quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nou ik ook. Ik heb een bloedhekel aan dat soort bakken in NL. Nergens voor nodig en pure compensatiedrang.
Dat wordt ruzie met dat zwijn van de FNV.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Donner naar Sociale zaken. Ik heb er nu al zin an!
Daarom, de autistische Donner gaat in conclaaf met havenarbeiders. Nu al leuk!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:09 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat wordt ruzie met dat zwijn van de FNV.![]()
Dezelfde auto als Gordonquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:10 schreef PJORourke het volgende:
Een Hummer bijvoorbeeld is zo politiek-incorrect, daar moet je toch wel wat mee hebben, Aaah.
Met z'n mannenbroeders stakingen breken.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Daarom, de autistische Donner gaat in conclaaf met havenarbeiders. Nu al leuk!
Dat is wat anders, maar ik heb een hekel aan die bakken op de volle snelwegen in het vlakke NL. Bovendien zijn de figuren die er inzitten meestal kleine dombo's.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:10 schreef PJORourke het volgende:
Een Hummer bijvoorbeeld is zo politiek-incorrect, daar moet je toch wel wat mee hebben, Aaah.
Juist, puur compensatiegedrag.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat is wat anders, maar ik heb een hekel aan die bakken op de volle snelwegen in het vlakke NL. Bovendien zijn de figuren die er inzitten meestal kleine dombo's.
Wij zijn het eens, maar Kirmizi komt op V&W.quote:
Die heeft zo'n ego daar valt weinig te compenserenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wij zijn het eens, maar Kirmizi komt op V&W.![]()
Als dat de files oplost dan heeft die carte blanche!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die heeft zo'n ego daar valt weinig te compenseren. Maar je plaatst toch wel een armeniër of koerd bij hem als staatssecretaris of secretaris generaal?
Allah zorgt wel voor geestelijke ondersteuning, geen auto's meer nodig.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Als dat de files oplost dan heeft die carte blanche!
Wetenschappelijk Bureau van het CDA toch?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:24 schreef du_ke het volgende:
Ab Klink op volksgezondheid ooit iemand van gehoord?
De vrije markt zorgt wel voor een sociaal optimum aan aantal auto's op de weg.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:21 schreef du_ke het volgende:
Helaas is files oplossen een illusie.
Je bedoelt een balans.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:27 schreef Sidekick het volgende:
De vrije markt zorgt wel voor een sociaal optimum aan aantal auto's op de weg.
Dat klinkt niet erg negatief.quote:
Een optimum is nog minder negatief, alhoewel incorrect.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:39 schreef Sidekick het volgende:
Dat klinkt niet erg negatief.
Optimum aan auto's klinkt lekker vol, en het is correct.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:41 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Een optimum is nog minder negatief, alhoewel incorrect.
Met optimum bedoel je zo veel mogelijk doorstroming. Da krijg je niet doro zo veel mogelijk auto's de weg op te sturen. Een balans krijg je wel: tussen mensen die het OV pakken en mensen die bereid zijn in de file te staan.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:43 schreef Sidekick het volgende:
Optimum aan auto's klinkt lekker vol, en het is correct.
Nee, net zoals falende fora te ondervangen zijn.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:21 schreef du_ke het volgende:
Helaas is files oplossen een illusie.
Het Ineke van Gent-syndroom. Zij mag wel in een SUV want ze bedoelt het goed.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Iedereen die links gestemd heeft zou geen auto mogen rijden.![]()
Dat zeg ik, een optimum.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:46 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Met optimum bedoel je zo veel mogelijk doorstroming. Da krijg je niet doro zo veel mogelijk auto's de weg op te sturen.
Zero-sum balans.quote:Een balans krijg je wel: tussen mensen die het OV pakken en mensen die bereid zijn in de file te staan.
Nu propageer je genocide. Ik vind dat niet kunnen, zeker niet van een mod.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:56 schreef Sidekick het volgende:
Ik vind andere alternatieven overigens boeiender.
http://www.nos.nl/nosjournaal/columns/newdelhi/index.htmlquote:De traditionele markt 8-02-07
Correspondent Wilma van der Maten houdt een weblog bij vanuit haar nieuwe standplaats New Delhi in India.
De traditionele markt
New Delhi, 8 februari - Sonia Gandhi, de voorzitter van de grootste regeringspartij - de Congrespartij - heeft haar premier Manmohan Singh per brief gevraagd de deal die de Amerikaanse supermarktketen Walmart vorig jaar met een Indiaas bedrijf sloot, nog maar even op 'hold' te zetten. Ook al is het contract al getekend.
Mevrouw Gandhi ontving te veel klachten van de kleine kruideniertjes in de hoofdstad die de bui zien hangen als straks de eerste grote supermarkt in Delhi wordt geopend.
Ook al wonen er bijna 11 miljoen mensen in deze wereldstad. Een echte supermarkt is hier (nog) niet te vinden. Of je moet er een ritje van ruim twintig kilometer voor over hebben naar de satellietsteden Noida en Gurgaon. De Delhinaren doen al eeuwen hun boodschappen op de traditionele 'markten' in hun buurt. Allemaal kleine winkeltjes vaak in een blok bij elkaar. Dichtbij een park met schommels en glijbanen.
Voor ons zijn de markten een verademing na zeven jaar shoppen in de veel te luxe, onpersoonlijke en koude supermarkten van Jakarta. Als het buiten veertig graden was, moest je nog vanwege de air conditioning binnen een vest aantrekken. Hier slenteren we lekker over straat. Bij de bakker halen we ons brood en krijgt mijn dochter net zoals bij oma in het dorp een bolletje.
Een appeltje bij de groente- en fruitstalletjes waar je het hele jaar door verse meloen, aarbeien en druiven kunt kopen. Op een ouderwets weegschaaltje weegt de groenteboer zijn tomaatjes. Rekent de kruidenier uit zijn hoofd en schrijft hij de prijs met zijn potlood op een papiertje.
Alles is er op de 'markten' te koop. Verpakte Goudse kaas opgeslagen in een verroeste koelkast en diverse soorten shampoo op de stoffige schappen. Vooral van de gezellige kletspraatjes genieten we. Zo leren we elke keer meer over het land.
Mijn favoriete markt is de INA-markt, tussen mijn wijk en het centrum in. Waar je alle soorten Italiaanse pasta en kazen kunt kopen. Als je eens een dag wat anders wil dan de Indiase keuken. De 'versafdeling' is helemaal achteraan. Waar tussen de schapen- en kippekoppen het vlees in verse (schone) moten wordt gehakt. Niet met een supermarktwagentje maar met een ‘koelie’, een jongen met een grote mand, doe je de boodschappen.
"Tijdsverspilling", vindt een goede kennis winkelen op de markt. In de supermarkt rij je met de kar naar binnen en na een halfuur zit je met je boodschappen voor de hele week weer in je auto. De supermarkten bieden bovendien korting. Op de markten moeten de verkopers de overheidsprijs hanteren.
"Verwestering", noemt een vriendin de komst van de supermarkt. Ze is blij met de protestbrief van de overigens van Italiaanse komaf Sonia Gandhi, die ooit als Sonia Maino werd geboren en met de jongste zoon van wijlen premier Indira Gandhi trouwde, noodgedwongen de politiek inging nadat eerst haar schoonmoeder en toen haar man bij een moordaanslag om het leven kwamen.
Mijn kennis vreest dat de actie van Sonia de komst van de supermarkt niet kan stoppen. Op de nieuwe tolweg tussen Delhi en de satellietstad Gurgaon verrijzen elf shoppingmalls. De supermarkt rukt op.
volkskrant.nl geeft nog Donner aan voor Sociale zaken maar ze zijn druk bezig het bericht te wijzigen dus dat zegt niet zoveelquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Het graaien kan beginnen: Aboutaleb wordt minister voor Sociale Zaken
Eindelijk een harde wetenschapper op onderwijs is het weer niet goed? Je wou liever van der Hoeven houden?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:30 schreef PJORourke het volgende:
Plasterk op onderwijs.
die heeft het ver geschopt zeg, voor een columnistquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:29 schreef Monidique het volgende:
Ik vind Plasterk nogal verrassend, is het geen grap?
Ik vind hem veel geblaat, weinig wol. Al zal hij best aardig zijn op z'n vakgebied.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:32 schreef du_ke het volgende:
Eindelijk een harde wetenschapper op onderwijs is het weer niet goed? Je wou liever van der Hoeven houden?
Sociale zaken is sowieso voor het CDA.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:32 schreef du_ke het volgende:
volkskrant.nl geeft nog Donner aan voor Sociale zaken maar ze zijn druk bezig het bericht te wijzigen dus dat zegt niet zoveel.
Zeker nu dat ministerie (met een erg klein budget) nog verder uitgekleed isquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:46 schreef sigme het volgende:
Van der Hoeven op economische zaken. Passend.
Aboutaleb wordt staatssecretaris, op Sociale Zaken.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Plasterk is een verrassing, maar op onderwijs kan ik daarmee wel leven. Aboutaleb als minister is een schande.
Op het eerste gezicht lijkt Plasterk me een best goede keuze; hij komt in zekere zin zelf uit de (hoger) onderwijspraktijk, en bovendien is hij een vrij pragmatisch ingesteld persoonquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Eindelijk een harde wetenschapper op onderwijs is het weer niet goed? Je wou liever van der Hoeven houden?
hier maar even, zag even geen centraal Peijs topicquote:HSL valt weer 200 miljoen hoger uit
[..]
Volgens de oppositiepartijen heeft de verantwoordelijke minister Peijs van Verkeer en Waterstaat fout op fout gestapeld. Ze zou de risico's totaal verkeerd hebben ingeschat en een te rooskleurig beeld hebben geschetst. Peijs heeft maatregelen aangekondigd en zet een topambtenaar op het project.
En minister Sociale Zaken P.H. Donner. Huuh!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Aboutaleb wordt staatssecretaris, op Sociale Zaken.
En de PvdA maar zeiken. Hallo, het is een PvdA-project hoorquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:53 schreef rebel6 het volgende:
Haha, Peijs kreeg er geweldig van langs bij RTL nieuws.
Ze zou cijfers hebben gemanipuleerd, de Kamer verkeerd hebben voorgelicht, totaal verkeerde inschattingen hebben gemaakt, enz.
RTL:
[..]
hier maar even, zag even geen centraal Peijs topic
Mooi, nu al herrie in de tent.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:55 schreef pberends het volgende:
[..]
En de PvdA maar zeiken. Hallo, het is een PvdA-project hoor.
Nou ja, met Eurlings op VWS komt het vast wel weer goed!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:55 schreef pberends het volgende:
[..]
En de PvdA maar zeiken. Hallo, het is een PvdA-project hoor.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:57 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Nou ja, met Eurlings op VWS komt het vast wel weer goed!
Eurlings is echt zo'n carrierejager die vervolgens alleen maar naar de pijpen van de coalitie danst.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:57 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Nou ja, met Eurlings op VWS komt het vast wel weer goed!
Yep. Misschien komen zijn columns nu wel in de TKquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:52 schreef Reya het volgende:
[..]
Op het eerste gezicht lijkt Plasterk me een best goede keuze; hij komt in zekere zin zelf uit de (hoger) onderwijspraktijk, en bovendien is hij een vrij pragmatisch ingesteld persoon
Flip-flop.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:07 schreef Autodidact het volgende:
Ik dacht trouwens dat Bos een allochtoonminister beloofd had op PremTime?
het CDA had hem alquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:07 schreef Autodidact het volgende:
Ik dacht trouwens dat Bos een allochtoonminister beloofd had op PremTime?
Gadverdamme!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:18 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Oke, wat klopt hier niet.
Joden, Duitsers, dat zijn geen allochtonen! Die horen bij ons! Een allochtoon is nwa, anders is het eigenlijk een autochtoon maar dan van buitenlandse afkomst.quote:
Nwa, niggaz with attitude?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Joden, Duitsers, dat zijn geen allochtonen! Die horen bij ons! Een allochtoon is nwa, anders is het eigenlijk een autochtoon maar dan van buitenlandse afkomst.
Daar hebben we de zelfbenoemde inquisitie van POL weer.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:36 schreef Bluesdude het volgende:
Wat is nwa, Sigme en waarom ontken je niet tov Pietverdriet dat je een dictatuuraanhanger bent ?
nwa is niet westerse allochtoon (CBS, officiele definitie).quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:36 schreef Bluesdude het volgende:
Wat is nwa, Sigme en waarom ontken je niet tov Pietverdriet dat je een dictatuuraanhanger bent ?
Draven in oranje levert bonuspunten op, en is hij geen Surinamer? Dan is ie geen allochtoon denk ik.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:49 schreef Bluesdude het volgende:
Ja, maar dan moet je ook consequent zijn met de cbs-definities.
Hirsh Ballin is volgens CBS een allochtoon.
Ruud Gullit is nwa... hoort hij niet bij ons ?
Ik denk dat de meeste mensen mijn dictatuurneigingen wel redelijk kunnen inschatten, en wie dat niet kan zal dat of bijstellen of is de moeite van bepreken niet waard.quote:Ik was het met je eens in dat topic. PV draafde weer eens door..
Ik doe het ook ... dergelijke onzin negeren om de discussie open te houden en mezelf die drukte te besparen..
Zal ik het dan maar doen? Fuck tha po-lice!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:36 schreef Bluesdude het volgende:
Wat is nwa
Volgens CBS-definities is ie wel allochtoon ..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:58 schreef sigme het volgende:
Draven in oranje levert bonuspunten op, en is hij geen Surinamer? Dan is ie geen allochtoon denk ik.
regels zijn regels..zei ze toch ?quote:Dat van die valse naam kom 'm nog wel eens opbreken, daar zijn we niet zo tolerant meer in tegenwoordig.
Klopt wel...... lah-mar-waaienquote:Ik denk dat de meeste mensen mijn dictatuurneigingen wel redelijk kunnen inschatten, en wie dat niet kan zal dat of bijstellen of is de moeite van bepreken niet waard.
Mij lijkt dat Gullit -indien van Surinaamse afkomst- geen niet-Nederlandse ouders heeft en zelf geboren is als Nederlander. Toch?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:04 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Volgens CBS-definities is ie wel allochtoon ..
Die definities rammelen akelig : een Rus is westers allochtoon en een Surinamer is niet-westers..
Grote onzin, want Surinamers zijn westers... en de gewone Rus niet, snapt geen bal van Nederlands.
De Hoge Raad was heel duidelijk: identiteit hangt af van het officiele papiertje, niet van of je duidelijk bent die je zegt te zijn.quote:[..]
regels zijn regels..zei ze toch ?
Zo denkt het CBS niet ... ook niet vele Nederlanders.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:12 schreef sigme het volgende:
Mij lijkt dat Gullit -indien van Surinaamse afkomst- geen niet-Nederlandse ouders heeft en zelf geboren is als Nederlander. Toch?
Ouderwetse Surinamers zijn ook opgegroeid in een westerse cultuur en nog wel op Nederland georienteerd. Inclusief Nederlands kunnen spreken als kind in Suriname.quote:Een moderne surinamer is heel wat anders, dat snapt een kind.
Users hebben niet de juiste knopjes om genocide uit te voeren, dus moet ik het wel doen. Kijk, ons wegennet kan geen miljarden auto's aan. Niets doen zou alleen maar een aanzuigende werking hebben, ook op buitenlandse auto's.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:57 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nu propageer je genocide. Ik vind dat niet kunnen, zeker niet van een mod.
Allochtoonquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:29 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Zo denkt het CBS niet ... ook niet vele Nederlanders.
[..]
Ouderwetse Surinamers zijn ook opgegroeid in een westerse cultuur en nog wel op Nederland georienteerd. Inclusief Nederlands kunnen spreken als kind in Suriname.
Japanners zijn wa volgens het CBS, Surinamers niet...![]()
Oh nee?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:37 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Users hebben niet de juiste knopjes om genocide uit te voeren, dus moet ik het wel doen.
Dat leek me wel het minste ja, na zaterdag. Maar goed, valt niet tegen dat het vlot geregeld isquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:50 schreef Sidekick het volgende:
Maar jij bent dan ook undercover crew, aangesteld om mensen te bannen.
Kip, kan jij morgen ff een 10 minutjes voor mij werken?quote:
Oei, wat mag ik voor je doen? Ik ben morgen niet op kantoor dus niet veel online. 's Ochtends misschien even en vanaf eind van de middag of zo weer.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:53 schreef Napalm het volgende:
[..]
Kip, kan jij morgen ff een 10 minutjes voor mij werken?
A)quote:
Is het goed genoeg als je me morgen ziet verschijnen? Of moet het op een bepaald tijdstip?quote:
YGPMquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:17 schreef sigme het volgende:
Is het goed genoeg als je me morgen ziet verschijnen? Of moet het op een bepaald tijdstip?
No, I don'tquote:
Ik deed zorgvuldig geen uitspraakquote:Jah, goed indien je het over B hebt, ik ga toch eerst nog ff wat verbouwen en dan kan de site terug online.
Waar lees je dat?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:31 schreef Reya het volgende:
Sharon Dijksma wordt staatssecretaris voor hoger onderwijs. Ik denk dat ik volgend jaar maar in Duitsland verder ga studeren.
Ssst, undercuvver! Een stille, een rus.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:26 schreef Bluesdude het volgende:
Wat nou ?
Sigme is gestrikt voor modje ?
YGPM.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:34 schreef sigme het volgende:
[..]
No, I don't.
[..]
Ik deed zorgvuldig geen uitspraak. Maar ik zie de PM of andere directieven wel verschijnen.
OMG, wat een stel idioten. Het valt me al op dat het NOS begint met de ministers van de PvdA, alsof ze de grootste zijn.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:38 schreef Reya het volgende:
[..]
De website van de NOS, ik heb geen direct linkje, ergens in de ticker
MUAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:31 schreef Reya het volgende:
Sharon Dijksma wordt staatssecretaris voor hoger onderwijs. Ik denk dat ik volgend jaar maar in Duitsland verder ga studeren.
Gezien. Bedtijd, ik kijk morgen evenquote:
Gelukkig krijgt ze nu weer een hoogleraar als baas.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:42 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
MUAHAHAHAHA
Die trol is zelf nooit verder gekomen dan d'r propedeuse.
Da's te makkelijk, dan kun je (kl)Eurlings ook wel kiezen.quote:
Boontje komt om z'n loontjequote:Volgens de zegsman is De Hond betrokken bij het kraken van de e-mail van advocaat Jan Vlug. Vlug is de raadsman van ‘klusjesman’ Michaël de J., die volgens opiniepeiler Maurice de Hond de werkelijke dader is in de Deventer moordzaak.
Terecht, dat gewroet van die kerel is irritant te noemen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:14 schreef Autodidact het volgende:
Huiszoeking bij Maurice de Hond
[..]
Boontje komt om z'n loontje
Nou, die zal dan binnenkort wel dood zijn.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:24 schreef pberends het volgende:
Gister was Premtime echt hilarisch. Gingen ze naar zo'n woonwagenkamp, inclusief een travestiet. (een exacte kopie van Magreet Dolman)
.
http://www.wereldomroep.nl/portal/news/domestic/#5178351quote:Akkoord over uitbetaling 'Cubaanse slaven'
Cuba en de Curaçaose Dok Maatschappij hebben een akkoord gesloten over de betaling van Cubaanse werknemers. Ze krijgen een minimumloon, uitbetaling van overwerk en hoeven minder uren te maken. Het Cubaanse regime en de scheepswerf gingen overstag na aanhoudende internationale kritiek, maar die is ondanks het akkoord nog niet verstomd.
Volgens de Nederlandse stichting Cuba Futuro is er nog steeds niets gedaan aan de slechte werk- en woonomstandigheden van de werknemers van de Curaçaose Dok Maatschappij. Hun bewegingsvrijheid is erg beperkt, waardoor er sprake is van moderne slavernij, zo stelt de stichting, die bijval krijgt van lokale journalisten en politici. Het Cubaanse regime levert de ruim honderd arbeiders voor de afbetaling van een schuld aan Curaçao.
http://www.wereldomroep.nl/portal/news/zijlijn/#5178214quote:College Den Haag valt
Op de dag dat in Den Haag het nieuwe kabinet werd gepresenteerd, kwam de coalitie van de Hofstad zelf ten val. Breekpunt was het zogeheten Verkeerscirculatieplan, over de afwikkeling van verkeer in het centrum van Den Haag.
De VVD wilde dat een commissie een alternatief plan zou onderzoeken. Maar de twee andere coalitiepartners, PvdA en GroenLinks, zagen daar niets in. Zij wilden hooguit het bestaande plan enigszins aanpassen.
Nou jammer genoeg wel. Wat een raar mens vind ik dat.....Wie zit daar op te wachten...quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:56 schreef Reya het volgende:
Mei Li Vos komt nu alsnog in de Kamer.
Terecht dat het dan valt, het verkeer is een superchaos in Den Haag. Auto's die vrolijk groen krijgen terwijl er links en rechts ook auto's groen krijgen....quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:49 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
http://www.wereldomroep.nl/portal/news/zijlijn/#5178214
http://www.ipsnews.be/news.php?idnews=8597quote:India zet rem op ontwikkeling vrijhandelszones
Praful Bidwai
NEW DELHI, 12 februari (IPS) - De Indiase regering gaat geen land meer aankopen om er speciale economische zones voor taksvrije export van te maken, zolang er geen regeling komt voor de mensen die door de projecten hun land en levensonderhoud verliezen. De deelstaat West-Bengalen nam eerder een gelijkaardig besluit na gewelddadige conflicten met boeren die zich verzetten tegen gedwongen onteigening.
De verklaring is afkomstig van Sonia Gandhi, de voorzitster van de Congrespartij. Dat is de grootste partner in de Verenigde Progressieve Alliantie die momenteel in India aan de macht is. Premier Manmohan Singh beloofde al bij zijn regeringsdebuut in 2004 iets te zullen doen voor mensen die gedwongen worden hun land te verkopen aan de regering in het kader van industrialiseringsprojecten.
Waarnemers zien de in de verklaring vooral een tactisch manoeuvre: de Congrespartij zou de electorale schade willen beperken bij de aanstaande deelstaatverkiezingen in Punjab, Uttar Pradesh en Gujarat. Momenteel zijn er een driehonderdtal aanvragen van bedrijven voor de oprichting van vrijhandelszones hangende. De regering gaf eerder al groen licht voor 237 vrijhandelszones met een totale oppervlakte van 34.509 hectaren.
De onteigeningen gebeuren onder een koloniale wet uit 1894 die het de regering toelaat land op te eisen voor een “openbaar doel”, zoals de bouw van wegen of kanalen. In de voorbije decennia wordt de wet vooral toegepast om land te kopen voor bedrijven. De boeren hebben geen andere optie dan te verkopen, vaak onder de marktprijs. Wie geen eenduidige eigendomtitel kan voorleggen, moet zich tevreden stellen met een aalmoes.
Zo’n 38 miljoen mensen zijn op die manier van hun land verdreven sinds de onafhankelijkheid. “Erger nog dan de slechte prijs is dat de mensen hun bron van inkomen verliezen”, zegt econoom Amit Bhaduri van het Centrum voor Sociale Ontwikkeling in New Delhi. “De meesten vinden geen equivalent inkomen en komen in de armoede terecht. En families en gemeenschappen worden uit elkaar gerukt”. Bhaduri vindt dat de regering de belangen van de mensen prioriteit moet geven boven die van bedrijven.
De voorstanders van vrijhandelszones zeggen dat de industrialisering nodig is omdat er in de landbouw niet genoeg nieuwe banen worden gecreëerd. Ongeveer 70 procent van de 1,1 miljard Indiërs werkt in de landbouw. Maar volgens Bhaduri creëert de industrie maar 1 job voor elke 4 inkomens die ze vernielt. Als alternatief stelt hij de arbeidsintensieve verwerking van landbouwproducten voor, zoals dat in China gebeurde voor het land de weg insloeg van door export gedreven groei.
Opmerkelijk is de ommezwaai in de deelstaat West-Bengalen. De communistische premier van de deelstaat, Buddhadeb Bhattacharjee, was tot voor kort een grote voorstander vrijhandelszones en had al 56.656 hectaren landbouwgrond ingekleurd als industriegebied. Enkele weken geleden kondigde hij aan dat er geen nieuwe zones meer bijkomen zolang er geen consensus over is in zijn coalitie van het Links Front, die uit vier communistische partijen bestaat.
Aanleiding voor de ommezwaai waren gevechten in Nandigram en Singur op een vijftigtal kilometer van Kolkata (Calcutta), waarbij zes dorpsbewoners om het leven kwamen. De boeren hadden wegversperringen gebouwd om te voorkomen dat regeringsambtenaren ter plaatse konden komen om de onteigeningsprocedure in gang te zetten. In Nandigram ligt de procedure intussen stil, maar in Singur gaat de regering verder met het bouwen van een afsluiting rond wat een autofabriek van staalgigant Tata moet worden.
“Typisch voor West-Bengalen is de hevige weerstand tegen de onteigeningen en de diepe verdeeldheid aan de basis van de Communistisch-Marxistische Partij van India (CPM)”, zegt sociaal wetenschapper Ranabir Samaddar uit Kolkata, “De regering hier neemt het op tegen kaderleden die ze zelf heeft getraind inzake landrechten en agitatie”.
Het Links Front is in West-Bengalen al drie decennia aan de macht. Het dankt zijn succes onder meer aan “Operatie Barga”, waardoor landarbeiders het recht kregen op driekwart van de opbrengst van het land dat ze bewerkten. IPS MDG1 (MC/BV)(EINDE/2007)
In principe geen domme kerel, maar je vergelijking slaat als de bekende lul op het bekende drumstel.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:38 schreef du_ke het volgende:
Klopt hij is namelijk veel te dom voor zoiets. Mussert lijkt me meer van toepassing.
quote:Volgende week dinsdag (20 februari) verschijnt er een demo van Command and Conquer 3: Tiberium Wars, zo heeft Electronic Arts bekend gemaakt. De demo komt ongeveer een maand voor de daadwerkelijke game, die op 23 maart in de winkel ligt.
Echt snugger is ook anders, het is wel een goede volksmenner. En wat is er precies lul en drumstel aan een vergelijking tussen 2 stromingen die ongewenste elementen, desnoods met geweld, willen lozen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
In principe geen domme kerel, maar je vergelijking slaat als de bekende lul op het bekende drumstel.
Ik heb Wilders niet over geweld horen praten. Daar heb je je lul.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Echt snugger is ook anders, het is wel een goede volksmenner. En wat is er precies lul en drumstel aan een vergelijking tussen 2 stromingen die ongewenste elementen, desnoods met geweld, willen lozen?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik heb Wilders niet over geweld horen praten. Daar heb je je lul.
En dit is makkelijk op te rekken.quote:Niet-Nederlanders die een misdrijf plegen worden direct uit Nederland verwijderd
Ja ze was goed bij P&W gister.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:41 schreef Monidique het volgende:
Ik vind die Turkse vooralsnog een goede vervangster van Bert Bakker.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
[..]
En dit is makkelijk op te rekken.
Dat jij ze gelijk wil vergassen kan ik niks aan doenquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Tuurlijk, ze worden dan vergast. Godwiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin!
![]()
Ik wil niemand vergassen, maar jij probeert zaken op te rekken en zegt dan dat Wilders dat doet.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat jij ze gelijk wil vergassen kan ik niks aan doen.
Ik durf er heel wat om te verwedden dat het land zuiveren van ongewenste elementen toch echt wel Wilders streven is.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik wil niemand vergassen, maar jij probeert zaken op te rekken en zegt dan dat Wilders dat doet.![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik durf er heel wat om te verwedden dat het land zuiveren van ongewenste elementen toch echt wel Wilders/Bos/Marijnissen/Balkenende/Pechtold/Rouvoet/Halsema/etc. streven is.
http://youtube.com/watch?v=Ijv8pzmuqFk (eergisteren)quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:47 schreef Monidique het volgende:
Dit is nou een klassiek voorbeeld van een gelovige, en geen scepticus of criticus.
Je doet het goed als idioot.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:08 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ben lekker op dreef.
Vond ik ook. Ze liet zich alleen een beetje intimideren door Witteman toe hij vroeg of het geen positieve discriminatie was dat ze voornamelijk Turkse stemmen kreeg omdat ze Turkse is. Dat laatste is natuurlijk een aanname, maar geen onredelijke. Ze schoot meteen in de verdediging en dat had ze niet moeten doen. In plaats daarvan had ze de aanval moeten kiezen: 'Meneer Witteman, als we het over positieve discriminatie hebben, dan hebben we het over partijen die vrouwen voortrekken of allochtonen. Overheidsinstanties die dat doen. Niet over kiezers die een volksvertegenwoordiger kiezen. Misschien deden ze het omdat ik Turkse was, maar er zitten meer Turken in de kamer, misschien omdat ik vrouw was, misschien omdat ik praat zoals Femke Halsema. Maar allemaal niet relevant.' Zoiets had ze moeten zeggen. Voor de rest was ze goed.quote:
Dank je, meester. Je was een goed leraar.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je doet het goed als idioot.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dank je, meester. Je was een goed leraar.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:05 schreef Autodidact het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=Ijv8pzmuqFk (eergisteren)
Belachelijk gemaakt worden voordat je iets hebt gedaan, dat kan alleen Leon overkomen.
http://news.yahoo.com/s/a(...)JL_95rDXDS23l3Ss0NUEquote:Ayman al-Zawahri said in the tape that Bush has been forced to admit his failure in Iraq after he was "stubborn" and repeated the "lie, which he became addicted to, that he is winning" in Iraq and
Afghanistan.
"Bush suffers from an addictive personality, and was an alcoholic. I don't know his present condition ... but the one who examines his personality finds that he is addicted to two other faults — lying and gambling," al-Zawahri said in the audiotape.
Hoe is het met je vriendin?quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
Ga dopie maar weer pesten.![]()
SCH is weer terug van z'n ban dus het stelletje is weer bij elkaar.quote:
Is Aaah ook homo dan?quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
SCH is weer terug van z'n ban dus het stelletje is weer bij elkaar.
Goed hoor!quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:20 schreef Mutant01 het volgende:
Hoe is het met je vriendin?
Ik heb eindelijk door hoe SCH werkt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
SCH is weer terug van z'n ban dus het stelletje is weer bij elkaar.
Nee, Balkenende.quote:
Omdat je homo en negert bent?quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:24 schreef Mutant01 het volgende:
Waarom was ik eigenlijk altijd diegene die moest roepen dat ik Aaahikword gek terug wilde hebben op fok?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Omdat je homo en negert bent?
ssst dat ligt nog een beetje gevoelig bij die jongen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Omdat je homo en negert bent?
Sorry.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
ssst dat ligt nog een beetje gevoelig bij die jongen.
Zelfs te links voor jou?quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:29 schreef du_ke het volgende:
Maar ik ga die film van Gore kijken. Dat in verband met een vak aan die veel te linkse RuG.
Het ligt aan mijn fotoboek zeker. Ik wist dat die achtergrondkleuren niet echt hetero over zouden komen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
ssst dat ligt nog een beetje gevoelig bij die jongen.
Bijzondere reden ervoor?quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:31 schreef du_ke het volgende:
En ik ben bang dat ik voor de staten op D66 ga stemmen.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het ligt aan mijn fotoboek zeker. Ik wist dat die achtergrondkleuren niet echt hetero over zouden komen.
2 stemwijzers die er op uitkomen. Moet me nog wel even verdiepen voor ik een besluit neem.quote:
Eigenlijk ben je een D66-er.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
2 stemwijzers die er op uitkomen. Moet me nog wel even verdiepen voor ik een besluit neem.
Best link, jij bent met een stemwijzer tot Wilders-aanhanger te maken.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
2 stemwijzers die er op uitkomen. Moet me nog wel even verdiepen voor ik een besluit neem.
SGP.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:35 schreef Autodidact het volgende:
Waar moet ik op stemmen om het kabinet dwars te zitten?
GL of SP of zelfs PvdA.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:35 schreef Autodidact het volgende:
SCH speelt het ook?quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:37 schreef Mutant01 het volgende:
Is het erg gay als je de sims 2 speelt?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:36 schreef Monidique het volgende:
Het viel me vandaag op wat een belachelijk woord onwikkelingssamenwerking is. Samenwerking?
Racing en shooting.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat voor spellen speel jij als oer-hetero dan?
En sims van alle pluimages.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tja, wie niet.. Je bent dus gewoon een gemiddelde gamer.
quote:Breeze It is een marktonderzoekbureau dat onderzoek gedaan heeft naar gamende vrouwen en seks. Dit in opdracht van gameverhuurbedrijf GameTart. Een interessant onderwerp dat uiteraard aan een grondig onderzoek onderworpen diende te worden.
Uit de enquête is gebleken dat vrouwen die gamen meer seks hebben dan vrouwen die dat nooit doen. Zo bleek uit een vragenlijst die onder 200 vrouwen was afgenomen. Gamende vrouwen hebben gemiddeld 4,3 keer per week seks terwijl niet-gamende vrouwen het maar 3,2 keer doen.
Dit ijzersterke onderzoek geeft maar aan dat alle vrouwen moeten gaan gamen. Dan wordt het een veel betere wereld. Mocht je nog geen valentijnscadeau hebben, koop gewoon een console voor je vriendin.
VVDquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:35 schreef Autodidact het volgende:
Met name die met treintjes.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:48 schreef Mutant01 het volgende:
Echt waar?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Met name die met treintjes.![]()
![]()
Wat is jouw keuze dan?quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Je zou maar tussen die twee moeten kiezen.
Alle BF series (1942/Vietnam/2/2149/Special Forces)quote:
BF ja, CC sommige, RTCW okay, Racing ja, swat en igi 2.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Alle BF series (1942/Vietnam/2/2149/Special Forces)
Alle C&C series (teveel om op te noemen)
De RTCW (return to castle wolfenstein) series
Civ4
Praktisch alle simcity games
Strategy en shooters dus, maar ook wel al die tycoon dingen en nog een aantal racegames.
Ik mag mevrouw Wordgek wel.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ter geruststelling, niemand is mijn grote roerganger, behalve mijn vriendin. Goed dat je aangeeft dat het onzin was.![]()
quote:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:11 schreef Napalm het volgende:
Zo. Het vrouwtje heeft braaf gewerkt.![]()
Kippen? Waar?quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:42 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
'tuurlijk, als je zegt "kip, doe's dit ", dan doen ze dat braaf.
Ik niet, ik onthoud gewoon dingen. Geen game-voorkeurenquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Nu ik dat zo vertel, zouden er hier sicko's zijn die van iedereen een profiel bijhouden?
Twa leave lytse lamkesquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:44 schreef Monidique het volgende:
Ik zag gisteren twee schapen kopstoten. Gevaarlijk dicht bij de sloot.
En dan doet ze dat braaf. Zo is ze.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:53 schreef Napalm het volgende:
[..]
Kip, kan jij morgen ff een 10 minutjes voor mij werken?
Game je wel? Vrouwen die gamen hebben meer sex.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik niet, ik onthoud gewoon dingen. Geen game-voorkeuren.
Oh, vandaar.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Game je wel? Vrouwen die gamen hebben meer sex.
O ja?quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:47 schreef Floripas het volgende:
[..]
Twa leave lytse lamkes
Dy boarten by de sleat.
Doe kam 't memme-skiep eroan,
Dy seit: "'t Gjit ris ferkeard"
Nog meerquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Intimidatie. Kluiten in de sloot gooien. Etc.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:44 schreef Monidique het volgende:
Ik zag gisteren twee schapen kopstoten. Gevaarlijk dicht bij de sloot.
Blijkbaar: Gamende vrouwen hebben meer seksquote:
Ik mag het niet meer van Lemmeb, maar ik kàn bijna niet anders dan hier een vuig sexueel voorstel in lezen...quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:50 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Wij moesten ook maar eens rustig kopstoten.
Kuch [POL 1147] Viva La Reagan Revolucion!quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Blijkbaar: Gamende vrouwen hebben meer seks
Ik vertrouw je niet, Mutant.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kuch [POL 1147] Viva La Reagan Revolucion!
Negeren jullie me ofzo.
Ik bracht het nog eens aan de orde.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kuch [POL 1147] Viva La Reagan Revolucion!
Negeren jullie me ofzo.
Hoezo, ging je je laten ombouwen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:56 schreef Monidique het volgende:
Goed nieuws.
Ik moet toch nog eens verslag van je hebben wat je precies zoal van Lemmeb vond.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:56 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik mag het niet meer van Lemmeb, maar ik kàn bijna niet anders dan hier een vuig sexueel voorstel in lezen...
Wat??? Ziet ik daar iemand die ergens een vuig sexueel voorstel in leest?quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:56 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik mag het niet meer van Lemmeb, maar ik kàn bijna niet anders dan hier een vuig sexueel voorstel in lezen...
Balkenende-IV gaat dat vast verbieden.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:02 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Wat??? Ziet ik daar iemand die ergens een vuig sexueel voorstel in leest?
Sorry, vader.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:02 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Wat??? Ziet ik daar iemand die ergens een vuig sexueel voorstel in leest?
Die poepratten zijn nog slimmer dan je zou denken.quote:'Aanslagen op alle olievelden van VS'
De Saoedische al-Qaeda-cel roept op om niet alleen Amerikaanse olievelden in het Midden-Oosten te saboteren, maar ook olievelden over de hele wereld.
Oproep
Die oproep staat op de site van het e-magazine Sawt al-Jihad (Stem van de Heilige Oorlog). Op de site worden Canada, Venezuela en Mexico genoemd als leveranciers van de VS.
Voorraden
"Het is essentieel dat de oliebelangen van de VS in alle regio's aangevallen worden. Het doel is om de voorraden te vernietigen, danwel sterk te verkleinen, met alle mogelijke middelen," aldus de website.
Bijna arabierloos. Op het laatste moment kwam Iblardi nog opdraven.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:12 schreef Mutant01 het volgende:
Hoe was de meet trouwens?
Wie is dat in vredesnaam?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:13 schreef Floripas het volgende:
[..]
Bijna arabierloos. Op het laatste moment kwam Iblardi nog opdraven.
Zonder jou was het als Den Haag Vandaag zonder Ferry Mingele, Mutant.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:12 schreef Mutant01 het volgende:
Hoe was de meet trouwens?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:![]()
Wat hoorde ik nou vanochtend over datingsites? Er moet toezicht opkomen???
Wat ik niet helemaal mee heb gekregen waarom dat zo zou moeten zijn...
Dus als iemand me kan helpen hier...
quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Zonder jou was het als Den Haag Vandaag zonder Ferry Mingele, Mutant.
quote:
terwijl die genoemde landen allemaal tegen de Irak-oorlog waren...quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Die poepratten zijn nog slimmer dan je zou denken.
Sinterklaas ook, die vervangen we toch ook niet door Maxime Verhagen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:19 schreef Mutant01 het volgende:
Bot was een oude seniele man.
Ja.quote:
Dat is anders wel een goed idee.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:23 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Sinterklaas ook, die vervangen we toch ook niet door Maxime Verhagen?
Hoe heet het, whorecraft of iets dergelijks?quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Blijkbaar: Gamende vrouwen hebben meer seks
Ik heb er in ieder geval niets over gehoord.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:![]()
Wat hoorde ik nou vanochtend over datingsites? Er moet toezicht opkomen???
Wat ik niet helemaal mee heb gekregen waarom dat zo zou moeten zijn...
Dus als iemand me kan helpen hier...
Dat is geheel aan je eigen beoordeling.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Moet dat nu een compliment of een belediging zijn?
Er komt toezicht op de lengte van aangeboden piemols.quote:
Nee, gewoon.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:00 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hoezo, ging je je laten ombouwen?
Ik stem niet op nepblonde limburgse jostibandleden zonder opleiding.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Best link, jij bent met een stemwijzer tot Wilders-aanhanger te maken.![]()
Met je piemel spelen. Jij mag moeder zijn.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:30 schreef Mutant01 het volgende:
Wat zal ik eens doen.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:39 schreef Monidique het volgende:
[..]
Met je piemel spelen. Jij mag moeder zijn.
Een feestje bouwen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:30 schreef Mutant01 het volgende:
Wat zal ik eens doen.
Mager gehakt met champignons en sugo. Nu nog een manchesterbroek.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:38 schreef sigme het volgende:
Nieuwe Nicola's, spruitjes, veel sju, rundersausijsje en zelfgemaakte rijstepap met bruine suiker kaneel en rrrrrroomboter toe [afbeelding].
Nu nog om het af te maken een espresso.
Je usericonquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:51 schreef Autodidact het volgende:
Koop een fles wodka, een zakje coke en zet wat Duitse schijtporno op. Yeah! Feesten.
Ja, Willy.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:52 schreef Monidique het volgende:
Een heuse hekel?
Biefstukreepjes met verse hangop, geplette knoflook, gegrillde paprika, en zelfgemaakte mangoclafoutis toe.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:38 schreef sigme het volgende:
Nieuwe Nicola's, spruitjes, veel sju, rundersausijsje en zelfgemaakte rijstepap met bruine suiker kaneel en rrrrrroomboter toe [afbeelding].
Nu nog om het af te maken een espresso.
For the loser nowquote:
I love the smell of temporaalkwabepilepsie in the morning.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:55 schreef Monidique het volgende:
Wat nou weer?
Vrouw.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:56 schreef Floripas het volgende:
[..]
Biefstukreepjes met verse hangop, geplette knoflook, gegrillde paprika, en zelfgemaakte mangoclafoutis toe.
Man.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Goulash, caramelvla na. Koffie. Schijten.
Het viel nog niet eens tegen, nee. Hilarisch, dat welquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:56 schreef Autodidact het volgende:
[..]
For the loser now
Will be later to win
For the times they are a-changin'.
Hij speelde toen best goed.
Alleen als je geen sterke maag hebt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:05 schreef Mutant01 het volgende:
Zwarte koffie = laxeermiddel.
[POL 1147] Viva La Reagan Revolucion!quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:05 schreef Mutant01 het volgende:
Wat is sugo?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:50 schreef Apropos het volgende:
[..]
Mager gehakt met champignons en sugo. Nu nog een manchesterbroek.
Gewoonlijk geen last van, behalve bij de eerste kop als ik weer in Larache ben.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:05 schreef Mutant01 het volgende:
Aha, saus. Dank.quote:
Marokkaanse koffie = laxeermiddel?quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Gewoonlijk geen last van, behalve bij de eerste kop als ik weer in Larache ben.
[afbeelding]
Ja.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Marokkaanse koffie = laxeermiddel?
Marokkaanse koffie is echt heel goed. Maar de eerste kop in Larache.. dan moet ik even voortmaken.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Marokkaanse koffie = laxeermiddel?
In potjes zit soms uitstekende sausquote:
Wil ik nog wel eens doen, maar eerst Ijsland!quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:30 schreef Mutant01 het volgende:
Je zou eens een keer naar Marokko moeten gaan jij![]()
Zo lelijk. IJsland. Da's beter.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wil ik nog wel eens doen, maar eerst Ijsland!
Oh, leuk, misschien heeft ze nog wat tips?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Zo lelijk. IJsland. Da's beter.
Floripas was op IJsland, laatst.
http://www.wereldomroep.nl/portal/news/international/#5179332quote:Stijgende zeespiegel bedreiging voor Suriname
Suriname loopt risico door een stijgende zeespiegel als gevolg van de opwarming van de aarde. Dat zegt een econoom van de Wereldbank die een rapport heeft geschreven over dit onderwerp. Volgens Susmita Dasgupta lopen wereldwijd een kleine zestig miljoen mensen in ontwikkelingslanden gevaar omdat zij in laaggelegen gebieden leven. Suriname zit met landen als Vietnam, Egypte en Mauritanië in de gevarenzone mocht de zeespiegel met één meter stijgen, zoals sommige wetenschappelijke studies aangeven.
Volgens de econoom van de Wereldbank is het zaak dat die landen nu plannen gaan maken om toekomstig onheil af te wenden. Eén van de maatregelen om de stijgende zeespiegel het hoofd te bieden, is het opwerpen van dijken.
Door stoofpot kan ook. En door witte bonen, met worst & geroosterd wittebrood & gebakken ei. Maar dan niet uit pot met die bonen er al in! Huuh!quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:14 schreef Napalm het volgende:
tomaten, enkel in de pastasaus en op de pizza.
Mis het daglicht niet, neem een neukertje mee en eet voldoende gebakken eieren. Tenminste, dat maakte ik op uit haar berichtgeving ter plaatse.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Oh, leuk, misschien heeft ze nog wat tips?
Nee, tomaten zijn enkel te bikken als ze warm zijn.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Door stoofpot kan ook. En door witte bonen, met worst & geroosterd wittebrood & gebakken ei. Maar dan niet uit pot met die bonen er al in! Huuh!
Een enkel tomaatje kan door de sla.
Niets lekkerder dan een frisse tomatensalada met de juiste wijnazijn en kruiden en uitjes.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:58 schreef Napalm het volgende:
[..]
Nee, tomaten zijn enkel te bikken als ze warm zijn.
Zou er een Onderwijs - Jeugdzaken duet inzitten met Andre Rouvoet?quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Het viel nog niet eens tegen, nee. Hilarisch, dat wel![]()
Lust jij tomaatquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:14 schreef Napalm het volgende:
tomaten, enkel in de pastasaus en op de pizza.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |