Of liever: zet het tussen spoilertags. Dan kun je het er wel lekker over hebben maar kan ik het over slaanquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:21 schreef Soempie het volgende:
Nem heeft niet gekeken dus niks verklappen over Wie is de mol?
Maar:![]()
![]()
Je zou het toch wel kijken?quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of liever: zet het tussen spoilertags. Dan kun je het er wel lekker over hebben maar kan ik het over slaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De mol is![]()
ja, dat kan ook.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of liever: zet het tussen spoilertags. Dan kun je het er wel lekker over hebben maar kan ik het over slaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar dat zal wel niet.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lijkt me toch duidelijk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:41 schreef DiviFilius het volgende:
het is natuurlijk :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lijkt me toch duidelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:41 schreef DiviFilius het volgende:
het is natuurlijk :Met jou kan ik praten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lijkt me toch duidelijk
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I was a child I had a fever.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I was a child I had a fever.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeps, gewoonteIk ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:46 schreef Homdeck het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:46 schreef Homdeck het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:46 schreef Homdeck het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
slaap lekkerquote:
quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:48 schreef DiviFilius het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weisst
quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:11 schreef erkel het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weisst
quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:24 schreef Jayhawk het volgende:Dat wisten we al. Hoeft niet in een spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Check deze vette spoiler!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed dat je het zegt, maar weer es gaan kijken naar een quiz om aan mee te doen op tvquote:
quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:35 schreef Jayhawk het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat had je in gedachten? Of nog niks...quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, maar weer es gaan kijken naar een quiz om aan mee te doen op tv
Ik voel me zo verdomd alleeeeenquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Had ik maar iemand om van te houden
Twee zachte armen om me heen
Die mij altijd beschermen zouden
Vraag je een handtekening voor mequote:Op donderdag 15 februari 2007 23:05 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga Danny de Munck zien binnenkort
quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mijn Chinese horoscoop in de Veronicagids voor 2007 zegt:
"Het ziet er weer goed uit voor deze geluksdieren. Je bent populair en de uitnodigingen blijven binnenstromen. In 2007 hangt er liefde in de lucht. Sommige Konijnen gaan samenwonen of trouwen. Singles ontmoeten een nieuwe liefde uit een onverwachte hoek. Ook op je werk ziet het er uitstekend uit. Bijna alles lukt. Is er ook minder goed nieuws? Wij zien het niet, dus geniet van je jaar."
quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:24 schreef Jayhawk het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Noot noot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |