Ik niet, ik onthoud gewoon dingen. Geen game-voorkeurenquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Nu ik dat zo vertel, zouden er hier sicko's zijn die van iedereen een profiel bijhouden?
Twa leave lytse lamkesquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:44 schreef Monidique het volgende:
Ik zag gisteren twee schapen kopstoten. Gevaarlijk dicht bij de sloot.
En dan doet ze dat braaf. Zo is ze.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:53 schreef Napalm het volgende:
[..]
Kip, kan jij morgen ff een 10 minutjes voor mij werken?
Game je wel? Vrouwen die gamen hebben meer sex.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik niet, ik onthoud gewoon dingen. Geen game-voorkeuren.
Oh, vandaar.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Game je wel? Vrouwen die gamen hebben meer sex.
O ja?quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:47 schreef Floripas het volgende:
[..]
Twa leave lytse lamkes
Dy boarten by de sleat.
Doe kam 't memme-skiep eroan,
Dy seit: "'t Gjit ris ferkeard"
Nog meerquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Intimidatie. Kluiten in de sloot gooien. Etc.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:44 schreef Monidique het volgende:
Ik zag gisteren twee schapen kopstoten. Gevaarlijk dicht bij de sloot.
Blijkbaar: Gamende vrouwen hebben meer seksquote:
Ik mag het niet meer van Lemmeb, maar ik kàn bijna niet anders dan hier een vuig sexueel voorstel in lezen...quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:50 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Wij moesten ook maar eens rustig kopstoten.
Kuch [POL 1147] Viva La Reagan Revolucion!quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Blijkbaar: Gamende vrouwen hebben meer seks
Ik vertrouw je niet, Mutant.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kuch [POL 1147] Viva La Reagan Revolucion!
Negeren jullie me ofzo.
Ik bracht het nog eens aan de orde.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kuch [POL 1147] Viva La Reagan Revolucion!
Negeren jullie me ofzo.
Hoezo, ging je je laten ombouwen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:56 schreef Monidique het volgende:
Goed nieuws.
Ik moet toch nog eens verslag van je hebben wat je precies zoal van Lemmeb vond.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:56 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik mag het niet meer van Lemmeb, maar ik kàn bijna niet anders dan hier een vuig sexueel voorstel in lezen...
Wat??? Ziet ik daar iemand die ergens een vuig sexueel voorstel in leest?quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:56 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik mag het niet meer van Lemmeb, maar ik kàn bijna niet anders dan hier een vuig sexueel voorstel in lezen...
Balkenende-IV gaat dat vast verbieden.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:02 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Wat??? Ziet ik daar iemand die ergens een vuig sexueel voorstel in leest?
Sorry, vader.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:02 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Wat??? Ziet ik daar iemand die ergens een vuig sexueel voorstel in leest?
Die poepratten zijn nog slimmer dan je zou denken.quote:'Aanslagen op alle olievelden van VS'
De Saoedische al-Qaeda-cel roept op om niet alleen Amerikaanse olievelden in het Midden-Oosten te saboteren, maar ook olievelden over de hele wereld.
Oproep
Die oproep staat op de site van het e-magazine Sawt al-Jihad (Stem van de Heilige Oorlog). Op de site worden Canada, Venezuela en Mexico genoemd als leveranciers van de VS.
Voorraden
"Het is essentieel dat de oliebelangen van de VS in alle regio's aangevallen worden. Het doel is om de voorraden te vernietigen, danwel sterk te verkleinen, met alle mogelijke middelen," aldus de website.
Bijna arabierloos. Op het laatste moment kwam Iblardi nog opdraven.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:12 schreef Mutant01 het volgende:
Hoe was de meet trouwens?
Wie is dat in vredesnaam?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:13 schreef Floripas het volgende:
[..]
Bijna arabierloos. Op het laatste moment kwam Iblardi nog opdraven.
Zonder jou was het als Den Haag Vandaag zonder Ferry Mingele, Mutant.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:12 schreef Mutant01 het volgende:
Hoe was de meet trouwens?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:![]()
Wat hoorde ik nou vanochtend over datingsites? Er moet toezicht opkomen???
Wat ik niet helemaal mee heb gekregen waarom dat zo zou moeten zijn...
Dus als iemand me kan helpen hier...
quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Zonder jou was het als Den Haag Vandaag zonder Ferry Mingele, Mutant.
quote:
terwijl die genoemde landen allemaal tegen de Irak-oorlog waren...quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Die poepratten zijn nog slimmer dan je zou denken.
Sinterklaas ook, die vervangen we toch ook niet door Maxime Verhagen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:19 schreef Mutant01 het volgende:
Bot was een oude seniele man.
Ja.quote:
Dat is anders wel een goed idee.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:23 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Sinterklaas ook, die vervangen we toch ook niet door Maxime Verhagen?
Hoe heet het, whorecraft of iets dergelijks?quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Blijkbaar: Gamende vrouwen hebben meer seks
Ik heb er in ieder geval niets over gehoord.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:![]()
Wat hoorde ik nou vanochtend over datingsites? Er moet toezicht opkomen???
Wat ik niet helemaal mee heb gekregen waarom dat zo zou moeten zijn...
Dus als iemand me kan helpen hier...
Dat is geheel aan je eigen beoordeling.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Moet dat nu een compliment of een belediging zijn?
Er komt toezicht op de lengte van aangeboden piemols.quote:
Nee, gewoon.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:00 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hoezo, ging je je laten ombouwen?
Ik stem niet op nepblonde limburgse jostibandleden zonder opleiding.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Best link, jij bent met een stemwijzer tot Wilders-aanhanger te maken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |