Ja ik kon me echt niks voorstellen bij de link tussen VDV en de Gouden Loekie, sorryquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:40 schreef Promovendus het volgende:
Poedelprijs??
Ik wist dat hij niet sterk was, maar de poedelprijs??
Hmm...
oh verrek ja, was ik vergetenquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:43 schreef Promovendus het volgende:
Ow dan snap ik het ja.
Het echtpaar Van der Vaart heeft toch een hoofdrol gespeeld in zo'n Duitse reclame?
Dan is ie ineens een stuk leuker hequote:Op woensdag 14 februari 2007 19:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
oh verrek ja, was ik vergeten![]()
ja, wel ietsjequote:Op woensdag 14 februari 2007 19:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan is ie ineens een stuk leuker he
Juist nietquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat een KUT nummer 1. Maargoed.
Ik vond die van mezelf ook beter, maargoedquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat een KUT nummer 1. Maargoed.
Die van mij was inderdaad beterquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:04 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Ik vond die van mezelf ook beter, maargoed![]()
Nee dat lieg ik![]()
WINNAAR!quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:19 schreef stefmans het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe Tifo actie bij Feyenoord goed gelukt![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:37 schreef gebruikersnaam het volgende:was geen nieuwe foto hoor, maar meer een aansporing om een nieuwe foto te plaatsen
Is niet eens een voetbalfoto.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Op zich valt er wel wat van te maken... toch maar houden? doet Social de uitslag gewoon morgen
Ja da's waar, vervangende foto dan maar...quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:36 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Is niet eens een voetbalfoto.![]()
Voor zulke foto's bestaat een apart topic.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:46 schreef TheVulture het volgende:
Ja da's waar, vervangende foto dan maar...
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan 'm mij niet herinneren eigenlijk... of was het voor mijn tijd... maar ik denk dat er sowieso al teveel reacties zijn nu om hem nog te vervangen
quote:
Jij bent winnaar. Jij beslist.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:11 schreef SocialDisorder het volgende:
kankerscheids. Ik heb onderweg naar huis nog maar een mof van de weg gereden. Luchtte een partij op.
De tifo-actie vind ik niet echt inspiratievol, en niet echt voetbal. Ik zoek ff een nieuwe foto, als dat geapprecieerd wordt?
wees blij, je had toch niet gewonnen met die quotequote:
Nee idd .... daarvoor stond er al een betere inzendingquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:28 schreef SocialDisorder het volgende:
wees blij, je had toch niet gewonnen met die quote
tifo-actie = tifosi-actiequote:Op donderdag 15 februari 2007 00:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik schaam me hier een beetje voor: ff misschien een n0ob vraagje... wat is tifo???![]()
oooooh johquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:12 schreef toma het volgende:
[..]
tifo-actie = tifosi-actie
dat zijn sfeer acties zoals spandoeken, stadion fakkels etc.
bijvoorbeeld
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |