Op het eerste gezicht lijkt Plasterk me een best goede keuze; hij komt in zekere zin zelf uit de (hoger) onderwijspraktijk, en bovendien is hij een vrij pragmatisch ingesteld persoonquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Eindelijk een harde wetenschapper op onderwijs is het weer niet goed? Je wou liever van der Hoeven houden?
hier maar even, zag even geen centraal Peijs topicquote:HSL valt weer 200 miljoen hoger uit
[..]
Volgens de oppositiepartijen heeft de verantwoordelijke minister Peijs van Verkeer en Waterstaat fout op fout gestapeld. Ze zou de risico's totaal verkeerd hebben ingeschat en een te rooskleurig beeld hebben geschetst. Peijs heeft maatregelen aangekondigd en zet een topambtenaar op het project.
En minister Sociale Zaken P.H. Donner. Huuh!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Aboutaleb wordt staatssecretaris, op Sociale Zaken.
En de PvdA maar zeiken. Hallo, het is een PvdA-project hoorquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:53 schreef rebel6 het volgende:
Haha, Peijs kreeg er geweldig van langs bij RTL nieuws.
Ze zou cijfers hebben gemanipuleerd, de Kamer verkeerd hebben voorgelicht, totaal verkeerde inschattingen hebben gemaakt, enz.
RTL:
[..]
hier maar even, zag even geen centraal Peijs topic
Mooi, nu al herrie in de tent.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:55 schreef pberends het volgende:
[..]
En de PvdA maar zeiken. Hallo, het is een PvdA-project hoor.
Nou ja, met Eurlings op VWS komt het vast wel weer goed!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:55 schreef pberends het volgende:
[..]
En de PvdA maar zeiken. Hallo, het is een PvdA-project hoor.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:57 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Nou ja, met Eurlings op VWS komt het vast wel weer goed!
Eurlings is echt zo'n carrierejager die vervolgens alleen maar naar de pijpen van de coalitie danst.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:57 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Nou ja, met Eurlings op VWS komt het vast wel weer goed!
Yep. Misschien komen zijn columns nu wel in de TKquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:52 schreef Reya het volgende:
[..]
Op het eerste gezicht lijkt Plasterk me een best goede keuze; hij komt in zekere zin zelf uit de (hoger) onderwijspraktijk, en bovendien is hij een vrij pragmatisch ingesteld persoon
Flip-flop.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:07 schreef Autodidact het volgende:
Ik dacht trouwens dat Bos een allochtoonminister beloofd had op PremTime?
het CDA had hem alquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:07 schreef Autodidact het volgende:
Ik dacht trouwens dat Bos een allochtoonminister beloofd had op PremTime?
Gadverdamme!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:18 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Oke, wat klopt hier niet.
Joden, Duitsers, dat zijn geen allochtonen! Die horen bij ons! Een allochtoon is nwa, anders is het eigenlijk een autochtoon maar dan van buitenlandse afkomst.quote:
Nwa, niggaz with attitude?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Joden, Duitsers, dat zijn geen allochtonen! Die horen bij ons! Een allochtoon is nwa, anders is het eigenlijk een autochtoon maar dan van buitenlandse afkomst.
Daar hebben we de zelfbenoemde inquisitie van POL weer.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:36 schreef Bluesdude het volgende:
Wat is nwa, Sigme en waarom ontken je niet tov Pietverdriet dat je een dictatuuraanhanger bent ?
nwa is niet westerse allochtoon (CBS, officiele definitie).quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:36 schreef Bluesdude het volgende:
Wat is nwa, Sigme en waarom ontken je niet tov Pietverdriet dat je een dictatuuraanhanger bent ?
Draven in oranje levert bonuspunten op, en is hij geen Surinamer? Dan is ie geen allochtoon denk ik.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:49 schreef Bluesdude het volgende:
Ja, maar dan moet je ook consequent zijn met de cbs-definities.
Hirsh Ballin is volgens CBS een allochtoon.
Ruud Gullit is nwa... hoort hij niet bij ons ?
Ik denk dat de meeste mensen mijn dictatuurneigingen wel redelijk kunnen inschatten, en wie dat niet kan zal dat of bijstellen of is de moeite van bepreken niet waard.quote:Ik was het met je eens in dat topic. PV draafde weer eens door..
Ik doe het ook ... dergelijke onzin negeren om de discussie open te houden en mezelf die drukte te besparen..
Zal ik het dan maar doen? Fuck tha po-lice!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:36 schreef Bluesdude het volgende:
Wat is nwa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |