Ja ze was goed bij P&W gister.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:41 schreef Monidique het volgende:
Ik vind die Turkse vooralsnog een goede vervangster van Bert Bakker.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
[..]
En dit is makkelijk op te rekken.
Dat jij ze gelijk wil vergassen kan ik niks aan doenquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Tuurlijk, ze worden dan vergast. Godwiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin!
![]()
Ik wil niemand vergassen, maar jij probeert zaken op te rekken en zegt dan dat Wilders dat doet.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat jij ze gelijk wil vergassen kan ik niks aan doen.
Ik durf er heel wat om te verwedden dat het land zuiveren van ongewenste elementen toch echt wel Wilders streven is.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik wil niemand vergassen, maar jij probeert zaken op te rekken en zegt dan dat Wilders dat doet.![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik durf er heel wat om te verwedden dat het land zuiveren van ongewenste elementen toch echt wel Wilders/Bos/Marijnissen/Balkenende/Pechtold/Rouvoet/Halsema/etc. streven is.
http://youtube.com/watch?v=Ijv8pzmuqFk (eergisteren)quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:47 schreef Monidique het volgende:
Dit is nou een klassiek voorbeeld van een gelovige, en geen scepticus of criticus.
Je doet het goed als idioot.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:08 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ben lekker op dreef.
Vond ik ook. Ze liet zich alleen een beetje intimideren door Witteman toe hij vroeg of het geen positieve discriminatie was dat ze voornamelijk Turkse stemmen kreeg omdat ze Turkse is. Dat laatste is natuurlijk een aanname, maar geen onredelijke. Ze schoot meteen in de verdediging en dat had ze niet moeten doen. In plaats daarvan had ze de aanval moeten kiezen: 'Meneer Witteman, als we het over positieve discriminatie hebben, dan hebben we het over partijen die vrouwen voortrekken of allochtonen. Overheidsinstanties die dat doen. Niet over kiezers die een volksvertegenwoordiger kiezen. Misschien deden ze het omdat ik Turkse was, maar er zitten meer Turken in de kamer, misschien omdat ik vrouw was, misschien omdat ik praat zoals Femke Halsema. Maar allemaal niet relevant.' Zoiets had ze moeten zeggen. Voor de rest was ze goed.quote:
Dank je, meester. Je was een goed leraar.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je doet het goed als idioot.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dank je, meester. Je was een goed leraar.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:05 schreef Autodidact het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=Ijv8pzmuqFk (eergisteren)
Belachelijk gemaakt worden voordat je iets hebt gedaan, dat kan alleen Leon overkomen.
http://news.yahoo.com/s/a(...)JL_95rDXDS23l3Ss0NUEquote:Ayman al-Zawahri said in the tape that Bush has been forced to admit his failure in Iraq after he was "stubborn" and repeated the "lie, which he became addicted to, that he is winning" in Iraq and
Afghanistan.
"Bush suffers from an addictive personality, and was an alcoholic. I don't know his present condition ... but the one who examines his personality finds that he is addicted to two other faults — lying and gambling," al-Zawahri said in the audiotape.
Hoe is het met je vriendin?quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
Ga dopie maar weer pesten.![]()
SCH is weer terug van z'n ban dus het stelletje is weer bij elkaar.quote:
Is Aaah ook homo dan?quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
SCH is weer terug van z'n ban dus het stelletje is weer bij elkaar.
Goed hoor!quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:20 schreef Mutant01 het volgende:
Hoe is het met je vriendin?
Ik heb eindelijk door hoe SCH werkt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
SCH is weer terug van z'n ban dus het stelletje is weer bij elkaar.
Nee, Balkenende.quote:
Omdat je homo en negert bent?quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:24 schreef Mutant01 het volgende:
Waarom was ik eigenlijk altijd diegene die moest roepen dat ik Aaahikword gek terug wilde hebben op fok?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |