Lastig is dat altijd. Woont 'ie op kamers? Misschien heeft hij nog wat nodig voor in huis.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nee, een vriend. Ik heb er wel zin in, maar geen idee wat voor cadeau ik moet kopen. Meestal koop ik dan troep, drank of beide, maar denk niet dat hij dat kan waarderen.
Ben je een geboren Brabander of vind je het 'gewoon' leuk?quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zit er helaas niet in dit jaar
Teveel vrienden die niet gaan en ik ga niet in m'n uppie
De laatste keer is 3 of 4 jaar geleden. In Breda. Erg gezellig
Als Schot
Woont samen met vriendin, en ze zijn geloof ik wel redelijk voorzien.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Lastig is dat altijd. Woont 'ie op kamers? Misschien heeft hij nog wat nodig voor in huis.![]()
Rotterdammerquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:24 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ben je een geboren Brabander of vind je het 'gewoon' leuk?
Gamesquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Woont samen met vriendin, en ze zijn geloof ik wel redelijk voorzien.
Etecetera, wat zou jij willen voor je verjaardag? Misschien dat ik daar een goed idee van krijg
Vind optochten juist wel leuk. Verkleden ook, maar vind wel dat de meeste mensen echt te ver gaan in carnaval. om nou meteen 4 dagen achter elkaar alleen maar te zuipen, nou neequote:Op donderdag 15 februari 2007 17:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Rotterdammer
Ik vind het "gewoon" leuk. Lekker een paar dagen compleet los in een gek pakkie.
Optochten met praalwagens enz heb ik echt helemaal niets mee. Mijn beleving zal dus wel nét iets anders zijn dan een geboren Brabander maar gezellig met z'n allen onbevooroordeeld feesten is heerlijk
idd, zit ook te lezenquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:28 schreef Soempie het volgende:
Sara Raats' eigen huisjes-topic
prachtig
quote:
quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:37 schreef B.ertha het volgende:
[..]
idd, zit ook te lezen
En deze dan:
[..]![]()
Ja, heb ik gelezen. Zelfs de allereerste in myactivetopics geloof ikquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je MMach's topics wel eens gezien? Die gozer is écht goed!
Niets dan restecp
Of liever: zet het tussen spoilertags. Dan kun je het er wel lekker over hebben maar kan ik het over slaanquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:21 schreef Soempie het volgende:
Nem heeft niet gekeken dus niks verklappen over Wie is de mol?
Maar:![]()
![]()
Je zou het toch wel kijken?quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of liever: zet het tussen spoilertags. Dan kun je het er wel lekker over hebben maar kan ik het over slaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De mol is![]()
ja, dat kan ook.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of liever: zet het tussen spoilertags. Dan kun je het er wel lekker over hebben maar kan ik het over slaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar dat zal wel niet.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lijkt me toch duidelijk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:41 schreef DiviFilius het volgende:
het is natuurlijk :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lijkt me toch duidelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:41 schreef DiviFilius het volgende:
het is natuurlijk :Met jou kan ik praten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lijkt me toch duidelijk
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I was a child I had a fever.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I was a child I had a fever.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeps, gewoonteIk ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:46 schreef Homdeck het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:46 schreef Homdeck het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:46 schreef Homdeck het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
slaap lekkerquote:
quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:48 schreef DiviFilius het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |