Hij lag te woelen en flopt er nog wat onduidelijke kreten uitquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:47 schreef ruby het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Wat gebeurt er allemaal?![]()
Misschien een andere keer als ik al mn angsten heb overwonnen, vergeef mequote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:47 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
En je vraagt niet of ik ook zin heb om mee te gaan?![]()
WAT DAN RUBY?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:46 schreef ruby het volgende:
Huub leunt nu enigszins voorover. Ik verwacht dat er snel actie zal komen.
Ik gun je alle tijd om het te verwerken.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:49 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Misschien een andere keer als ik al mn angsten heb overwonnen, vergeef me![]()
![]()
Sinds wanneer sluit de COS ?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:50 schreef Gert het volgende:
Dit topic gaat zo ook sluiten mensen, er gebeurt niks meer op de streams.
Neem je drankje mee naar het slowchat-topic, die blijft de hele nacht open.![]()
Nou, dan weet je het wel. Die krijgt binnen de kortste keren weer een psychose. Heel eng.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:48 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
Hij lag te woelen en flopt er nog wat onduidelijke kreten uit
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:50 schreef Gert het volgende:
Neem je drankje mee naar het slowchat-topic, die blijft de hele nacht open.![]()
Tuurlijk, waar wil je hem hebben ??quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:44 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
had het gemist...HiDiHo, heb je hier een filmpje van?![]()
Hoezo???? we praten toch over de stream????quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:50 schreef Gert het volgende:
Volgens mij is het een sarcastische manier om te zeggen dat hij jou gewoon uitlachtquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Was Balkenende op het journaal?
Of heb je het over de streams?
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zet nog wel een langere versie
hier
Heb je m'n sig al gezienquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoewel de mozartgekte kennelijk even aan mij voorbij is gegaan, klinkt dit toch als muziek in mijn oren
HOE SO DAN?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
WAT DAN RUBY?
WAT DAN?
WAT DAN?
HETE OLIE?
WIL JE OORLOG?
KOM MAAR .
KOM MAAR.
IK LUST JE RAUW.![]()
ik moet het goede voorbeeld geven... ach what the heck:quote:
Forum Opties | |
---|---|