Tuurlijk, waar wil je hem hebben ??quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:44 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
had het gemist...HiDiHo, heb je hier een filmpje van?![]()
Hoezo???? we praten toch over de stream????quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:50 schreef Gert het volgende:
Dit topic gaat zo ook sluiten mensen, er gebeurt niks meer op de streams.
Neem je drankje mee naar het slowchat-topic, die blijft de hele nacht open.![]()
Volgens mij is het een sarcastische manier om te zeggen dat hij jou gewoon uitlachtquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Was Balkenende op het journaal?
Of heb je het over de streams?
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zet nog wel een langere versie
hier
Heb je m'n sig al gezienquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoewel de mozartgekte kennelijk even aan mij voorbij is gegaan, klinkt dit toch als muziek in mijn oren
HOE SO DAN?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
WAT DAN RUBY?
WAT DAN?
WAT DAN?
HETE OLIE?
WIL JE OORLOG?
KOM MAAR .
KOM MAAR.
IK LUST JE RAUW.![]()
ik moet het goede voorbeeld geven... ach what the heck:quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:50 schreef Gert het volgende:
Dit topic gaat zo ook sluiten mensen, er gebeurt niks meer op de streams.
Neem je drankje mee naar het slowchat-topic, die blijft de hele nacht open.![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:48 schreef Miraaa het volgende:
Ik vind hem steeds meer op "chief inspecteur Dreyfus" uit de ouwe pink panter serie, met inspecteur Clouseau gaan lijken.![]()
Die kreeg ook Clouseau maar niet weg ..........en had op een gegeven moment zo`n zelfde lachie + zenuwtik![]()
Wat moet hij doen dan in zijn eentje nu?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:52 schreef APK het volgende:
Zonder alcohol is Heilige Huub dus ook geen reet aan.
Precies, kijk naar maar naar m'n on topic commentaar over Huub.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:52 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
Hoezo???? we praten toch over de stream????
Spring eens in een fontein oidquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:54 schreef XiChico het volgende:
Wat moet hij doen dan in zijn eentje nu?
"Unbelievable!"quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:55 schreef HiDiHo het volgende:
HIJ STREKT ZICH UIT !!!!
Excuses zijn nergens voor nodig. Iedereen kan soms even in de Natasia rol vallen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
Sorry Ruby,was behoorlijk afgezaagd, maar zo gaat het er daar nu dagelijks aan toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |