quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:15 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dan wil ik je bij deze vriendelijk vragen om je te realiseren dat een lul in iemands mond stoppen met een hersencel minder dan een koe voor mij schokkender is dan een banasia, sorry hoor
slaap lekkerquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:14 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ik moet morgenochtend retevroeg mijn bed uit .... maar ik kan bijna geen afscheid nemen van Huupje.
Ben zo blij dat DGK weer leuk is om naar te kijken .... ik heb het weer helemaal naar mijn zin gehad vanavond en dat was de laatste dagen wel anders. De uitgebreide maaltijden zijn weer afgelopen, de lange wandelingen met de honden zijn weer fini, het kleedje voor de open haard is weer opgerold en in de kast, m'n sociale leven gaat weer naar de kloten en m'n huis wordt weer een bende MAAAAAR Huub is terug dus alles is toch wel weer ok. Truste allemaal en tot morgen!![]()
Dag tokkiequote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:14 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ik moet morgenochtend retevroeg mijn bed uit .... maar ik kan bijna geen afscheid nemen van Huupje.
Ben zo blij dat DGK weer leuk is om naar te kijken .... ik heb het weer helemaal naar mijn zin gehad vanavond en dat was de laatste dagen wel anders. De uitgebreide maaltijden zijn weer afgelopen, de lange wandelingen met de honden zijn weer fini, het kleedje voor de open haard is weer opgerold en in de kast, m'n sociale leven gaat weer naar de kloten en m'n huis wordt weer een bende MAAAAAR Huub is terug dus alles is toch wel weer ok. Truste allemaal en tot morgen!![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:13 schreef LuNaTiC het volgende:
shit, dan weet je dat je kansloos bezig bent.
Een stream aan laten staan waar een gast chips zit te eten.... toch maar tijd voor ander vertier
heb je last van PMS vandaag ofzoquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:16 schreef APK het volgende:
Ik gok dat nu het grote zwaaien weer gaat beginnen.
Speciaal voor jou nog een danquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:16 schreef APK het volgende:
Ik gok dat nu het grote zwaaien weer gaat beginnen.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:16 schreef Gert het volgende:
Welke smaak Pringles zou het zijn? Die ga ik dan morgen ook kopen.
Apen en gouden ringen enzoquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Maakt niet uit wat Amanda aan heeft Gucci Armani Dior ze blijft er cheap uitzien
Klasse kun je niet kopen
Volgens mij naturelquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:16 schreef Gert het volgende:
Welke smaak Pringles zou het zijn? Die ga ik dan morgen ook kopen.
en hem wel terugpakt door zijn gitaar te verstoppenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:17 schreef petraa het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat Huub ze gewoon pakt, uitpakt zijn spullen in zijn kast legt en er niets over zegt. Dan heeft ie Brainles
Welnee ... gewoon laten liggen en morgen nieuwe kleren bestellenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:17 schreef petraa het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat Huub ze gewoon pakt, uitpakt zijn spullen in zijn kast legt en er niets over zegt. Dan heeft ie Brainles
ik verwacht ook dat ie het zo doet....quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:17 schreef petraa het volgende:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:16 schreef Prospera het volgende:
Ben jij ook al aan het pokeren
All Inn![]()
Ga gelijk ff kijken, ik had het nog niet gezienquote:
Teken van angst bij chimpansees. Maar uiteraard hoor je mij niet zeggen dat Natasia een aap isquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:06 schreef Borga het volgende:
zdngmw onbloot stedds haar tanden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |