari 2007 09:38 schreef Yurithemaster het volgende:
Nem kan je even de 'grote berg' foto's van de meet mailen?
yurithemaster [at] hotmail. computer
Mensen die ik nog niet op msn heb mogen me ook toevoegen![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:37 schreef Nembrionic het volgende:
Ja het was echt heel erg vet
Ik ben al 1,5 uur wakker eigenlijk
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:32 schreef Mikkie het volgende:
Jojoortje heeft een striptease gedaan in bikini er pics daarvan gepost.
Moet je ff 't vorige deel doorlopen
quote:
FF kijken...quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:24 schreef Plasterk het volgende:
Rara, wie ben ik?
Maar is Jayhawk ook een PvdA'er?quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
FF kijken...
- kloon
- kloonpersoon is een bioloog > Jayhawk.
Lijkt me logisch![]()
Nem +1quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
FF kijken...
- kloon
- kloonpersoon is een bioloog > Jayhawk.
Lijkt me logisch![]()
Nee CDA'er maar ik vergeef het hem.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:26 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Maar is Jayhawk ook een PvdA'er?
Waarom zou je?quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:26 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Nem +1
Ik wil van mn jayhawk profiel af en met deze verder. Mag/Kan dat?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:16 schreef Soempie het volgende:
Het is valentijnsdag. Ik was het even helemaal vergeten in de ontkenning, maar verschillende meisjes bij college waren fanatiek kaartjes aan het schrijven en aan het bespreken wat ze allemaal zouden doen vandaag.
![]()
Nou, bij gebrek aan iemand om een kaartje te sturen...
lieve mensen:![]()
![]()
![]()
Tijdens mijn VS-periode aangemaakt omdat de jayhawk symbool is van Kansas University. Maar dat was toen en daarom wil ik er van af.quote:
Dus niet vanwege de slechte naam?quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:29 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Tijdens mijn VS-periode aangemaakt omdat de jayhawk symbool is van Kansas University. Maar dat was toen en daarom wil ik er van af.
Ik doe niks meer in de AKQ de SC is veel gezelligerquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus niet vanwege de slechte naam?
Want in dat geval zal het niet helpen
Je moet doen wat je niet laten kunt maar je Jayhawk puntjes krijg je er niet mee terug
Ik heb geen slechte naam, ik ben een gerespecteerd persoon hier in de AKQ en SC.quote:Dus niet vanwege de slechte naam?
Kun je niet gewoon een nieuwe Huiluil aanmaken? Die had tenminste een leuke avatar.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:31 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Ik doe niks meer in de AKQ de SC is veel gezelliger
eensquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:36 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon een nieuwe Huiluil aanmaken? Die had tenminste een leuke avatar.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:33 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Ik heb geen slechte naam, ik ben een gerespecteerd persoon hier in de AKQ en SC.
Jij zit de hele tijd met jojoortje.quote:
Ik vond die afbeelding van die uil gewoon leuker.quote:
Het kan ja maar 't tikt wel heel vervelendquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:39 schreef Etcetera het volgende:
en ik heb ontdekt dat ik mijn nickname met 1 hand kan typen![]()
(als in tienvingersblindenzo)
geen last vanquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het kan ja maar 't tikt wel heel vervelend
quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het kan ja maar 't tikt wel heel vervelend
Kijk je dan ook de hele tijd naar je toetsenbord?quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Gebruik ern een stuk of zes.
Ik gebruik er 12. Maar Etcetera had het over met één hand haar nick typen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
juist niet. Tik jij niet met tien vingers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |