Hebben wij weer.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:29 schreef yvonne het volgende:
"wat ben je aan het doen?"
Ik zit naar een knul te kijken die de panorama leest.
Tsja, ach
Fair enough,slaap lekker dude, thumbs upquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:32 schreef agter het volgende:
Zij die slapen gaat groeten U.
Gegroet mede broeders en zusters.
Salut
quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb hier gelezen dat Brian vanavond, na het gesprek met achter, de bagage van Huub weer uit de bosjes viste..
ik kan nog uren naar hem kijken ook al doet ie eigenlijk niets alleen de panarama lezen, maar ik moet écht slapen nu........ en eigenlijk huubje ook, die kan volgens mij ook wel wat rust gebruiken.quote:
Maar dat van NL was alleen zichtbaar in een dode hoek en stond niet op de reguliere beeldenquote:
Toen ik begon met kijken zaten ze aan de etenstafel aan de sushi...........ruzie tussen Huub en Natas en toen had je volgens mij op Stream 1 en 2 een Brian die met die koffers liep.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis S1 of S2, ik schat 15-20 minuten na binnenkomst.
Thanks voor deel 1 ..... ik heb het moeten missen door hangende streamsquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:20 schreef HiDiHo het volgende:
Dank dank
Zijn er nog meer fragmenten van vandaag, die uploadwaardig zijn ?
Iets voor 19:52:41uurquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zal het even nakijken!
En als ik tijd heb, mail ik je !
Vraag anders of HiDiHo het ff opneemtquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik kan nog uren naar hem kijken ook al doet ie eigenlijk niets alleen de panarama lezen, maar ik moet écht slapen nu........ en eigenlijk huubje ook, die kan volgens mij ook wel wat rust gebruiken.
tot morgen luitjes
tis weer leuk nu gelukkig ik was bijna afgehaakt
![]()
Zo sneu die Brainless. Kinderachtig en onorigineel !quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:34 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Toen ik begon met kijken zaten ze aan de etenstafel aan de sushi...........ruzie tussen Huub en Natas en toen had je volgens mij op Stream 1 en 2 een Brian die met die koffers liep.![]()
Ik ben nu bij, dat huub verteld dat ie bij nena in de auto heeft gezeten, en dat dat eng was.quote:
Hoezo niks .... Huub zit op de bank .... dat is genoegquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:25 schreef BONG4002 het volgende:
Wat een drukte nog hier, terwijl er niets meer gebeurd
Het komt morgen in RTL Boulevard met interviewquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maar dat van NL was alleen zichtbaar in een dode hoek en stond niet op de reguliere beelden
Nee gek! Huub is op de bank aan het zitten!quote:
Ja, nog een aantal leuk gestoorde personen en het feest kan beginnenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:37 schreef Dutchguy het volgende:
Leuk dat Huub terug is maar ik wil verse bewoners.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:36 schreef Prospera het volgende:
Huub wordt hier een beetje ondergewaardeerd.
Hij is wel beter dan Mozart![]()
Ja, dat klopt. Mijn cap is 19:53. Toen had Brian net iets weggegooid in de struiken.quote:
Wat is er leuker dan een tweede natasia die anti-natasia is...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:38 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ja, nog een aantal leuk gestoorde personen en het feest kan beginnen![]()
Aub geen natasia's meer![]()
Brian zou Brian niet zijn als het niet gewoon z'n eigen koffers zouden zijn die hij in de bosjes heeft gegooid.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:34 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Toen ik begon met kijken zaten ze aan de etenstafel aan de sushi...........ruzie tussen Huub en Natas en toen had je volgens mij op Stream 1 en 2 een Brian die met die koffers liep.![]()
thxquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
Neem het met een korreltje zout lief klein zusje. Er was vanavond een bepaalde reactie van een bepaalde autoriteit waardoor ik op zijn minst een glimlachje niet kon onderdrukken.
Erg zijn we toch.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:36 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
Hoezo niks .... Huub zit op de bank .... dat is genoeg
Ik zet nog wel een langere versiequote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:40 schreef Lieve het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dank je wel!
Heb je het stuk hierna ook nog? Tot 10 uur heb ik erg slechte ontvangst gehad!
Ik wacht op de eerste ruzie tussen Amanda en viswijf.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:38 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ja, nog een aantal leuk gestoorde personen en het feest kan beginnen![]()
Aub geen natasia's meer![]()
Hmm, een Natasia-achtige die net zo geflipt is als Huub, maar net zoals Huub nu compleet anti-Natasia is. Klinkt goedquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:39 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Wat is er leuker dan een tweede natasia die anti-natasia is...![]()
Verdorie net gemist.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:42 schreef ruby het volgende:
Huub kucht eventjes.
Palmaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:42 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hmm, een Natasia-achtige die net zo geflipt is als Huub, maar net zoals Huub nu compleet anti-Natasia is. Klinkt goed![]()
![]()
Zoiets had ik in gedachten ja...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:42 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hmm, een Natasia-achtige die net zo geflipt is als Huub, maar net zoals Huub nu compleet anti-Natasia is. Klinkt goed![]()
![]()
'k Weet het, maar op de een of andere vreemde manier is het zo. Heb het ook al eerder gezegd, Huub is de eerste RL-soapie die ik echt heb gemist, ben blij dat hij er weer isquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:40 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Erg zijn we toch.
we zijn al blij met een man op een bank die chippie eet en leest.
Het moet echt niet gekker worden![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:42 schreef ruby het volgende:
Huub kucht eventjes.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Verdorie net gemist.
Je kan ook geen eens effe normaal drinken halen![]()
en krabte aan z'n hoofdquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:45 schreef anno-i-mus het volgende:
huub had jeuk aan zijn hoofd
goed uitkijken met oversteken hequote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:45 schreef kleinzusje het volgende:
He mensjes, poepies, scheetjes en schatjes ik ga naar de Zebra![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:45 schreef anno-i-mus het volgende:
platjesquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:45 schreef anno-i-mus het volgende:
En je vraagt niet of ik ook zin heb om mee te gaan?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:45 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
Hoe weet je dat? Wat gebeurt er allemaal?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:46 schreef anno-i-mus het volgende:
brian ... flipt nog steeds in zijn slaap
Hoewel de mozartgekte kennelijk even aan mij voorbij is gegaan, klinkt dit toch als muziek in mijn orenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:36 schreef Prospera het volgende:
Huub wordt hier een beetje overgewaardeerd.
Hij lijkt wel een beetje op Mozart qua gekte![]()
Was Balkenende op het journaal?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
Neem het met een korreltje zout lief klein zusje. Er was vanavond een bepaalde reactie van een bepaalde autoriteit waardoor ik op zijn minst een glimlachje niet kon onderdrukken.
1 dag te laat ... zusjequote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:45 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
Ik vind hem steeds meer op "chief inspecteur Dreyfus" uit de ouwe pink panter serie, met inspecteur Clouseau gaan lijken.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:36 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Zo sneu die Brainless. Kinderachtig en onorigineel !![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |