quote:Op vrijdag 9 februari 2007 04:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
huub?
dan is bij jou zeker ook het glas halfvol ?quote:
ik had een koppie thee maar ik ga nu pitten, war een dooie boelquote:Op vrijdag 9 februari 2007 04:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
dan is bij jou zeker ook het glas halfvol ?
Stel je toch niet zo aan, was tegen de poot van de stoel (zelf gezien!) en die blauwe plek die zat er zeker ook in 1 sec.quote:
Klikquote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:45 schreef Katewalker het volgende:
Dus zo voelt aan het lijntje gehouden worden!![]()
Ik hang hier een beetje rond, kijk soms een minuutje op de streams, google met Huub en keer hier weer terug. Ik geloof het niet zo dat hij terug komt maar ik heb nergens nog gelezen dat het niet zo is. En volgens mij zijn er veel op die manier bezig. Dus nu zijn er naast hangjongeren en hangouderen ook hangHuubfans.![]()
Ik hoop dat er snel uitsluitsel komt. Vandaag nog!
Mijn advocaat moest eerst de beelden uit verschillende hoeken in slow motion terug bekijken en bestuderen.. Hieruit is gebleken dat Wonka gelijk heeft..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:30 schreef Leandra het volgende:
Ah ooggetuigeverslag van Wonka...... het ziet er naar uit dat ik mijn goedmaakkusjes onterecht gegeven heb...... mag ik die ff terug?!
Veel te snel om hem waar te nemen!quote:
Thnx dear, wat lief dat je gelijk toegeeft.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:56 schreef Mr_Baus het volgende:
Mijn advocaat moest eerst de beelden uit verschillende hoeken in slow motion terug bekijken en bestuderen.. Hieruit is gebleken dat Wonka gelijk heeft..
terug!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |