quote:Op maandag 12 februari 2007 18:34 schreef Mwanatabu het volgende:![]()
~dvdk~
~Davids: "Jongens de ADO aanhang breekt alweer uit de vakken!! ren voor je leven!!"~![]()
~EnGCatjuh~
~Nog niet iedereen lijkt precies te weten hoe je nou moet dansen op Jumpstyle~![]()
~Suijk~
~In, spin, de bocht gaat in, ... ~
~existenz~
~Zelfs met bril begreep Davids niet welk dansje ze nu diende op te voeren van Ten Cate~
Opmaak
Gezelligquote:Op maandag 12 februari 2007 18:58 schreef gebruikersnaam het volgende:
goed topic , ik denk dat ik ook maar eens mee doe.
Met je even aan de slurf van die Olifant trekkenquote:Op maandag 12 februari 2007 19:02 schreef toma het volgende:krijg ik nog een puntje ?
veel te vroeg die uitslag
ik eet nog liever mn drol op.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:02 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Moet je even aan de slurf van die Olifant trekken![]()
Eigelijk bedoelde ik z'n slurf en niet z'n slurfquote:
quote:Op maandag 12 februari 2007 19:17 schreef toma het volgende:
[afbeelding]![]()
sorry maar ik vond deze foto geniaal.
quote:Op maandag 12 februari 2007 19:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik kan mij vergissen, maar heeft er niet een newbie gewonnen??
Nou vooruit danquote:
Het duurde ff voordat ik me FOK wachtwoord weer gevonden hadquote:Op maandag 12 februari 2007 19:54 schreef LoveSounds het volgende:
Nou zeg dacht dat je echte Tilburger was maareh... Tis nie te merke
Nou ik vind ze persoonlijk wat belegenquote:
Ik ben zelf meer fan van Komijne, maar dat is natuurlijk persoonlijk.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ik vind ze persoonlijk wat belegen
quote:~watereus23~
~Bosvelt: 'Het is beter dat je niet kijkt Theo, je moeder loop naakt rennend over het veld~
quote:~gebruikersnaam~
~Theo, niet meteen kijken. Maar je schoonmoeder zit op de tribune rij 3 stoel 4 t/m 9.~
quote:~TheVulture~
~Bosvelt: "Hoezo je ziet geen hand voor ogen?"~
-2ptquote:~existenz~
~Bosvelt: "Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet"
Janssen: "Nou, zo te ruiken is het Postma?"~
en 2 was nog eerder ook .quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
2 en 3 zijn bijna hetzelfde imo. Magoed, jury beslist.
je vergeet de interpunctiequote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:32 schreef toma het volgende:
humor verschilt humor humor verschilt humor verschilt humor humor verschilt humor verschilt humor humor verschilt humor verschilt humor humor verschilt humor verschilt humor humor verschilt humor verschilt humor humor verschilt humor verschilt humor humor verschilt humor verschilt humor humor verschilt humor verschilt humor humor verschilt humor verschilt humor humor verschilt humor verschilt humor humor verschilt humor verschilt humor humor verschilt humor verschilt humor humor verschilt humor verschilt humor humor verschilt humor verschilt humor humor verschilt humor verschilt humor humor verschilt humor verschilt humor humor verschilt humor verschilt humor humor verschilt humor verschilt humor humor verschilt humor verschilt humor humor verschilt humor verschilt humor humor verschilt humor verschilt humor humor verschilt humor verschilt humor humor verschilt humor verschilt humor humor verschilt humor verschilt humor humor verschilt humor verschilt humor humor verschilt humor verschilt humor humor verschilt humor verschilt humor humor verschilt humor verschilt humor humor verschilt humor verschilt humor humor verschilt humor verschilt humor humor verschilt humor verschilt humor humor verschilt
tis bijna carnavalquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:34 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
je vergeet de interpunctie
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:32 schreef een niet nader te benoemen persoon vanwege privacy regels het volgende:
[afbeelding]
Foto verklaard de mistrap van Theo Janssen in de laatste wedstrijd.
en tevens zijn slechte spel van de laatste tijd
Wat?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:32 schreef toma het volgende:
humor verschilt humor humor verschilt humor verschilt humor humor verschilt humor verschilt humor humor verschilt humor verschilt humor humor verschilt humor verschilt humor humor verschilt humor verschilt humor humor verschilt humor verschilt humor humor verschilt humor verschilt humor humor verschilt humor verschilt humor humor verschilt humor verschilt humor humor verschilt humor verschilt humor humor verschilt humor verschilt humor humor verschilt humor verschilt humor humor verschilt humor verschilt humor humor verschilt humor verschilt humor humor verschilt humor verschilt humor humor verschilt humor verschilt humor humor verschilt humor verschilt humor humor verschilt humor verschilt humor humor verschilt humor verschilt humor humor verschilt humor verschilt humor humor verschilt humor verschilt humor humor verschilt humor verschilt humor humor verschilt humor verschilt humor humor verschilt humor verschilt humor humor verschilt humor verschilt humor humor verschilt humor verschilt humor humor verschilt humor verschilt humor humor verschilt humor verschilt humor humor verschilt humor verschilt humor humor verschilt humor verschilt humor humor verschilt humor verschilt humor humor verschilt
Volgens mij val je in herhaling...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:06 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Wat?Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
Wat?
![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:44 schreef gebruikersnaam het volgende:
ik vond dit ook wel een kanshebber voor de poedelprijs
[..]
Ik kan 'm mij niet herinneren eigenlijk... of was het voor mijn tijd... maar ik denk dat er sowieso al teveel reacties zijn nu om hem nog te vervangenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:33 schreef toma het volgende:
volgens mij hebben we deze al gehad
ik weet t niet zeker
En ik denk dat deze foto nog niet geweest is. Dan zou het ook voor mijn tijd moeten zijnquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kan 'm mij niet herinneren eigenlijk... of was het voor mijn tijd... maar ik denk dat er sowieso al teveel reacties zijn nu om hem nog te vervangen
Zeg je dat nou omdat je nix over Silvie kan bedenken? Ik heb er nog wel honderden (sommige wat minderequote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:33 schreef toma het volgende:
volgens mij hebben we deze al gehad
ik weet t niet zeker
van Silvie?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:41 schreef existenz het volgende:
[..]
Zeg je dat nou omdat je nix over Silvie kan bedenken? Ik heb er nog wel honderden (sommige wat mindere)
Ja, die andere zou je wel willen zien jongemanquote:
Want jaaaa, NSB-ers die maakten altijd voetballers belachelijk...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:45 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
je hebt SC Heerenveen - Vitesse niet gezien , en daarbij ik ga Theo niet belachelijk maken , als het nou Wapenaar was
![]()
Vieze NSB-er
Ik wacht al een half uur op jouw brillequote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Want jaaaa, NSB-ers die maakten altijd voetballers belachelijk...![]()
Godver, doordat Fok gister off was en ik vandaag moest werken en van 17.00 tot 19.00 uur college had en net pas thuis ben kon ik niet meer meedoen![]()
Dan ga ik hier maar extra m'n best op doen!!!
En ik dacht juist: Voordat ik weer Mwana's idee steel, wacht ik ff op haar!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:07 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik wacht al een half uur op jouw brille![]()
Hebbie ook een vertalingquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:23 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
Bildzeitung: "Sonnebrille maskiert Holländisches Irrtum nur wenig"
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En ik dacht juist: Voordat ik weer Mwana's idee steel, wacht ik ff op haar!
Ach, je moet laag beginnen hè...quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:33 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Eindelijk schijnt de zon weer in Hamburg na eerste thuisoverwinning
zeer matig ik weet het
Je kloontje snap het wel , dus ik snap niet zo goed waarom je het nu voor hem gaat opnemen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
Want jaaaa, NSB-ers die maakten altijd voetballers belachelijk...![]()
quote:Mwanatabu
Raf: "Ik krijg mijn kaken niet meer op elkaar, jij met je detox-kuur!"
Syl: "Botox schat, Botox..."
quote:gebruikersnaam
" Het zal wel niet zo'n vaart lopen, maar we hopen niet herkend te worden
quote:SocialDisorder
Sylvie: "Kijk, alles doorgeslikt."
Raf: "Straks op de terugweg nog een keer."
-2ptquote:Promovendus
Alleen blije gezichten tijdens verkiezing Gouden Loekie in Duitsland
Ik zag het Sylvie gewoon zeggenquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:28 schreef gebruikersnaam het volgende:
en weer een tweede plek.gaat lekker zo met de puntjes.
en een goede winnaar dit keer.
Was ik niet de enige die dat vondquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zag het Sylvie gewoon zeggen
Ja ik kon me echt niks voorstellen bij de link tussen VDV en de Gouden Loekie, sorryquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:40 schreef Promovendus het volgende:
Poedelprijs??
Ik wist dat hij niet sterk was, maar de poedelprijs??
Hmm...
oh verrek ja, was ik vergetenquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:43 schreef Promovendus het volgende:
Ow dan snap ik het ja.
Het echtpaar Van der Vaart heeft toch een hoofdrol gespeeld in zo'n Duitse reclame?
Dan is ie ineens een stuk leuker hequote:Op woensdag 14 februari 2007 19:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
oh verrek ja, was ik vergeten![]()
ja, wel ietsjequote:Op woensdag 14 februari 2007 19:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan is ie ineens een stuk leuker he
Juist nietquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat een KUT nummer 1. Maargoed.
Ik vond die van mezelf ook beter, maargoedquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat een KUT nummer 1. Maargoed.
Die van mij was inderdaad beterquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:04 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Ik vond die van mezelf ook beter, maargoed![]()
Nee dat lieg ik![]()
WINNAAR!quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:19 schreef stefmans het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe Tifo actie bij Feyenoord goed gelukt![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:37 schreef gebruikersnaam het volgende:was geen nieuwe foto hoor, maar meer een aansporing om een nieuwe foto te plaatsen
Is niet eens een voetbalfoto.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Op zich valt er wel wat van te maken... toch maar houden? doet Social de uitslag gewoon morgen
Ja da's waar, vervangende foto dan maar...quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:36 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Is niet eens een voetbalfoto.![]()
Voor zulke foto's bestaat een apart topic.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:46 schreef TheVulture het volgende:
Ja da's waar, vervangende foto dan maar...
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan 'm mij niet herinneren eigenlijk... of was het voor mijn tijd... maar ik denk dat er sowieso al teveel reacties zijn nu om hem nog te vervangen
quote:
Jij bent winnaar. Jij beslist.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:11 schreef SocialDisorder het volgende:
kankerscheids. Ik heb onderweg naar huis nog maar een mof van de weg gereden. Luchtte een partij op.
De tifo-actie vind ik niet echt inspiratievol, en niet echt voetbal. Ik zoek ff een nieuwe foto, als dat geapprecieerd wordt?
wees blij, je had toch niet gewonnen met die quotequote:
Nee idd .... daarvoor stond er al een betere inzendingquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:28 schreef SocialDisorder het volgende:
wees blij, je had toch niet gewonnen met die quote
tifo-actie = tifosi-actiequote:Op donderdag 15 februari 2007 00:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik schaam me hier een beetje voor: ff misschien een n0ob vraagje... wat is tifo???![]()
oooooh johquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:12 schreef toma het volgende:
[..]
tifo-actie = tifosi-actie
dat zijn sfeer acties zoals spandoeken, stadion fakkels etc.
bijvoorbeeld
[afbeelding]
Aan die dacht ik vannacht ook toen ik die foto zag!quote:en onze bondscoaches maar denken dat wij nog heel graag in het nationale elftal willen spelen
quote:Blindemannetje: "Foute hanenkam, collageeninjecties, bijgevijlde tanden, Old Posh Spice...jij bent het David!"
quote:EnGCatjuh
Big Brother-Ruud: "ff knuffelen!"
quote:Mwanatabu
Blindemannetje: "Foute hanenkam, collageeninjecties, bijgevijlde tanden, Old Posh Spice...jij bent het David!"
quote:Gebruikersnaam
en onze bondscoaches maar denken dat wij nog heel graag in het nationale elftal willen spelen
-2ptquote:Ruud_fr
Beckham: "Kijk, alles doorgeslikt."
Van Nistelrooij: "Straks op de terugweg nog een keer."
quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:04 schreef dvdk het volgende:
[afbeelding]
- "Goed, blijf kijken naar het plaatje, zie je het publiek slechter of beter..."
"em...slechter.."
- "En nu..?"
quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:10 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik stel me deze dialoog altijd voor met een Koreaans accent want mijn oogarts was een Koreaan:
"So betah? Of so? So? So?"
Koreaan hequote:
Broodje Bapao?quote:
quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:42 schreef Maikalo het volgende:
[afbeelding]
Hoe ha, kop die bal!
Hoe ha, kop die bal!
En dat alles voor carnaval![]()
What's the fokkin difference. Als ze Chinees voer zouden verkopen, zou je t verschil niet eens merken.quote:
quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:58 schreef Mwanatabu het volgende:
[afbeelding]
Na theatervoorstelling van Doe Maar, nu mime-act van Normaal:
Kaita schittert als Bertus op zien Norton, Farfan als Tinus op de BSA terwijl Koné Oerend Hard ten gehore brengt
Behoeft geen uitleg voor mijquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:11 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
Ze maken mij.. de pis nie lauw..
dat is geen elleboogstoot, nee dat is gewoon m'n bouw.
uitleg
bij 1:10
wel 1 minpuntje, dat is niet sani kaitaquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:58 schreef Mwanatabu het volgende:
[afbeelding]
Na theatervoorstelling van Doe Maar, nu mime-act van Normaal:
Kaita schittert als Bertus op zien Norton, Farfan als Tinus op de BSA terwijl Koné Oerend Hard ten gehore brengt
Serieus niet? Ik heb het helemaal op zitten zoeken in de selectie van Spartaquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:27 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
wel 1 minpuntje, dat is niet sani kaita![]()
Nee, tis Adeleye ofzoquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:53 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Serieus niet? Ik heb het helemaal op zitten zoeken in de selectie van Sparta
Het is dus geen Kaita.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:35 schreef waterreus23 het volgende:
[afbeelding]
Kaita: 'Ik maak maar hands, want Bossen had op zijn totoformulier bij Sparta - PSV toch een 3tje ingevuld'
Fixedquote:
ik in Kruikenzeikers stadquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:13 schreef Beschouw het volgende:
Ben er vanavond niet. Alweer zuipen, nu in Brielle.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
[afbeelding]
Arouna Koné snapt het niet meer na het zien van de televisiepremière van 'De Zwarte Meteoor'
Die was gisteravond op tvquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:36 schreef toma het volgende:wanneer komt ie op tv , want die wil ik eigenlijk wel zien
of ben ik te laat?
ik had je toch niet laten winnenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:13 schreef Beschouw het volgende:
Ben er vanavond niet. Alweer zuipen, nu in Brielle.
Wat wil je hebben?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:42 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ik had je toch niet laten winnen
tot nu toe ben ik alleen zeker van de poedelprijs. en heb een hele goede kanshebber gezien voor de winst.
Nummer 2 en 3 vind ik moeilijker
een foto van jou hier in een ajax shirtquote:
Misschien alleen op deze manierquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:53 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
een foto van jou hier in een ajax shirt
quote:~vitessezuid113~
~Zoek de verschillen~
quote:~SuperRogier~
~Farfan benaderd sluipend zijn prooi in zijn natuurlijke habitat, om zo zijn vijand te verrassen
~
quote:~toma~
~Ze maken mij.. de pis nie lauw..
dat is geen elleboogstoot, nee dat is gewoon m'n bouw.~
-2ptquote:~borisz~
~NIeuwe versie van Thriller van Micheal Jackson~
Of Koeman-stijl, met dat shirt tussen je billenquote:
Carnaval zekerquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:52 schreef toma het volgende:
ik ga nu eerst ff slapen, anders kan ik t vannacht niet volhouden
dus de uitslag komt rond 19.30
quote:EnGCatjuh
Sansoni tegen Snoyl: "Ah, jij bent al wel gaar"
quote:sjimz
Wil jij dezelfde neus als Michael Jackson???
quote:gebruikersnaam
Blauwtje voor scheidsrechter, Danskoppels dansen liever samen
-2ptquote:waterreus23
Sansoni tegen Snoyl: 'Ik hoef geen Negerneus, ik wil een blanke neus'
Je bent iets te laatquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:59 schreef vrolijke-frits het volgende:
[afbeelding]
"Jij hebt de kleinste" valt niet goed bij Sansoni
Niet iedereen F5't zoals jij dat doet.quote:
Ik heb toch niet gewonnenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Niet iedereen F5't zoals jij dat doet.
Je mag wel een fototje plaatsen denk ik
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
Maar ja ik zie wel of ik het puntje krijg voor het meedoen!
OP zegt dat dit kan. Maar dan wel na 22.00 uur.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:13 schreef sjimz het volgende:
Mag ik een nieuwe foto posten of wachten we nog op gebruikersnaam?
Jawel hoor!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:00 schreef gebruikersnaam het volgende:
ben ik nog op tijd voor een foto te plaatsen?
Ik had niet verwacht te winnen deze ronde![]()
quote:~Beschouw~
~Van der Vaart: "En zo wordt zaterdag Werder een pak rammel gegeven"~
quote:~Zjakkie~
~Van der Vaart krijgt de rode kaart voor het slaan van een ingebeelde tegenstander~
quote:~AirRaid~
~van der Vaart: "Ik zweer het je jongen, als ik die nummer 6 van Rusland weer tegen kom, ik sla hem gewoon zo vol op zijn gezicht, ik zweer het je."~
-2ptquote:~Maikalo~
~Vanuit de broekzak van Rafael: Smack that, all on the floor, smack that~
quote:Op zondag 18 februari 2007 20:25 schreef borisz het volgende:
[afbeelding]
door de DB zijn de spelers optijd aanwezig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die beer???quote:Op maandag 19 februari 2007 19:47 schreef manny het volgende:
die gast lijkt trouwens op lazovic
ik ookquote:Op maandag 19 februari 2007 20:01 schreef Maikalo het volgende:
Maar waarom had ik de vorige ronde nou de poedel. Vond hem zelf eigenlijk wel grappig
![]()
![]()
omdat humor een relatief begrip isquote:Op maandag 19 februari 2007 20:01 schreef Maikalo het volgende:
Maar waarom had ik de vorige ronde nou de poedel.
ik vond m eigelijk ook wel goed, maar smaken verschillen hequote:Op maandag 19 februari 2007 20:01 schreef Maikalo het volgende:
Maar waarom had ik de vorige ronde nou de poedel. Vond hem zelf eigenlijk wel grappig
![]()
![]()
Ik snapte hem nietquote:Op maandag 19 februari 2007 20:01 schreef Maikalo het volgende:
![]()
![]()
het hele leven is relatiefquote:Op maandag 19 februari 2007 20:07 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
omdat humor een relatief begrip is![]()
Smack en spank is in de rapscene ongeveer hetzelfde vandaarquote:Op maandag 19 februari 2007 20:09 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Ik snapte hem niet![]()
Maar eerlijk gezegd kwamen er wel meer voor in aanmerking. maar die waren gewoon niet grappig , al snapte ik hem wel.
Een natte scheet en het is voorbijquote:Op maandag 19 februari 2007 20:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
het hele leven is relatief![]()
Niet op Radio1. en die staat bij mij meestal op in de auto. Maar god.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:12 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Smack en spank is in de rapscene ongeveer hetzelfde vandaar. Niet dat ik zelf naar die shit luister hoor, maar je wordt er mee doodgegooid op de radio
![]()
Het is je geradenquote:Op maandag 19 februari 2007 20:14 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Niet op Radio1. en die staat bij mij meestal op in de auto. Maar god.
sorry voor de poedel. de volgende keer gaat die gewoon weer naar vitessezuid
Zo is het maar net!quote:Op maandag 19 februari 2007 20:13 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Een natte scheet en het is voorbij![]()
Mooi dat dat nog steeds wordt aangehaald! Is toch al een flink tijdje geleden weer!quote:Op maandag 19 februari 2007 20:14 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Niet op Radio1. en die staat bij mij meestal op in de auto. Maar god.
sorry voor de poedel. de volgende keer gaat die gewoon weer naar vitessezuid
Ready to goquote:Op maandag 19 februari 2007 20:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zo is het maar net!
[..]
Mooi dat dat nog steeds wordt aangehaald! Is toch al een flink tijdje geleden weer!![]()
Nog maar 7 te gaan, ik hoop dat er al iemand een nieuw topic klaar heeft staan, anders moet AirRaid eerst een nieuw topic aanmaken om de uitslag te posten![]()
"Eindelijk weer eens een poedel voor vitessezuid?"quote:Op maandag 19 februari 2007 20:19 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Ready to go![]()
Weet iemand nog een goeie titel?
Voetbalfoto-onderschrift competitie #57: nu met humorquote:Op maandag 19 februari 2007 20:19 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Ready to go![]()
Weet iemand nog een goeie titel?
quote:~Beschouw ~
~Aanvoerder: ''Als hij niet scoort vandaag, is hij jouw avondeten"~
quote:~SocialDisorder~
~Fonzie heeft nieuwe baan gevonden~
quote:~gebruikersnaam~
~Hertha beer FC introduceert grote, kleine , en master beer.~
-2ptquote:~SuperRogier~
~Geestelijk beperkte ballenjongen wordt in het zonnetje gezet door de mascotte en de captain~
Te langquote:Op maandag 19 februari 2007 20:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
"Eindelijk weer eens een poedel voor vitessezuid?"
Die is mijns inziens een stuk creatiever dan Jahaaa!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |