Zou idd ook kunnen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:08 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Redactie zal hem z'n borg wel hebben terug gegeven door alle consternatie maar dan wel op voorwaarde dat hij de publiciteit uit de weg gaat omtrent dit verhaal
doe eens niet ajbquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:07 schreef Dogga het volgende:
amanda moet in een ander bed slapen..krijgt ze vanaaf al hell
Trouwens..echt niet uit slapen..bavannia maakt der wel wakker om uitleg te vragen
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:08 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Had jij niet vanochtend je 24 uur aangevraagd ?
Ik heb nog een halve zak Kettle Chips.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:09 schreef W-A het volgende:
Tering, pringles. Ik krijg er fucking honger van.
melig wijf.quote:
JA !!!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb nog een halve zak Kettle Chips.
Een handje hebben?
maar hij redt zich er wel weer mooi uitquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:09 schreef APK het volgende:
Je zal maar nuchter zijn en naar dat grappige appeltaart-verhaal van Sylvia moeten luisteren.
Die heb ik ook een keer gezien, op Lowlands! Echt te erg voor woorden die gast!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:10 schreef Miraaa het volgende:
Ik ga Huub schrijven en het telefoonnr doorgeven van een mannelijke stripper van rond de 70.
Een mannetje met grijs kalend hangbuikkie, 2 tandjes en zo`n hangzakkie met 2 grijze haartoefjes.
"Hatscheeeeeee"
Mijn vriendin kreeg hem en neem van mij aan.........die werd er niet vrolijk van...........![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |