Hebben wij weer.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:29 schreef yvonne het volgende:
"wat ben je aan het doen?"
Ik zit naar een knul te kijken die de panorama leest.
Tsja, ach
Fair enough,slaap lekker dude, thumbs upquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:32 schreef agter het volgende:
Zij die slapen gaat groeten U.
Gegroet mede broeders en zusters.
Salut
quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb hier gelezen dat Brian vanavond, na het gesprek met achter, de bagage van Huub weer uit de bosjes viste..
ik kan nog uren naar hem kijken ook al doet ie eigenlijk niets alleen de panarama lezen, maar ik moet écht slapen nu........ en eigenlijk huubje ook, die kan volgens mij ook wel wat rust gebruiken.quote:
Maar dat van NL was alleen zichtbaar in een dode hoek en stond niet op de reguliere beeldenquote:
Toen ik begon met kijken zaten ze aan de etenstafel aan de sushi...........ruzie tussen Huub en Natas en toen had je volgens mij op Stream 1 en 2 een Brian die met die koffers liep.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis S1 of S2, ik schat 15-20 minuten na binnenkomst.
Thanks voor deel 1 ..... ik heb het moeten missen door hangende streamsquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:20 schreef HiDiHo het volgende:
Dank dank
Zijn er nog meer fragmenten van vandaag, die uploadwaardig zijn ?
Iets voor 19:52:41uurquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zal het even nakijken!
En als ik tijd heb, mail ik je !
Vraag anders of HiDiHo het ff opneemtquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik kan nog uren naar hem kijken ook al doet ie eigenlijk niets alleen de panarama lezen, maar ik moet écht slapen nu........ en eigenlijk huubje ook, die kan volgens mij ook wel wat rust gebruiken.
tot morgen luitjes
tis weer leuk nu gelukkig ik was bijna afgehaakt
![]()
Zo sneu die Brainless. Kinderachtig en onorigineel !quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:34 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Toen ik begon met kijken zaten ze aan de etenstafel aan de sushi...........ruzie tussen Huub en Natas en toen had je volgens mij op Stream 1 en 2 een Brian die met die koffers liep.![]()
Ik ben nu bij, dat huub verteld dat ie bij nena in de auto heeft gezeten, en dat dat eng was.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |