quote:~Beschouw~
~Van der Vaart: "En zo wordt zaterdag Werder een pak rammel gegeven"~
quote:~Zjakkie~
~Van der Vaart krijgt de rode kaart voor het slaan van een ingebeelde tegenstander~
quote:~AirRaid~
~van der Vaart: "Ik zweer het je jongen, als ik die nummer 6 van Rusland weer tegen kom, ik sla hem gewoon zo vol op zijn gezicht, ik zweer het je."~
-2ptquote:~Maikalo~
~Vanuit de broekzak van Rafael: Smack that, all on the floor, smack that~
quote:Op zondag 18 februari 2007 20:25 schreef borisz het volgende:
[afbeelding]
door de DB zijn de spelers optijd aanwezig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die beer???quote:Op maandag 19 februari 2007 19:47 schreef manny het volgende:
die gast lijkt trouwens op lazovic
ik ookquote:Op maandag 19 februari 2007 20:01 schreef Maikalo het volgende:
Maar waarom had ik de vorige ronde nou de poedel. Vond hem zelf eigenlijk wel grappig
![]()
![]()
omdat humor een relatief begrip isquote:Op maandag 19 februari 2007 20:01 schreef Maikalo het volgende:
Maar waarom had ik de vorige ronde nou de poedel.
ik vond m eigelijk ook wel goed, maar smaken verschillen hequote:Op maandag 19 februari 2007 20:01 schreef Maikalo het volgende:
Maar waarom had ik de vorige ronde nou de poedel. Vond hem zelf eigenlijk wel grappig
![]()
![]()
Ik snapte hem nietquote:Op maandag 19 februari 2007 20:01 schreef Maikalo het volgende:
![]()
![]()
het hele leven is relatiefquote:Op maandag 19 februari 2007 20:07 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
omdat humor een relatief begrip is![]()
Smack en spank is in de rapscene ongeveer hetzelfde vandaarquote:Op maandag 19 februari 2007 20:09 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Ik snapte hem niet![]()
Maar eerlijk gezegd kwamen er wel meer voor in aanmerking. maar die waren gewoon niet grappig , al snapte ik hem wel.
Een natte scheet en het is voorbijquote:Op maandag 19 februari 2007 20:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
het hele leven is relatief![]()
Niet op Radio1. en die staat bij mij meestal op in de auto. Maar god.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:12 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Smack en spank is in de rapscene ongeveer hetzelfde vandaar. Niet dat ik zelf naar die shit luister hoor, maar je wordt er mee doodgegooid op de radio
![]()
Het is je geradenquote:Op maandag 19 februari 2007 20:14 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Niet op Radio1. en die staat bij mij meestal op in de auto. Maar god.
sorry voor de poedel. de volgende keer gaat die gewoon weer naar vitessezuid
Zo is het maar net!quote:Op maandag 19 februari 2007 20:13 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Een natte scheet en het is voorbij![]()
Mooi dat dat nog steeds wordt aangehaald! Is toch al een flink tijdje geleden weer!quote:Op maandag 19 februari 2007 20:14 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Niet op Radio1. en die staat bij mij meestal op in de auto. Maar god.
sorry voor de poedel. de volgende keer gaat die gewoon weer naar vitessezuid
Ready to goquote:Op maandag 19 februari 2007 20:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zo is het maar net!
[..]
Mooi dat dat nog steeds wordt aangehaald! Is toch al een flink tijdje geleden weer!![]()
Nog maar 7 te gaan, ik hoop dat er al iemand een nieuw topic klaar heeft staan, anders moet AirRaid eerst een nieuw topic aanmaken om de uitslag te posten![]()
"Eindelijk weer eens een poedel voor vitessezuid?"quote:Op maandag 19 februari 2007 20:19 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Ready to go![]()
Weet iemand nog een goeie titel?
Voetbalfoto-onderschrift competitie #57: nu met humorquote:Op maandag 19 februari 2007 20:19 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Ready to go![]()
Weet iemand nog een goeie titel?
quote:~Beschouw ~
~Aanvoerder: ''Als hij niet scoort vandaag, is hij jouw avondeten"~
quote:~SocialDisorder~
~Fonzie heeft nieuwe baan gevonden~
quote:~gebruikersnaam~
~Hertha beer FC introduceert grote, kleine , en master beer.~
-2ptquote:~SuperRogier~
~Geestelijk beperkte ballenjongen wordt in het zonnetje gezet door de mascotte en de captain~
Te langquote:Op maandag 19 februari 2007 20:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
"Eindelijk weer eens een poedel voor vitessezuid?"
Die is mijns inziens een stuk creatiever dan Jahaaa!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |