Waard om open te blijven!quote:
quote:
Nou jij krijgt ook geen drank meer..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:53 schreef Prospera het volgende:
Brian is ook wel een lekker ding hoor.
Ze mogen uitslapen he, dus we hoeven niet vroeg opquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
amanda heeft morgen heel wat uit te leggen aan natasia.....
![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Maakt niet uit wat Amanda aan heeft Gucci Armani Dior ze blijft er cheap uitzien
Klasse kun je niet kopen
Niet. Die heeft zich volledig teruggetrokken uit de publiciteit, heb ik het idee. Omdat ie daar ver, ver, ver boven staat, schat ik zijn excuus zo in.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:04 schreef F04 het volgende:
Waneer komt NL bij RTL boulevard?
Die lult morgen weer net zo hard mee met Natasiaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
amanda heeft morgen heel wat uit te leggen aan natasia.....
![]()
Mee eens.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Maakt niet uit wat Amanda aan heeft Gucci Armani Dior ze blijft er cheap uitzien
Klasse kun je niet kopen
met een veelbetekenende blik naar Amandaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo fijn dat Huub weer terug is, die hoort daar gewoon!
Whehe, Huub vergelijkt even de piemel van Roel vs. Huub.... Huub wint
Als het iets minder koud isquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:04 schreef F04 het volgende:
Daar wacht ik ook op...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:07 schreef Hephaistos. het volgende:
Gaan ze nu ontdekken dat die koffers weg zijn?
Op zeker. Maar ik denk dat Natasia haar wel hartig gaat toespreken.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:06 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Die lult morgen weer net zo hard mee met Natasia![]()
Redactie zal hem z'n borg wel hebben terug gegeven door alle consternatie maar dan wel op voorwaarde dat hij de publiciteit uit de weg gaat omtrent dit verhaalquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet. Die heeft zich volledig teruggetrokken uit de publiciteit, heb ik het idee. Omdat ie daar ver, ver, ver boven staat, schat ik zijn excuus zo in.
Had jij niet vanochtend je 24 uur aangevraagd ?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:06 schreef blomst het volgende:
Huub heeft foto de zoek de verschillen van hem en e10 gezien.
Nou vanmorgen waren ze Huub alweer bijna vergeten hier.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:05 schreef partyyboyy het volgende:
Ik vind het wel geweldig dat Huub door ons populair is geworden.
Door ons hierdoor de mooiste ervaring in z'n leven tot nu toe heeft meegemaakt.
Hij door ons ook weer terug is in DGK!![]()
![]()
hij weet niet dat hij de koffers al heeft gekregenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:07 schreef agter het volgende:
[..]
Daar wacht ik ook op...
shit, nu gaat ie weer eten.
Volgens mij wist Huub het toch al? Daarom wilde hij toch iemand bellen om te vragen wie het gedaan had?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:07 schreef Hephaistos. het volgende:
Gaan ze nu ontdekken dat die koffers weg zijn?
Zou idd ook kunnen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:08 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Redactie zal hem z'n borg wel hebben terug gegeven door alle consternatie maar dan wel op voorwaarde dat hij de publiciteit uit de weg gaat omtrent dit verhaal
doe eens niet ajbquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:07 schreef Dogga het volgende:
amanda moet in een ander bed slapen..krijgt ze vanaaf al hell
Trouwens..echt niet uit slapen..bavannia maakt der wel wakker om uitleg te vragen
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:08 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Had jij niet vanochtend je 24 uur aangevraagd ?
Ik heb nog een halve zak Kettle Chips.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:09 schreef W-A het volgende:
Tering, pringles. Ik krijg er fucking honger van.
melig wijf.quote:
JA !!!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb nog een halve zak Kettle Chips.
Een handje hebben?
maar hij redt zich er wel weer mooi uitquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:09 schreef APK het volgende:
Je zal maar nuchter zijn en naar dat grappige appeltaart-verhaal van Sylvia moeten luisteren.
Die heb ik ook een keer gezien, op Lowlands! Echt te erg voor woorden die gast!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:10 schreef Miraaa het volgende:
Ik ga Huub schrijven en het telefoonnr doorgeven van een mannelijke stripper van rond de 70.
Een mannetje met grijs kalend hangbuikkie, 2 tandjes en zo`n hangzakkie met 2 grijze haartoefjes.
"Hatscheeeeeee"
Mijn vriendin kreeg hem en neem van mij aan.........die werd er niet vrolijk van...........![]()
![]()
Ik hoop dat het droog blijft vannachtquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:08 schreef petraa het volgende:
[..]
hij weet niet dat hij de koffers al heeft gekregen
Nee, Brian vertelde Natasia dat Huub -met punten van Sylvia- zou kunnen bellen naar Joris.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:08 schreef itsme het volgende:
[..]
Volgens mij wist Huub het toch al? Daarom wilde hij toch iemand bellen om te vragen wie het gedaan had?
A.d andere kant hij moet toch wel weten wie het gedaan heeft
Die had ook een kleintjequote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Oh ja, e10! Hoe kom ik bij Roel?
Slaaptijd in de GK. Morgen weer een dag
Ja, hij zit nog in de donkere kamer van youtubequote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:09 schreef Gert het volgende:
HiDiHo, als je nog een filmpje hebt van De Terugkeer, wil je 'm dan in het update-topic zetten?
Ik krijg kotsneigingen van dat onsmakelijke gesmak.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:09 schreef W-A het volgende:
Tering, pringles. Ik krijg er fucking honger van.
Hij helpt Natasia met haar dieetquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:09 schreef agter het volgende:
Tja, en dan begin je aan de pringles...
vandaag Gertquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:11 schreef kleinzusje het volgende:
Even een vraag : Wie van jullie is nu de mod van de Cossen ???
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, hij zit nog in de donkere kamer van youtube
Whehe, dat is precies wat ik wilde typen. Niet te geloven dat ik gewoon naar een vent zit te kijken die een doosje pringles aan het leegvreten is...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:11 schreef W-A het volgende:
Kan iemand verklaren dat ik met genoegen zit te kijken hoe ons Huub een doos pringles zit leeg te eten, terwijl het helemaal niet spannend is?
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:11 schreef W-A het volgende:
Kan iemand verklaren dat ik met genoegen zit te kijken hoe ons Huub een doos pringles zit leeg te eten, terwijl het helemaal niet spannend is?
Met deze kou kan dat niet, want dan bevriezen zijn krokodillentranen.....quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:04 schreef F04 het volgende:
Je hebt 1 in de ban en de ander loopt nog vrij losquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:11 schreef kleinzusje het volgende:
Dan heb je het als Huub IMHO wel bijzonder goed voor elkaar.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:12 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Whehe, dat is precies wat ik wilde typen. Niet te geloven dat ik gewoon naar een vent zit te kijken die een doosje pringles aan het leegvreten is...
Ik.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:11 schreef kleinzusje het volgende:
Degene van de DGK-mods die er ís.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:11 schreef kleinzusje het volgende:
huubquote:
Oke dan kan ik naar bed, jij houdt alles wel bij voor mij. Want andersquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:12 schreef anno-i-mus het volgende:
ik ga pas slapen als huub een uur slaapt, want anders mis ik iets
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:13 schreef scanman01 het volgende:
Huub heeft zijn return wel waargemaakt. Niet eens zozeer door harde opmerkingen richting Natasia of Brian, maar meer door de pret die van de streams afstraalt sinds hij er weer is. Het is weer top
Zag hem een in de boeken staan van een castingbureau...te triest voor woordenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Die heb ik ook een keer gezien, op Lowlands! Echt te erg voor woorden die gast!![]()
Trustquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:14 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ik moet morgenochtend retevroeg mijn bed uit .... maar ik kan bijna geen afscheid nemen van Huupje.
Ben zo blij dat DGK weer leuk is om naar te kijken .... ik heb het weer helemaal naar mijn zin gehad vanavond en dat was de laatste dagen wel anders. De uitgebreide maaltijden zijn weer afgelopen, de lange wandelingen met de honden zijn weer fini, het kleedje voor de open haard is weer opgerold en in de kast, m'n sociale leven gaat weer naar de kloten en m'n huis wordt weer een bende MAAAAAR Huub is terug dus alles is toch wel weer ok. Truste allemaal en tot morgen!![]()
Ja, hij was toen ook bij Jensen ( hij heeft trouwens een lijflucht niet normaal )quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Die heb ik ook een keer gezien, op Lowlands! Echt te erg voor woorden die gast!![]()
Dan wil ik je bij deze vriendelijk vragen om je te realiseren dat een lul in iemands mond stoppen met een hersencel minder dan een koe voor mij schokkender is dan een banasia, sorry hoorquote:
En ik blijf kijkenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:13 schreef LuNaTiC het volgende:
shit, dan weet je dat je kansloos bezig bent.
Een stream aan laten staan waar een gast chips zit te eten.... toch maar tijd voor ander vertier
haha ja ik dus ook.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:11 schreef W-A het volgende:
Ben jij ook al aan het pokerenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Ik pull een Sylvia, en rook nog 1 Lucky voor het slapen gaan.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:15 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dan wil ik je bij deze vriendelijk vragen om je te realiseren dat een lul in iemands mond stoppen met een hersencel minder dan een koe voor mij schokkender is dan een banasia, sorry hoor
slaap lekkerquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:14 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ik moet morgenochtend retevroeg mijn bed uit .... maar ik kan bijna geen afscheid nemen van Huupje.
Ben zo blij dat DGK weer leuk is om naar te kijken .... ik heb het weer helemaal naar mijn zin gehad vanavond en dat was de laatste dagen wel anders. De uitgebreide maaltijden zijn weer afgelopen, de lange wandelingen met de honden zijn weer fini, het kleedje voor de open haard is weer opgerold en in de kast, m'n sociale leven gaat weer naar de kloten en m'n huis wordt weer een bende MAAAAAR Huub is terug dus alles is toch wel weer ok. Truste allemaal en tot morgen!![]()
Dag tokkiequote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:14 schreef Sarah-Louise het volgende:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:13 schreef LuNaTiC het volgende:
shit, dan weet je dat je kansloos bezig bent.
Een stream aan laten staan waar een gast chips zit te eten.... toch maar tijd voor ander vertier
heb je last van PMS vandaag ofzoquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:16 schreef APK het volgende:
Ik gok dat nu het grote zwaaien weer gaat beginnen.
Speciaal voor jou nog een danquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:16 schreef APK het volgende:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:16 schreef Gert het volgende:
Welke smaak Pringles zou het zijn? Die ga ik dan morgen ook kopen.
Apen en gouden ringen enzoquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Klasse kun je niet kopen
Volgens mij naturelquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:16 schreef Gert het volgende:
en hem wel terugpakt door zijn gitaar te verstoppenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:17 schreef petraa het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat Huub ze gewoon pakt, uitpakt zijn spullen in zijn kast legt en er niets over zegt. Dan heeft ie Brainles
Welnee ... gewoon laten liggen en morgen nieuwe kleren bestellenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:17 schreef petraa het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat Huub ze gewoon pakt, uitpakt zijn spullen in zijn kast legt en er niets over zegt. Dan heeft ie Brainles
ik verwacht ook dat ie het zo doet....quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:17 schreef petraa het volgende:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:16 schreef Prospera het volgende:
Ben jij ook al aan het pokeren
All Inn![]()
Ga gelijk ff kijken, ik had het nog niet gezienquote:
Teken van angst bij chimpansees. Maar uiteraard hoor je mij niet zeggen dat Natasia een aap isquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:06 schreef Borga het volgende:
zdngmw onbloot stedds haar tanden
Helemaal waar. Ik denk hij is even op vakantie , maar nee, hij zit in een villa.............dom van mequote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:19 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
Welnee ... gewoon laten liggen en morgen nieuwe kleren bestellen
Het koffergesmijt van Brian (of eigenlijk de hele reactie van Brian op Huub's rentree) .quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:20 schreef HiDiHo het volgende:
Dank dank
Zijn er nog meer fragmenten van vandaag, die uploadwaardig zijn ?
Kan iemand die man een standbeeld geven ? Ik vind je bijna beter dan Huub Brian.quote:
Wat zijn de lekkerste chips?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:16 schreef Gert het volgende:
ieuw!quote:
De dood van Yvonne, maar dat was vrij vroegquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:20 schreef HiDiHo het volgende:
Dank dank
Hoeveel minuten na binnenkomst was dat?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het koffergesmijt van Brian (of eigenlijk de hele reactie van Brian op Huub's rentree) .
![]()
Bedoelen jullie Ben Gadellaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Speciaal voor jou danquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:16 schreef APK het volgende:
Volgens mij Hot & Spicyquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:16 schreef Gert het volgende:
Dat durf ik niet te zeggen. Na een half uur, drie kwartier of zo, schat ik. Maar ik kan er ook finaal naast zitten.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:22 schreef HiDiHo het volgende:
Hoeveel minuten na binnenkomst was dat?
(en op welke stream?)
lolquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:21 schreef DainBramage het volgende:
[..]
Kan iemand die man een standbeeld geven ? Ik vind je bijna beter dan Huub Brian.
Die tript helemaal op zijn gevoel van succesquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub ga naar bed, kan je eindelijk weer bijslapen... die vent zit nog steeds vol met adrenaline.
stream 2 volgens mij (rechts boven).quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
(en op welke stream?)
Dat gezwaaiquote:
Je vergeet z'n kuchjequote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:24 schreef W-A het volgende:
Nóg een pagina omgeslagen, dit gaat hárd zeg.
Heb je misschien ook nog het stuk van dat de bewoners de beelden te zien krijgen?quote:
Is er een filmpje van de zebra-lounge?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:20 schreef HiDiHo het volgende:
Dank dank
Dat Brian de koffers weggooid heb je die?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:20 schreef HiDiHo het volgende:
Dank dank
Me llamo Pim, soi Olandese.quote:
Ik mag toch aannemen dat Tien daar was met camer's ?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:25 schreef ron1970 het volgende:
[..]
Is er een filmpje van de zebra-lounge?![]()
Ja echt, een keer met je ogen knipperen en weer een COS vol.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:24 schreef W-A het volgende:
Nóg een pagina omgeslagen, dit gaat hárd zeg.
Vond Brainless ook wel leukquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:25 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind dat we Brian in het vervolg BrainDamage moeten noemen.
Ik heb hier gelezen dat Brian vanavond, na het gesprek met achter, de bagage van Huub weer uit de bosjes viste..quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:24 schreef ruby het volgende:
Godsamme, liggen die koffers van Huub nog steeds ergens verstopt in de bosjes?
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:25 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind dat we Brian in het vervolg BrainDamage moeten noemen.
Zo terecht als dat is gebeurtquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb hier gelezen dat Brian vanavond, na het gesprek met achter, de bagage van Huub weer uit de bosjes viste..
Als ik me niet vergis S1 of S2, ik schat 15-20 minuten na binnenkomst.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
(en op welke stream?)
Gert is liefquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:27 schreef APK het volgende:
[..]
Me llamo Pim, soi Olandese.![]()
Verder dan dat -en puta- ben ik niet gekomen bij de Spaanse les.
Zwaaien mag van Gert in dit subforum.![]()
![]()
Huh? Ik had visite, heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:27 schreef kleinzusje het volgende:
Het fragment dat NlL huilend tegen het gouden hek sloeg en niet binnen werd gelaten ( rond 19.00 uur)
Prachtig..........had het gemist........nu even nagenieten..quote:
Ik zal het even nakijken!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis S1 of S2, ik schat 15-20 minuten na binnenkomst.
Had je inge op bezoek ?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Huh? Ik had visite, heb ik iets gemist?![]()
Op een bepaald moment was Brian 'achter' en daarna kreeg je een kort shot van BRian, die in de bosjes iets zocht. Vervolgens was de stream daar weer weg.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb hier gelezen dat Brian vanavond, na het gesprek met achter, de bagage van Huub weer uit de bosjes viste..
Oh, jammer voor Brian dat z'n sneue plannetje niet gelukt is.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Was dat niet iets wat iemand opperde wat had moeten gebeuren?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Hebben wij weer.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:29 schreef yvonne het volgende:
"wat ben je aan het doen?"
Ik zit naar een knul te kijken die de panorama leest.
Tsja, ach
Fair enough,slaap lekker dude, thumbs upquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:32 schreef agter het volgende:
Zij die slapen gaat groeten U.
Gegroet mede broeders en zusters.
Salut
quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:28 schreef Gert het volgende:
[..]
ik kan nog uren naar hem kijken ook al doet ie eigenlijk niets alleen de panarama lezen, maar ik moet écht slapen nu........ en eigenlijk huubje ook, die kan volgens mij ook wel wat rust gebruiken.quote:
Maar dat van NL was alleen zichtbaar in een dode hoek en stond niet op de reguliere beeldenquote:
Toen ik begon met kijken zaten ze aan de etenstafel aan de sushi...........ruzie tussen Huub en Natas en toen had je volgens mij op Stream 1 en 2 een Brian die met die koffers liep.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis S1 of S2, ik schat 15-20 minuten na binnenkomst.
Thanks voor deel 1 ..... ik heb het moeten missen door hangende streamsquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:20 schreef HiDiHo het volgende:
Dank dank
Iets voor 19:52:41uurquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zal het even nakijken!
En als ik tijd heb, mail ik je !
Vraag anders of HiDiHo het ff opneemtquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik kan nog uren naar hem kijken ook al doet ie eigenlijk niets alleen de panarama lezen, maar ik moet écht slapen nu........ en eigenlijk huubje ook, die kan volgens mij ook wel wat rust gebruiken.
tot morgen luitjes
tis weer leuk nu gelukkig ik was bijna afgehaakt
![]()
Zo sneu die Brainless. Kinderachtig en onorigineel !quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:34 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Toen ik begon met kijken zaten ze aan de etenstafel aan de sushi...........ruzie tussen Huub en Natas en toen had je volgens mij op Stream 1 en 2 een Brian die met die koffers liep.![]()
Ik ben nu bij, dat huub verteld dat ie bij nena in de auto heeft gezeten, en dat dat eng was.quote:
Hoezo niks .... Huub zit op de bank .... dat is genoegquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:25 schreef BONG4002 het volgende:
Wat een drukte nog hier, terwijl er niets meer gebeurd
Het komt morgen in RTL Boulevard met interviewquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maar dat van NL was alleen zichtbaar in een dode hoek en stond niet op de reguliere beelden
Nee gek! Huub is op de bank aan het zitten!quote:
Ja, nog een aantal leuk gestoorde personen en het feest kan beginnenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:37 schreef Dutchguy het volgende:
Leuk dat Huub terug is maar ik wil verse bewoners.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:36 schreef Prospera het volgende:
Huub wordt hier een beetje ondergewaardeerd.
Hij is wel beter dan Mozart![]()
Ja, dat klopt. Mijn cap is 19:53. Toen had Brian net iets weggegooid in de struiken.quote:
Wat is er leuker dan een tweede natasia die anti-natasia is...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:38 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ja, nog een aantal leuk gestoorde personen en het feest kan beginnen![]()
Aub geen natasia's meer![]()
Brian zou Brian niet zijn als het niet gewoon z'n eigen koffers zouden zijn die hij in de bosjes heeft gegooid.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:34 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Toen ik begon met kijken zaten ze aan de etenstafel aan de sushi...........ruzie tussen Huub en Natas en toen had je volgens mij op Stream 1 en 2 een Brian die met die koffers liep.![]()
thxquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
Neem het met een korreltje zout lief klein zusje. Er was vanavond een bepaalde reactie van een bepaalde autoriteit waardoor ik op zijn minst een glimlachje niet kon onderdrukken.
Erg zijn we toch.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:36 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
Hoezo niks .... Huub zit op de bank .... dat is genoeg
Ik zet nog wel een langere versiequote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:40 schreef Lieve het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dank je wel!
Heb je het stuk hierna ook nog? Tot 10 uur heb ik erg slechte ontvangst gehad!
Ik wacht op de eerste ruzie tussen Amanda en viswijf.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:38 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ja, nog een aantal leuk gestoorde personen en het feest kan beginnen![]()
Aub geen natasia's meer![]()
Hmm, een Natasia-achtige die net zo geflipt is als Huub, maar net zoals Huub nu compleet anti-Natasia is. Klinkt goedquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:39 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Wat is er leuker dan een tweede natasia die anti-natasia is...![]()
Verdorie net gemist.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:42 schreef ruby het volgende:
Huub kucht eventjes.
Palmaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:42 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hmm, een Natasia-achtige die net zo geflipt is als Huub, maar net zoals Huub nu compleet anti-Natasia is. Klinkt goed![]()
![]()
Zoiets had ik in gedachten ja...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:42 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hmm, een Natasia-achtige die net zo geflipt is als Huub, maar net zoals Huub nu compleet anti-Natasia is. Klinkt goed![]()
![]()
'k Weet het, maar op de een of andere vreemde manier is het zo. Heb het ook al eerder gezegd, Huub is de eerste RL-soapie die ik echt heb gemist, ben blij dat hij er weer isquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:40 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Erg zijn we toch.
we zijn al blij met een man op een bank die chippie eet en leest.
Het moet echt niet gekker worden![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:42 schreef ruby het volgende:
Huub kucht eventjes.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Verdorie net gemist.
Je kan ook geen eens effe normaal drinken halen![]()
en krabte aan z'n hoofdquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:45 schreef anno-i-mus het volgende:
huub had jeuk aan zijn hoofd
goed uitkijken met oversteken hequote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:45 schreef kleinzusje het volgende:
He mensjes, poepies, scheetjes en schatjes ik ga naar de Zebra![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:45 schreef anno-i-mus het volgende:
platjesquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:45 schreef anno-i-mus het volgende:
En je vraagt niet of ik ook zin heb om mee te gaan?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:45 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
Hoe weet je dat? Wat gebeurt er allemaal?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:46 schreef anno-i-mus het volgende:
brian ... flipt nog steeds in zijn slaap
Hoewel de mozartgekte kennelijk even aan mij voorbij is gegaan, klinkt dit toch als muziek in mijn orenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:36 schreef Prospera het volgende:
Huub wordt hier een beetje overgewaardeerd.
Hij lijkt wel een beetje op Mozart qua gekte![]()
Was Balkenende op het journaal?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
Neem het met een korreltje zout lief klein zusje. Er was vanavond een bepaalde reactie van een bepaalde autoriteit waardoor ik op zijn minst een glimlachje niet kon onderdrukken.
1 dag te laat ... zusjequote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:45 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
Ik vind hem steeds meer op "chief inspecteur Dreyfus" uit de ouwe pink panter serie, met inspecteur Clouseau gaan lijken.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:36 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Zo sneu die Brainless. Kinderachtig en onorigineel !![]()
Hij lag te woelen en flopt er nog wat onduidelijke kreten uitquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:47 schreef ruby het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Wat gebeurt er allemaal?![]()
Misschien een andere keer als ik al mn angsten heb overwonnen, vergeef mequote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:47 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
En je vraagt niet of ik ook zin heb om mee te gaan?![]()
WAT DAN RUBY?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:46 schreef ruby het volgende:
Huub leunt nu enigszins voorover. Ik verwacht dat er snel actie zal komen.
Ik gun je alle tijd om het te verwerken.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:49 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Misschien een andere keer als ik al mn angsten heb overwonnen, vergeef me![]()
![]()
Sinds wanneer sluit de COS ?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:50 schreef Gert het volgende:
Dit topic gaat zo ook sluiten mensen, er gebeurt niks meer op de streams.
Neem je drankje mee naar het slowchat-topic, die blijft de hele nacht open.![]()
Nou, dan weet je het wel. Die krijgt binnen de kortste keren weer een psychose. Heel eng.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:48 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
Hij lag te woelen en flopt er nog wat onduidelijke kreten uit
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:50 schreef Gert het volgende:
Neem je drankje mee naar het slowchat-topic, die blijft de hele nacht open.![]()
Tuurlijk, waar wil je hem hebben ??quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:44 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
had het gemist...HiDiHo, heb je hier een filmpje van?![]()
Hoezo???? we praten toch over de stream????quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:50 schreef Gert het volgende:
Volgens mij is het een sarcastische manier om te zeggen dat hij jou gewoon uitlachtquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Was Balkenende op het journaal?
Of heb je het over de streams?
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zet nog wel een langere versie
hier
Heb je m'n sig al gezienquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoewel de mozartgekte kennelijk even aan mij voorbij is gegaan, klinkt dit toch als muziek in mijn oren
HOE SO DAN?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
WAT DAN RUBY?
WAT DAN?
WAT DAN?
HETE OLIE?
WIL JE OORLOG?
KOM MAAR .
KOM MAAR.
IK LUST JE RAUW.![]()
ik moet het goede voorbeeld geven... ach what the heck:quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:50 schreef Gert het volgende:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:48 schreef Miraaa het volgende:
Ik vind hem steeds meer op "chief inspecteur Dreyfus" uit de ouwe pink panter serie, met inspecteur Clouseau gaan lijken.![]()
Die kreeg ook Clouseau maar niet weg ..........en had op een gegeven moment zo`n zelfde lachie + zenuwtik![]()
Wat moet hij doen dan in zijn eentje nu?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:52 schreef APK het volgende:
Zonder alcohol is Heilige Huub dus ook geen reet aan.
Precies, kijk naar maar naar m'n on topic commentaar over Huub.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:52 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
Hoezo???? we praten toch over de stream????
Spring eens in een fontein oidquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:54 schreef XiChico het volgende:
Wat moet hij doen dan in zijn eentje nu?
"Unbelievable!"quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:55 schreef HiDiHo het volgende:
HIJ STREKT ZICH UIT !!!!
Excuses zijn nergens voor nodig. Iedereen kan soms even in de Natasia rol vallen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
Sorry Ruby,was behoorlijk afgezaagd, maar zo gaat het er daar nu dagelijks aan toe.
hahaha ja en dat zenuwtrekje bij zijn oog, nog even en Brian krijgt dat ookquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:48 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ik vind hem steeds meer op "chief inspecteur Dreyfus" uit de ouwe pink panter serie, met inspecteur Clouseau gaan lijken.![]()
Die kreeg ook Clouseau maar niet weg ..........en had op een gegeven moment zo`n zelfde lachie + zenuwtik![]()
Liever niet meer levend als in DIE rol.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:57 schreef ruby het volgende:
[..]
Excuses zijn nergens voor nodig. Iedereen kan soms even in de Natasia rol vallen.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:57 schreef _-inge-_ het volgende:
Huub wacht zeker op Bart, wat zijn nieuwe partner in crime moet worden....... Hij blijft wel erg lang weg! Zouden ze Bart's nieuwe script aan het doornemen zijn waarin hij vriendjes gaat worden met Huub en Sylvia? Dat kan nog wel even duren, het valt ook niet mee om uit te leggen dat als iets niet op camerabeeld te zien is ook niet heeft plaatsgevonden. Tsja, Talpa is een commercieel bedrijf...... dus Huub laat maar zien wat je allemaal nog in je mars hebt! Velen zijn er benieuwd naar!!
bart ligt al in bed benedenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:57 schreef _-inge-_ het volgende:
Huub wacht zeker op Bart, wat zijn nieuwe partner in crime moet worden....... Hij blijft wel erg lang weg! Zouden ze Bart's nieuwe script aan het doornemen zijn waarin hij vriendjes gaat worden met Huub en Sylvia? Dat kan nog wel even duren, het valt ook niet mee om uit te leggen dat als iets niet op camerabeeld te zien is ook niet heeft plaatsgevonden. Tsja, Talpa is een commercieel bedrijf...... dus Huub laat maar zien wat je allemaal nog in je mars hebt! Velen zijn er benieuwd naar!!
Kijk eens naar de post icon van m'n vorige post.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:52 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
Hoezo???? we praten toch over de stream????
Goed ideequote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:58 schreef Darklight het volgende:
Steek ook nog een peuk aan
Dat was een kloon van iemand bij de redactie, om de boel hier op te naaien.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:58 schreef Alfaro het volgende:
En dan te bedenken dat er iemand nog met grote letters had geschreven "FOK HEEFT VERLOREN" om maar met Huub te spreken "niet te geloven"(vrij vertaalt....ben brainless niet.)
laat die gast de kooi weer ff opsnuiven !! en realiseren dat hij weer back in the game is !!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:57 schreef Prospera het volgende:
Huubje ademt niet echt gezond![]()
die gaat pas na 4 en naar bed.
kan je ff een knuffelhoekje topic maken ?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Kijk eens naar de post icon van m'n vorige post.(linksbovenin)
Dit topic gaat niet dicht.
Het is overigens wel de bedoeling dat hier niet te veel "off-livestream" gewauweld wordt, dat kan prima in het slowchattopic toch? Dan leest de COS wat fijner bij, voor de mensen die er vanavond niet waren of vroeger naar bed gingen.
Nou!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:01 schreef ruby het volgende:
Nu gaat het gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |