Heb je misschien ook nog het stuk van dat de bewoners de beelden te zien krijgen?quote:
Is er een filmpje van de zebra-lounge?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:20 schreef HiDiHo het volgende:
Dank dank
Zijn er nog meer fragmenten van vandaag, die uploadwaardig zijn ?
Dat Brian de koffers weggooid heb je die?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:20 schreef HiDiHo het volgende:
Dank dank
Zijn er nog meer fragmenten van vandaag, die uploadwaardig zijn ?
Me llamo Pim, soi Olandese.quote:
Ik mag toch aannemen dat Tien daar was met camer's ?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:25 schreef ron1970 het volgende:
[..]
Is er een filmpje van de zebra-lounge?![]()
Ja echt, een keer met je ogen knipperen en weer een COS vol.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:24 schreef W-A het volgende:
Nóg een pagina omgeslagen, dit gaat hárd zeg.
Vond Brainless ook wel leukquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:25 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind dat we Brian in het vervolg BrainDamage moeten noemen.
Ik heb hier gelezen dat Brian vanavond, na het gesprek met achter, de bagage van Huub weer uit de bosjes viste..quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:24 schreef ruby het volgende:
Godsamme, liggen die koffers van Huub nog steeds ergens verstopt in de bosjes?
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:25 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind dat we Brian in het vervolg BrainDamage moeten noemen.
Zo terecht als dat is gebeurtquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb hier gelezen dat Brian vanavond, na het gesprek met achter, de bagage van Huub weer uit de bosjes viste..
Als ik me niet vergis S1 of S2, ik schat 15-20 minuten na binnenkomst.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoeveel minuten na binnenkomst was dat?
(en op welke stream?)
Gert is liefquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:27 schreef APK het volgende:
[..]
Me llamo Pim, soi Olandese.![]()
Verder dan dat -en puta- ben ik niet gekomen bij de Spaanse les.
Zwaaien mag van Gert in dit subforum.![]()
![]()
Huh? Ik had visite, heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:27 schreef kleinzusje het volgende:
Het fragment dat NlL huilend tegen het gouden hek sloeg en niet binnen werd gelaten ( rond 19.00 uur)
Prachtig..........had het gemist........nu even nagenieten..quote:
Ik zal het even nakijken!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis S1 of S2, ik schat 15-20 minuten na binnenkomst.
Had je inge op bezoek ?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Huh? Ik had visite, heb ik iets gemist?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |