nee maar had gister een erg drukke dag! Hele dag werken en 's avonds verjaardag enzo. en vandaag, een hele dag poetsen (alweer? Ja, alweer, blegh) en koffer inpakken.quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:55 schreef BeeDee het volgende:
Tezz ! Ben je al naar de Ardennen ofzow !![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:18 schreef Zeurberus het volgende:
![]()
Mogguh
Valentijn was leuk![]()
Een kleine 3 uur slaap daardoor niet![]()
Maar dat heb ik graag voor der over![]()
Tijd voor een peuk!
quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:19 schreef Tezz het volgende:
vertel zeur.........liefde bloeit op??
Super gevoel is dat he........Ben blij voor je!quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:26 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben in ieder geval verliefd![]()
Goeiemorgen ! Ja, van die dagen heb je er ook bij hè.quote:Op donderdag 15 februari 2007 07:10 schreef Tezz het volgende:
[..]
nee maar had gister een erg drukke dag! Hele dag werken en 's avonds verjaardag enzo. en vandaag, een hele dag poetsen (alweer? Ja, alweer, blegh) en koffer inpakken.
alvast heel veel plezierquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:19 schreef Tezz het volgende:
ik ben kleren in aan het pakken voor de vakantie! Joepiedepoepie nog 1 nachtje slapen en dan gaan we ! Joepiejoepie! Moet wel afkicken denk ik: geen internet (EEN HELE WEEK)
Geht's du skifahren?quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:19 schreef Tezz het volgende:
ik ben kleren in aan het pakken voor de vakantie! Joepiedepoepie nog 1 nachtje slapen en dan gaan we ! Joepiejoepie! Moet wel afkicken denk ik: geen internet (EEN HELE WEEK)

Dankje! Vanavond nog maar even flink FOK!-en, dan kan ik er een hele week tegen hoop ik...quote:
Nee ben bang dat er hooguit een regendruppel gaat vallen, geen sneeuwquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:10 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Geht's du skifahren? [afbeelding]
Who gade hin?
Ik vertrek ook morgen, Zwitserland![]()
hier:quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:21 schreef Tezz het volgende:
[..]
waar waar waar dan kom ik je helpen
jullie ook al tegen mij?quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:25 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
NSB acties worden niet geapprecieerd hè![]()
Nee hoor ben niet tegen jou of je actie alleen ik zou het niet doen maar ik veroordeel je niet heurquote:
okquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:27 schreef Tezz het volgende:
ach murpje toch, ze pesten wel gemeen zeg! Maar ik heb er geen verstand van dus ik kan niet deelnemen aan deze overigens erg interessante discussie.
Ik ga weer aan de poets.....
ach, ik ben niet bang, zolang ze niet aan mn stoep komenquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:27 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nee hoor ben niet tegen jou of je actie alleen ik zou het niet doen maar ik veroordeel je niet heur
Leuke opmerking van je dat je moeder niet op fok zitquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:28 schreef murp het volgende:
[..]
ach, ik ben niet bang, zolang ze niet aan mn stoep komen
hoewel, dan zou ik zeggen dat ik geen kinderpostzegels koop...
quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:29 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Leuke opmerking van je dat je moeder niet op fok zit![]()
heeej mijn pa heeft ook een deasert eagle maar dan een zwartequote:
Zeg dat je naar de wc moetquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:46 schreef maaike1987 het volgende:
ben me echt dood aan het vervelen op mijn werk..
![]()
en mag niet eens roken..![]()
Denk het niet anders had murp jou toch al lang aangegeven.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:47 schreef Queen_Bee het volgende:
Is mijn ava te groot?
Hij zou mij nooooit aangevenquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:48 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Denk het niet anders had murp jou toch al lang aangegeven.
Maar goed dat murp geen admin is ofzoot, zou iedereen die een te grote ava heeft zeker een ban krijgen
ik zou wel mn best doen en van 100kb 60kb makenquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:48 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Denk het niet anders had murp jou toch al lang aangegeven.
Maar goed dat murp geen admin is ofzoot, zou iedereen die een te grote ava heeft zeker een ban krijgen
neequote:Op donderdag 15 februari 2007 13:51 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja maak me eens een mooie te grote ava
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |