quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nou ik ook. Ik heb een bloedhekel aan dat soort bakken in NL. Nergens voor nodig en pure compensatiedrang.
Dat wordt ruzie met dat zwijn van de FNV.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Donner naar Sociale zaken. Ik heb er nu al zin an!
Daarom, de autistische Donner gaat in conclaaf met havenarbeiders. Nu al leuk!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:09 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat wordt ruzie met dat zwijn van de FNV.![]()
Dezelfde auto als Gordonquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:10 schreef PJORourke het volgende:
Een Hummer bijvoorbeeld is zo politiek-incorrect, daar moet je toch wel wat mee hebben, Aaah.
Met z'n mannenbroeders stakingen breken.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Daarom, de autistische Donner gaat in conclaaf met havenarbeiders. Nu al leuk!
Dat is wat anders, maar ik heb een hekel aan die bakken op de volle snelwegen in het vlakke NL. Bovendien zijn de figuren die er inzitten meestal kleine dombo's.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:10 schreef PJORourke het volgende:
Een Hummer bijvoorbeeld is zo politiek-incorrect, daar moet je toch wel wat mee hebben, Aaah.
Juist, puur compensatiegedrag.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat is wat anders, maar ik heb een hekel aan die bakken op de volle snelwegen in het vlakke NL. Bovendien zijn de figuren die er inzitten meestal kleine dombo's.
Wij zijn het eens, maar Kirmizi komt op V&W.quote:
Die heeft zo'n ego daar valt weinig te compenserenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wij zijn het eens, maar Kirmizi komt op V&W.![]()
Als dat de files oplost dan heeft die carte blanche!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die heeft zo'n ego daar valt weinig te compenseren. Maar je plaatst toch wel een armeniėr of koerd bij hem als staatssecretaris of secretaris generaal?
Allah zorgt wel voor geestelijke ondersteuning, geen auto's meer nodig.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Als dat de files oplost dan heeft die carte blanche!
Wetenschappelijk Bureau van het CDA toch?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:24 schreef du_ke het volgende:
Ab Klink op volksgezondheid ooit iemand van gehoord?
De vrije markt zorgt wel voor een sociaal optimum aan aantal auto's op de weg.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:21 schreef du_ke het volgende:
Helaas is files oplossen een illusie.
Je bedoelt een balans.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:27 schreef Sidekick het volgende:
De vrije markt zorgt wel voor een sociaal optimum aan aantal auto's op de weg.
Dat klinkt niet erg negatief.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |