Ik niet, ik onthoud gewoon dingen. Geen game-voorkeurenquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Nu ik dat zo vertel, zouden er hier sicko's zijn die van iedereen een profiel bijhouden?
Twa leave lytse lamkesquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:44 schreef Monidique het volgende:
Ik zag gisteren twee schapen kopstoten. Gevaarlijk dicht bij de sloot.
En dan doet ze dat braaf. Zo is ze.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:53 schreef Napalm het volgende:
[..]
Kip, kan jij morgen ff een 10 minutjes voor mij werken?
Game je wel? Vrouwen die gamen hebben meer sex.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik niet, ik onthoud gewoon dingen. Geen game-voorkeuren.
Oh, vandaar.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Game je wel? Vrouwen die gamen hebben meer sex.
O ja?quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:47 schreef Floripas het volgende:
[..]
Twa leave lytse lamkes
Dy boarten by de sleat.
Doe kam 't memme-skiep eroan,
Dy seit: "'t Gjit ris ferkeard"
Nog meerquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Intimidatie. Kluiten in de sloot gooien. Etc.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:44 schreef Monidique het volgende:
Ik zag gisteren twee schapen kopstoten. Gevaarlijk dicht bij de sloot.
Blijkbaar: Gamende vrouwen hebben meer seksquote:
Ik mag het niet meer van Lemmeb, maar ik kàn bijna niet anders dan hier een vuig sexueel voorstel in lezen...quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:50 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Wij moesten ook maar eens rustig kopstoten.
Kuch [POL 1147] Viva La Reagan Revolucion!quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Blijkbaar: Gamende vrouwen hebben meer seks
Ik vertrouw je niet, Mutant.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kuch [POL 1147] Viva La Reagan Revolucion!
Negeren jullie me ofzo.
Ik bracht het nog eens aan de orde.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kuch [POL 1147] Viva La Reagan Revolucion!
Negeren jullie me ofzo.
Hoezo, ging je je laten ombouwen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:56 schreef Monidique het volgende:
Goed nieuws.
Ik moet toch nog eens verslag van je hebben wat je precies zoal van Lemmeb vond.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:56 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik mag het niet meer van Lemmeb, maar ik kàn bijna niet anders dan hier een vuig sexueel voorstel in lezen...
Wat??? Ziet ik daar iemand die ergens een vuig sexueel voorstel in leest?quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:56 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik mag het niet meer van Lemmeb, maar ik kàn bijna niet anders dan hier een vuig sexueel voorstel in lezen...
Balkenende-IV gaat dat vast verbieden.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:02 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Wat??? Ziet ik daar iemand die ergens een vuig sexueel voorstel in leest?
Sorry, vader.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:02 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Wat??? Ziet ik daar iemand die ergens een vuig sexueel voorstel in leest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |