En sims van alle pluimages.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tja, wie niet.. Je bent dus gewoon een gemiddelde gamer.
quote:Breeze It is een marktonderzoekbureau dat onderzoek gedaan heeft naar gamende vrouwen en seks. Dit in opdracht van gameverhuurbedrijf GameTart. Een interessant onderwerp dat uiteraard aan een grondig onderzoek onderworpen diende te worden.
Uit de enquête is gebleken dat vrouwen die gamen meer seks hebben dan vrouwen die dat nooit doen. Zo bleek uit een vragenlijst die onder 200 vrouwen was afgenomen. Gamende vrouwen hebben gemiddeld 4,3 keer per week seks terwijl niet-gamende vrouwen het maar 3,2 keer doen.
Dit ijzersterke onderzoek geeft maar aan dat alle vrouwen moeten gaan gamen. Dan wordt het een veel betere wereld. Mocht je nog geen valentijnscadeau hebben, koop gewoon een console voor je vriendin.
VVDquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:35 schreef Autodidact het volgende:
Waar moet ik op stemmen om het kabinet dwars te zitten?
Met name die met treintjes.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:48 schreef Mutant01 het volgende:
Echt waar?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Met name die met treintjes.![]()
![]()
Wat is jouw keuze dan?quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Je zou maar tussen die twee moeten kiezen.
Alle BF series (1942/Vietnam/2/2149/Special Forces)quote:
BF ja, CC sommige, RTCW okay, Racing ja, swat en igi 2.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Alle BF series (1942/Vietnam/2/2149/Special Forces)
Alle C&C series (teveel om op te noemen)
De RTCW (return to castle wolfenstein) series
Civ4
Praktisch alle simcity games
Strategy en shooters dus, maar ook wel al die tycoon dingen en nog een aantal racegames.
Ik mag mevrouw Wordgek wel.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ter geruststelling, niemand is mijn grote roerganger, behalve mijn vriendin. Goed dat je aangeeft dat het onzin was.![]()
quote:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:11 schreef Napalm het volgende:
Zo. Het vrouwtje heeft braaf gewerkt.![]()
Kippen? Waar?quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:42 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
'tuurlijk, als je zegt "kip, doe's dit ", dan doen ze dat braaf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |