Volgens CBS-definities is ie wel allochtoon ..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:58 schreef sigme het volgende:
Draven in oranje levert bonuspunten op, en is hij geen Surinamer? Dan is ie geen allochtoon denk ik.
regels zijn regels..zei ze toch ?quote:Dat van die valse naam kom 'm nog wel eens opbreken, daar zijn we niet zo tolerant meer in tegenwoordig.
Klopt wel...... lah-mar-waaienquote:Ik denk dat de meeste mensen mijn dictatuurneigingen wel redelijk kunnen inschatten, en wie dat niet kan zal dat of bijstellen of is de moeite van bepreken niet waard.
Mij lijkt dat Gullit -indien van Surinaamse afkomst- geen niet-Nederlandse ouders heeft en zelf geboren is als Nederlander. Toch?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:04 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Volgens CBS-definities is ie wel allochtoon ..
Die definities rammelen akelig : een Rus is westers allochtoon en een Surinamer is niet-westers..
Grote onzin, want Surinamers zijn westers... en de gewone Rus niet, snapt geen bal van Nederlands.
De Hoge Raad was heel duidelijk: identiteit hangt af van het officiele papiertje, niet van of je duidelijk bent die je zegt te zijn.quote:[..]
regels zijn regels..zei ze toch ?
Zo denkt het CBS niet ... ook niet vele Nederlanders.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:12 schreef sigme het volgende:
Mij lijkt dat Gullit -indien van Surinaamse afkomst- geen niet-Nederlandse ouders heeft en zelf geboren is als Nederlander. Toch?
Ouderwetse Surinamers zijn ook opgegroeid in een westerse cultuur en nog wel op Nederland georienteerd. Inclusief Nederlands kunnen spreken als kind in Suriname.quote:Een moderne surinamer is heel wat anders, dat snapt een kind.
Users hebben niet de juiste knopjes om genocide uit te voeren, dus moet ik het wel doen. Kijk, ons wegennet kan geen miljarden auto's aan. Niets doen zou alleen maar een aanzuigende werking hebben, ook op buitenlandse auto's.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:57 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nu propageer je genocide. Ik vind dat niet kunnen, zeker niet van een mod.
Allochtoonquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:29 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Zo denkt het CBS niet ... ook niet vele Nederlanders.
[..]
Ouderwetse Surinamers zijn ook opgegroeid in een westerse cultuur en nog wel op Nederland georienteerd. Inclusief Nederlands kunnen spreken als kind in Suriname.
Japanners zijn wa volgens het CBS, Surinamers niet...![]()
Oh nee?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:37 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Users hebben niet de juiste knopjes om genocide uit te voeren, dus moet ik het wel doen.
Dat leek me wel het minste ja, na zaterdag. Maar goed, valt niet tegen dat het vlot geregeld isquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:50 schreef Sidekick het volgende:
Maar jij bent dan ook undercover crew, aangesteld om mensen te bannen.
Kip, kan jij morgen ff een 10 minutjes voor mij werken?quote:
Oei, wat mag ik voor je doen? Ik ben morgen niet op kantoor dus niet veel online. 's Ochtends misschien even en vanaf eind van de middag of zo weer.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:53 schreef Napalm het volgende:
[..]
Kip, kan jij morgen ff een 10 minutjes voor mij werken?
A)quote:
Is het goed genoeg als je me morgen ziet verschijnen? Of moet het op een bepaald tijdstip?quote:
YGPMquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:17 schreef sigme het volgende:
Is het goed genoeg als je me morgen ziet verschijnen? Of moet het op een bepaald tijdstip?
No, I don'tquote:
Ik deed zorgvuldig geen uitspraakquote:Jah, goed indien je het over B hebt, ik ga toch eerst nog ff wat verbouwen en dan kan de site terug online.
Waar lees je dat?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:31 schreef Reya het volgende:
Sharon Dijksma wordt staatssecretaris voor hoger onderwijs. Ik denk dat ik volgend jaar maar in Duitsland verder ga studeren.
Ssst, undercuvver! Een stille, een rus.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:26 schreef Bluesdude het volgende:
Wat nou ?
Sigme is gestrikt voor modje ?
YGPM.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:34 schreef sigme het volgende:
[..]
No, I don't.
[..]
Ik deed zorgvuldig geen uitspraak. Maar ik zie de PM of andere directieven wel verschijnen.
OMG, wat een stel idioten. Het valt me al op dat het NOS begint met de ministers van de PvdA, alsof ze de grootste zijn.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:38 schreef Reya het volgende:
[..]
De website van de NOS, ik heb geen direct linkje, ergens in de ticker
MUAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:31 schreef Reya het volgende:
Sharon Dijksma wordt staatssecretaris voor hoger onderwijs. Ik denk dat ik volgend jaar maar in Duitsland verder ga studeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |