Palmaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:42 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hmm, een Natasia-achtige die net zo geflipt is als Huub, maar net zoals Huub nu compleet anti-Natasia is. Klinkt goed![]()
![]()
Zoiets had ik in gedachten ja...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:42 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hmm, een Natasia-achtige die net zo geflipt is als Huub, maar net zoals Huub nu compleet anti-Natasia is. Klinkt goed![]()
![]()
'k Weet het, maar op de een of andere vreemde manier is het zo. Heb het ook al eerder gezegd, Huub is de eerste RL-soapie die ik echt heb gemist, ben blij dat hij er weer isquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:40 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Erg zijn we toch.
we zijn al blij met een man op een bank die chippie eet en leest.
Het moet echt niet gekker worden![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:42 schreef ruby het volgende:
Huub kucht eventjes.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Verdorie net gemist.
Je kan ook geen eens effe normaal drinken halen![]()
en krabte aan z'n hoofdquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:45 schreef anno-i-mus het volgende:
huub had jeuk aan zijn hoofd
goed uitkijken met oversteken hequote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:45 schreef kleinzusje het volgende:
He mensjes, poepies, scheetjes en schatjes ik ga naar de Zebra![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:45 schreef anno-i-mus het volgende:
platjesquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:45 schreef anno-i-mus het volgende:
En je vraagt niet of ik ook zin heb om mee te gaan?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:45 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
Hoe weet je dat? Wat gebeurt er allemaal?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:46 schreef anno-i-mus het volgende:
brian ... flipt nog steeds in zijn slaap
Hoewel de mozartgekte kennelijk even aan mij voorbij is gegaan, klinkt dit toch als muziek in mijn orenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:36 schreef Prospera het volgende:
Huub wordt hier een beetje overgewaardeerd.
Hij lijkt wel een beetje op Mozart qua gekte![]()
Was Balkenende op het journaal?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
Neem het met een korreltje zout lief klein zusje. Er was vanavond een bepaalde reactie van een bepaalde autoriteit waardoor ik op zijn minst een glimlachje niet kon onderdrukken.
1 dag te laat ... zusjequote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:45 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
Ik vind hem steeds meer op "chief inspecteur Dreyfus" uit de ouwe pink panter serie, met inspecteur Clouseau gaan lijken.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:36 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Zo sneu die Brainless. Kinderachtig en onorigineel !![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |