quote:EnGCatjuh
Big Brother-Ruud: "ff knuffelen!"
quote:Mwanatabu
Blindemannetje: "Foute hanenkam, collageeninjecties, bijgevijlde tanden, Old Posh Spice...jij bent het David!"
quote:Gebruikersnaam
en onze bondscoaches maar denken dat wij nog heel graag in het nationale elftal willen spelen
-2ptquote:Ruud_fr
Beckham: "Kijk, alles doorgeslikt."
Van Nistelrooij: "Straks op de terugweg nog een keer."
quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:04 schreef dvdk het volgende:
[afbeelding]
- "Goed, blijf kijken naar het plaatje, zie je het publiek slechter of beter..."
"em...slechter.."
- "En nu..?"
quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:10 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik stel me deze dialoog altijd voor met een Koreaans accent want mijn oogarts was een Koreaan:
"So betah? Of so? So? So?"
Koreaan hequote:
Broodje Bapao?quote:
quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:42 schreef Maikalo het volgende:
[afbeelding]
Hoe ha, kop die bal!
Hoe ha, kop die bal!
En dat alles voor carnaval![]()
What's the fokkin difference. Als ze Chinees voer zouden verkopen, zou je t verschil niet eens merken.quote:
quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:58 schreef Mwanatabu het volgende:
[afbeelding]
Na theatervoorstelling van Doe Maar, nu mime-act van Normaal:
Kaita schittert als Bertus op zien Norton, Farfan als Tinus op de BSA terwijl Koné Oerend Hard ten gehore brengt
Behoeft geen uitleg voor mijquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:11 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
Ze maken mij.. de pis nie lauw..
dat is geen elleboogstoot, nee dat is gewoon m'n bouw.
uitleg
bij 1:10
wel 1 minpuntje, dat is niet sani kaitaquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:58 schreef Mwanatabu het volgende:
[afbeelding]
Na theatervoorstelling van Doe Maar, nu mime-act van Normaal:
Kaita schittert als Bertus op zien Norton, Farfan als Tinus op de BSA terwijl Koné Oerend Hard ten gehore brengt
Serieus niet? Ik heb het helemaal op zitten zoeken in de selectie van Spartaquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:27 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
wel 1 minpuntje, dat is niet sani kaita![]()
Nee, tis Adeleye ofzoquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:53 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Serieus niet? Ik heb het helemaal op zitten zoeken in de selectie van Sparta
Het is dus geen Kaita.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:35 schreef waterreus23 het volgende:
[afbeelding]
Kaita: 'Ik maak maar hands, want Bossen had op zijn totoformulier bij Sparta - PSV toch een 3tje ingevuld'
Fixedquote:
ik in Kruikenzeikers stadquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:13 schreef Beschouw het volgende:
Ben er vanavond niet. Alweer zuipen, nu in Brielle.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
[afbeelding]
Arouna Koné snapt het niet meer na het zien van de televisiepremière van 'De Zwarte Meteoor'
Die was gisteravond op tvquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:36 schreef toma het volgende:wanneer komt ie op tv , want die wil ik eigenlijk wel zien
of ben ik te laat?
ik had je toch niet laten winnenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:13 schreef Beschouw het volgende:
Ben er vanavond niet. Alweer zuipen, nu in Brielle.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |