ik doe mee. Ga zo voor de tv hangen. Man + frietje komt zo thuis.quote:
ben effe buiten roken, tot zo ofzoquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik doe mee. Ga zo voor de tv hangen. Man + frietje komt zo thuis.
werk ze lieve BeeDee!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:50 schreef BeeDee het volgende:
Toch een TVP ! En nu ga ik te laat weg![]()
Moet deeltje 47 zijn btw !
Gegroet mensen !![]()
plus bierquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:59 schreef remlof het volgende:
FORTY-SEVEN CENTRAL!!!
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:01 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Echt niet, dat doet Pezuuzuz altijd
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:01 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Echt niet, dat doet Pezuuzuz altijd
Ja, je kunt wel doen alsof, maar ik weet wel beterquote:
ik mag kleine meisjes niet tegenspreken...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:02 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, je kunt wel doen alsof, maar ik weet wel beter![]()
zou ook raar zijn als je de hele dag met je zelf in discussie gaatquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:04 schreef murp het volgende:
[..]
ik mag kleine meisjes niet tegenspreken...![]()
Bedoel je niet lelijk?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:04 schreef murp het volgende:
[..]
TAke that backquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:06 schreef murp het volgende:
[..]
oja, ik mag een lelijk meisje als jij niet tegenspreken![]()
he'd better!quote:
wie? ikke?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:11 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Jij begon met zeggen dak lelijk ben![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:04 schreef murp het volgende:
[..]
Wat nou lezenquote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:15 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wat nou lezen
Sala: Lelijk
Murp met hoofdletter: Jij OOK
wat heeft Sala hiermee te maken?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:15 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wat nou lezen
Sala: Lelijk
Murp met hoofdletter: Jij OOK
paard van sinterklaas op het dak?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:17 schreef PeZu het volgende:
klik klak
ik laad het pistool vast doorquote:
oh, maar wat heb ik daarmee te maken?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:20 schreef Queen_Bee het volgende:
Sala zei dat over mij.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:21 schreef murp het volgende:
[..]
oh, maar wat heb ik daarmee te maken?
die achterlijke berggeit kan de vinkentyfus krijgen plus LEquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:20 schreef Queen_Bee het volgende:
Sala zei dat over mij.
Mijn fobo geshopped?
quote:
Wat nou, je zegt jij OOK, ook, ook, ookquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:22 schreef murp het volgende:
[..]
dat heb ik niet gezegt, doe eens lekker moeilijk joh.... zeker een meid?![]()
dat mag je ook voor je zelf houden hoorquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
die achterlijke berggeit kan de vinkentyfus krijgen plus LE
qoute dan effe wat je bedoeld, dan kan ik daar een reactie op geven...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:23 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wat nou, je zegt jij OOK, ook, ook, ook
Gewoon Nederlands
tis toch zoquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:23 schreef murp het volgende:
[..]
dat mag je ook voor je zelf houden hoor
regel 40 schapen en trouw met hem en emigreerquote:
Als ik het nou quote of na typquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:24 schreef murp het volgende:
[..]
qoute dan effe wat je bedoeld, dan kan ik daar een reactie op geven...
vrouwen....pfffff![]()
verdomme, ik heb geen idee waar je het over heb... dat ik je lelijk vind? grow up!quote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
regel 40 schapen en trouw met hem en emigreer![]()
mits bierquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:29 schreef murp het volgende:
[..]
verdomme, ik heb geen idee waar je het over heb... dat ik je lelijk vind? grow up!
mannen vinden alle vrouwen "mooi"
zie pi murp, zie piquote:
niks me ete makenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:32 schreef murp het volgende:
[..]
die dingen zie ik nooit omdat ik ze nooit gebruik....![]()
nee, gelukkig heb ik 6 jaar geleden een mooie meid gevonden.... vandaag van haar een scheerapparaat gekregenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
mits bier
maar dat is soms heel niet nodig,
en je snapte de hint: scheer je weg! niet?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:33 schreef murp het volgende:
[..]
nee, gelukkig heb ik 6 jaar geleden een mooie meid gevonden.... vandaag van haar een scheerapparaat gekregen![]()
nee, ze is zooooo liefquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
en je snapte de hint: scheer je weg! niet?![]()
wat is je fobo kaalquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:41 schreef maaike1987 het volgende:
* steekt lekker een peukie op *
neequote:
nee, anders vliegt de rook weg..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:54 schreef oranjekoek het volgende:
pfff warm hier! Kan er een raampje open?
trek maar wat uitquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:54 schreef oranjekoek het volgende:
pfff warm hier! Kan er een raampje open?
en nu?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:00 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Nee dat is ook niet de bedoeling![]()
quote:
over 60 jaar wel..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:18 schreef oranjekoek het volgende:
haha en ik heb mijn borsten niet in mijn broek zitten!
zal dat nog zo lang duren? Dat maakt me op die leeftijd vast niet veel uit.quote:
ik ga zo ookquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:35 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Goedzo flink doorzuipen dan slaap je lekker straks!![]()
Ben je net verhuisd PeZu? een paar foto's komen een beetje rommelig overquote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:37 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ben je net verhuisd PeZu? een paar foto's komen een beetje rommelig over![]()
E Probeert het niet eens..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:37 schreef murp het volgende:
[..]
* murp doet een poging tot denken.........
idd dat zijn de verhuisdozenquote:
ik heb mn jas nog aanquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:41 schreef oranjekoek het volgende:
*Gaat buiten sigaretje roken*
We wonen hier nu ook een jaar! We hebben nog zoveel dozen staan. Eigenlijk moet ik ze gewoon wegdoen aangezien ik er toch nooit inkijk. Maja dat kan ik dan ook weer niet.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
idd dat zijn de verhuisdozen
en net?
mwah klein jaartje
maar is maar tijdelijk hier
hier ook binnenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:49 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Het is hier hartstikke lekker buiten!
ppf opruimen sowieso nu geen zin inquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:43 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
We wonen hier nu ook een jaar! We hebben nog zoveel dozen staan. Eigenlijk moet ik ze gewoon wegdoen aangezien ik er toch nooit inkijk. Maja dat kan ik dan ook weer niet.![]()
Binnen met je jas aan? Het is hier erg warm met 2 rammelende computers in een klein kamertje.quote:
ooh jaquote:
mja valt meequote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:57 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja erg belangrijk. Bier is niet te zuipen![]()
klopt jaquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:03 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik lees in het lange mannen topic dat je 2 meter bent?![]()
![]()
Geen ruzie met je buren maken hequote:Op woensdag 14 februari 2007 00:07 schreef TheSorrow het volgende:
* TheSorrow draait een lekker dampie en rookt m in de 8rtuin terwijl hij geniet van zn iPod muziekjes
In wat voor opzicht? Ik zit daar te dampen en ieder1 slaapt, behalve de kat van de buren, die kwam opeens voorbijrennenquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:09 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Geen ruzie met je buren maken he
Wat lul jij nou weerquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:52 schreef Mctosti het volgende:
echt chill steek ik net mn peukie op hoor ik the sorrow ik denk laat ik mn kat ff op hem af sturen
Hèhè...net thuis ! Dankjewel Tezz, en jij werkze hè !quote:Op woensdag 14 februari 2007 07:56 schreef Tezz het volgende:
Voor iedereen: werk ze, school ze, rust ze uit of FOK! ze vandaag!
En voor BeeDee: welterusten!
bedanktquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:38 schreef opgebaarde het volgende:
Mijn welgemeende felicitaties aan alle rokende jarigen. Hierbij ook aan alle niet rokende pauper jarigen, en voor iedereen die niet jarig is..... alvast gefeliciteerd en een fijne gehaktdag
jaaquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:43 schreef Piovan het volgende:
[..]
kool
ik ga hem in mijn avatar plaatsen
wat jij wiltquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:48 schreef Piovan het volgende:
zo vind ik hem wel leuk
hoiquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:41 schreef opgebaarde het volgende:
meer baggeren belhamels en straks wordt deze topicreeks ook preventief geruimd
Dit bericht is van een uur geleden gewoonquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:55 schreef PeZu het volgende:
present!
jaquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:58 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dit bericht is van een uur geleden gewoon
en nu is deze ook weer 4 min laterquote:
jaquote:
ik wil je vol bieren!quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:26 schreef remlof het volgende:
iwjvb = ik wil je volblaffen?
Hey, onze relatie zit in een sleurquote:Op woensdag 14 februari 2007 17:26 schreef remlof het volgende:
iwjvb = ik wil je volblaffen?
ja kun je vragen wat de link isquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:05 schreef BeeDee het volgende:
Hij is een kloon van The SorrowIk ga een topic in FB openen
![]()
we kijken vd verandering weer eens filmquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:58 schreef Broekpaling het volgende:
Gezellige boel hier, ik zeg we jullie moeten alle Fok! subfora volspammen met links naar dit topic.![]()
![]()
Gister Loaded Weapon 1 gezien?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
we kijken vd verandering weer eens film
ja domme flim jaquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gister Loaded Weapon 1 gezien?![]()
Hoe kan zo een debiel droge film zo hilarisch zijn?![]()
Mischien moeten er gewoon meer bier en tieten gepost worden.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:58 schreef Broekpaling het volgende:
Gezellige boel hier, ik zeg we jullie moeten alle Fok! subfora volspammen met links naar dit topic.![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:30 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Mischien moeten er gewoon meer bier en tieten gepost worden.![]()
Leer je vanaf tabs ?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:33 schreef Broekpaling het volgende:
Vanmiddag Wherever I May Roam, Sad But True, Last Caress en het meeste van The Four Horsemen geleerd.![]()
Jep, heb tab boek van The Black Album, en een tab boek van een aantal geselecteerde nummers van de Live Shit, Binge & Burge.quote:
Ik moet zeggen dat ik een hoop nummers puur op gehoor heb geleerd. En wat je zegt, er zit een bepaalde structuur in de nummers die steeds terugkomt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jep, heb tab boek van The Black Album, en een tab boek van een aantal geselecteerde nummers van de Live Shit, Binge & Burge.
Maar ik snap nu ongeveer hoe de muziek van Metallica in elkaar steekt dus steeds vaker heb ik geen tabs nodig, das best leuk om zelf uit te vogelen hoe het nummer ongeveer gaat.
Inderdaad, ik merkte steeds vaker dat als ik tabs aan het lezen en spelen was dat de grepen verdomde veel op elkaar leken.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:45 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik een hoop nummers puur op gehoor heb geleerd. En wat je zegt, er zit een bepaalde structuur in de nummers die steeds terugkomt.![]()
dat zag ik ook eal heel wat jeren terug tijdens de concertenquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Inderdaad, ik merkte steeds vaker dat als ik tabs aan het lezen en spelen was dat de grepen verdomde veel op elkaar leken.![]()
Maar het is wel leuk om uit te zoeken.![]()
En wat ik toen niet had, maar nu in het digitale tijdperk wel, is een programmaatje. Transscribe heet dat, daar kan je muziek mee vertragen zonder dat de toonhoogte veranderd. Erg handig.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Inderdaad, ik merkte steeds vaker dat als ik tabs aan het lezen en spelen was dat de grepen verdomde veel op elkaar leken.![]()
Maar het is wel leuk om uit te zoeken.![]()
Ok, cool.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:49 schreef BeeDee het volgende:
[..]
En wat ik toen niet had, maar nu in het digitale tijdperk wel, is een programmaatje. Transscribe heet dat, daar kan je muziek mee vertragen zonder dat de toonhoogte veranderd. Erg handig.![]()
Het blijven natuurlijk powerchords, dus 1e en 5e toon vd toonladder. Alleen de loopjes daartussen en de ritmeveranderingen zijn best technisch. Die moet je echt wel goed uitvinden.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat zag ik ook eal heel wat jeren terug tijdens de concerten
Kweenie of je usenet gebruikt, maar moet te vinden zijn. Is volgens mij zelfs freeware btw !quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ok, cool.![]()
Klinkt interesant.![]()
Jawel, alleen niet meer zoveel metal. Ben soft geworden en heb trouwens ook niet meer zo'n geschikte gitaar daarvoor. Heb nu een Fender Strat. Niet echt een metal gitaar (single coils)quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:56 schreef Broekpaling het volgende:
BeeDee, speel je nog een beetje gitaar of niet?![]()
david gilmour zijn gitaarspelquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:00 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Jawel, alleen niet meer zoveel metal. Ben soft geworden en heb trouwens ook niet meer zo'n geschikte gitaar daarvoor. Heb nu een Fender Strat. Niet echt een metal gitaar (single coils)
Blues en Pink Floyd, dat soort dingen vind ik ook leuk om te spelen.![]()
Btw: Transcribe is niet gratis, hier is de site met een trial versie![]()
Pink.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:00 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Jawel, alleen niet meer zoveel metal. Ben soft geworden en heb trouwens ook niet meer zo'n geschikte gitaar daarvoor. Heb nu een Fender Strat. Niet echt een metal gitaar (single coils)
Blues en Pink Floyd, dat soort dingen vind ik ook leuk om te spelen.![]()
Btw: Transcribe is niet gratis, hier is de site met een trial versie![]()
Wereldgitaristquote:
mark knoflook is in de basis een goede speler beetje saaiquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:04 schreef BeeDee het volgende:
[..]
WereldgitaristMaar heel wat anders, ik hou ook van Mark Knopfler / Dire Straits en qua blues Stevie Ray Vaughan ed.
![]()
Ben me aan het verdiepen in toonladders enzo, maar heb altijd een voorkeur voor rytm / riffs gehad. Heb altijd op gehoor en gevoel gespeeld, maar probeer tegenwoordig een beetje de theorie en samenhang erachter te doorgronden. Muziek zit zo vreselijk mooi in elkaar, het is bijna wiskundequote:Op woensdag 14 februari 2007 22:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Pink.![]()
Ken je ook een beetje soleren?![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:06 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ben me aan het verdiepen in toonladders enzo, maar heb altijd een voorkeur voor rytm / riffs gehad. Heb altijd op gehoor en gevoel gespeeld, maar probeer tegenwoordig een beetje de theorie en samenhang erachter te doorgronden. Muziek zit zo vreselijk mooi in elkaar, het is bijna wiskunde![]()
Knoffie is idd geen showman nee.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
mark knoflook is in de basis een goede speler beetje saai
jef beck rules btw!!
Heb je ook opleidingen voor toch ? Engineer ofzo..quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ik word zelf steeds meer muziekverslaafd.![]()
Denk dat ik m'n werk ervan ga maken, in een studio werken ofzo, soms live audio regelen etc.
Lijkt me wel leuk.![]()
jeff beck man wat hou ik van zijn stijlquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:13 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Knoffie is idd geen showman nee.![]()
Jeff Beck mag niet vergeten worden, nee !
same herequote:Op woensdag 14 februari 2007 22:17 schreef BeeDee het volgende:
Hoor trouwens ook graag ouder werk zoals Thin Lizzy, Deep Purple, Led Zeppelin en AC / DC enzow !![]()
Gek, als je bedenkt dat ik ook heel graag bepaalde soorten house hoor.![]()
Heb wat dat betreft een zeer brede muzieksmaak.![]()
Feeling in gitaarspel is zo belangrijk, ik bedoel, je hebt zat virtuozen zoals Ingwie Malmsteen of Joey Satriani. Geweldig technisch en snel ed, maar dan hoor ik liever wat minder tempo en gewoon emotie erin. En dat zit 'm niet alleen in snelheid.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
jeff beck man wat hou ik van zijn stijl
hij zingt met zijn gitaar
vooral zijn laatste 4 albums en zijn bijdrage aan amused to death van roger waters
Ik heb geen idee, ben een beetje aan het rondkijken op heb web voor zulks soort opleidingen, maar weet niet echt waarop ik moet zoeken.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:14 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Heb je ook opleidingen voor toch ? Engineer ofzo..![]()
Heh, hier nog eentje, vind zelfs sommige rap goed.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:17 schreef BeeDee het volgende:
Hoor trouwens ook graag ouder werk zoals Thin Lizzy, Deep Purple, Led Zeppelin en AC / DC enzow !![]()
Gek, als je bedenkt dat ik ook heel graag bepaalde soorten house hoor.![]()
Heb wat dat betreft een zeer brede muzieksmaak.![]()
hahaha ik een kloon van thesorrow echt lachenquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:05 schreef BeeDee het volgende:
![]()
Zoiets mischien ?quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heh, hier nog eentje, vind zelfs sommige rap goed.![]()
Maar dat is zelden zo, en maar heel weinig nummers, meer de niet commeriele rap.![]()
Rockrap is overigens ook leuk om te luisteren.![]()
Weet ik veel...je bent zo vol van The Sorrow..quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:28 schreef Mctosti het volgende:
[..]
hahaha ik een kloon van thesorrow echt lachen![]()
Bedankt, ga morgen even kijken, m'n gitaar roept.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:33 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Zoiets mischien ?![]()
En rap...ja, heel weing dan. Kunnen leuke nummers tussen zitten, maar![]()
![]()
Break a legg stringquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Bedankt, ga morgen even kijken, m'n gitaar roept.![]()
En tsja, het zullen 4 rap nummers zijn die ik wel geinig vind.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:44 schreef Mctosti het volgende:
Ja thesorrow is mn maat
hij zit in the innercircle als je snap wat ik bedoel
Nog geen speld zelfsquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:53 schreef PeZu het volgende:
mijn innercircle is heilig heur!
Get ur facts straightquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:05 schreef BeeDee het volgende:
![]()
Oke, duidelijk.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:59 schreef TheSorrow het volgende:
Het is dus een maat van me, simpel
Aight, dan draai ik er zo nog wel 1quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:01 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Er mag ook geblowd worden in het rookhoekje btw..![]()
nee maar had gister een erg drukke dag! Hele dag werken en 's avonds verjaardag enzo. en vandaag, een hele dag poetsen (alweer? Ja, alweer, blegh) en koffer inpakken.quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:55 schreef BeeDee het volgende:
Tezz ! Ben je al naar de Ardennen ofzow !![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:18 schreef Zeurberus het volgende:
![]()
Mogguh
Valentijn was leuk![]()
Een kleine 3 uur slaap daardoor niet![]()
Maar dat heb ik graag voor der over![]()
Tijd voor een peuk!
quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:19 schreef Tezz het volgende:
vertel zeur.........liefde bloeit op??
Super gevoel is dat he........Ben blij voor je!quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:26 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben in ieder geval verliefd![]()
Goeiemorgen ! Ja, van die dagen heb je er ook bij hè.quote:Op donderdag 15 februari 2007 07:10 schreef Tezz het volgende:
[..]
nee maar had gister een erg drukke dag! Hele dag werken en 's avonds verjaardag enzo. en vandaag, een hele dag poetsen (alweer? Ja, alweer, blegh) en koffer inpakken.
alvast heel veel plezierquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:19 schreef Tezz het volgende:
ik ben kleren in aan het pakken voor de vakantie! Joepiedepoepie nog 1 nachtje slapen en dan gaan we ! Joepiejoepie! Moet wel afkicken denk ik: geen internet (EEN HELE WEEK)
Geht's du skifahren?quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:19 schreef Tezz het volgende:
ik ben kleren in aan het pakken voor de vakantie! Joepiedepoepie nog 1 nachtje slapen en dan gaan we ! Joepiejoepie! Moet wel afkicken denk ik: geen internet (EEN HELE WEEK)
Dankje! Vanavond nog maar even flink FOK!-en, dan kan ik er een hele week tegen hoop ik...quote:
Nee ben bang dat er hooguit een regendruppel gaat vallen, geen sneeuwquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:10 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Geht's du skifahren? [afbeelding]
Who gade hin?
Ik vertrek ook morgen, Zwitserland![]()
hier:quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:21 schreef Tezz het volgende:
[..]
waar waar waar dan kom ik je helpen
jullie ook al tegen mij?quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:25 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
NSB acties worden niet geapprecieerd hè![]()
Nee hoor ben niet tegen jou of je actie alleen ik zou het niet doen maar ik veroordeel je niet heurquote:
okquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:27 schreef Tezz het volgende:
ach murpje toch, ze pesten wel gemeen zeg! Maar ik heb er geen verstand van dus ik kan niet deelnemen aan deze overigens erg interessante discussie.
Ik ga weer aan de poets.....
ach, ik ben niet bang, zolang ze niet aan mn stoep komenquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:27 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nee hoor ben niet tegen jou of je actie alleen ik zou het niet doen maar ik veroordeel je niet heur
Leuke opmerking van je dat je moeder niet op fok zitquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:28 schreef murp het volgende:
[..]
ach, ik ben niet bang, zolang ze niet aan mn stoep komen
hoewel, dan zou ik zeggen dat ik geen kinderpostzegels koop...
quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:29 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Leuke opmerking van je dat je moeder niet op fok zit![]()
heeej mijn pa heeft ook een deasert eagle maar dan een zwartequote:
Zeg dat je naar de wc moetquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:46 schreef maaike1987 het volgende:
ben me echt dood aan het vervelen op mijn werk..
![]()
en mag niet eens roken..![]()
Denk het niet anders had murp jou toch al lang aangegeven.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:47 schreef Queen_Bee het volgende:
Is mijn ava te groot?
Hij zou mij nooooit aangevenquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:48 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Denk het niet anders had murp jou toch al lang aangegeven.
Maar goed dat murp geen admin is ofzoot, zou iedereen die een te grote ava heeft zeker een ban krijgen
ik zou wel mn best doen en van 100kb 60kb makenquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:48 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Denk het niet anders had murp jou toch al lang aangegeven.
Maar goed dat murp geen admin is ofzoot, zou iedereen die een te grote ava heeft zeker een ban krijgen
neequote:Op donderdag 15 februari 2007 13:51 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja maak me eens een mooie te grote ava
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |