Ik hoop dat het droog blijft vannachtquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:08 schreef petraa het volgende:
[..]
hij weet niet dat hij de koffers al heeft gekregen
Nee, Brian vertelde Natasia dat Huub -met punten van Sylvia- zou kunnen bellen naar Joris.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:08 schreef itsme het volgende:
[..]
Volgens mij wist Huub het toch al? Daarom wilde hij toch iemand bellen om te vragen wie het gedaan had?
A.d andere kant hij moet toch wel weten wie het gedaan heeft
Die had ook een kleintjequote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Oh ja, e10! Hoe kom ik bij Roel?
Slaaptijd in de GK. Morgen weer een dag
Ja, hij zit nog in de donkere kamer van youtubequote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:09 schreef Gert het volgende:
HiDiHo, als je nog een filmpje hebt van De Terugkeer, wil je 'm dan in het update-topic zetten?
Ik krijg kotsneigingen van dat onsmakelijke gesmak.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:09 schreef W-A het volgende:
Tering, pringles. Ik krijg er fucking honger van.
Hij helpt Natasia met haar dieetquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:09 schreef agter het volgende:
Tja, en dan begin je aan de pringles...
vandaag Gertquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:11 schreef kleinzusje het volgende:
Even een vraag : Wie van jullie is nu de mod van de Cossen ???
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, hij zit nog in de donkere kamer van youtube
Whehe, dat is precies wat ik wilde typen. Niet te geloven dat ik gewoon naar een vent zit te kijken die een doosje pringles aan het leegvreten is...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:11 schreef W-A het volgende:
Kan iemand verklaren dat ik met genoegen zit te kijken hoe ons Huub een doos pringles zit leeg te eten, terwijl het helemaal niet spannend is?
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:11 schreef W-A het volgende:
Kan iemand verklaren dat ik met genoegen zit te kijken hoe ons Huub een doos pringles zit leeg te eten, terwijl het helemaal niet spannend is?
Met deze kou kan dat niet, want dan bevriezen zijn krokodillentranen.....quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:04 schreef F04 het volgende:
Waneer komt NL bij RTL boulevard?
Je hebt 1 in de ban en de ander loopt nog vrij losquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:11 schreef kleinzusje het volgende:
Dan heb je het als Huub IMHO wel bijzonder goed voor elkaar.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:12 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Whehe, dat is precies wat ik wilde typen. Niet te geloven dat ik gewoon naar een vent zit te kijken die een doosje pringles aan het leegvreten is...
Ik.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:11 schreef kleinzusje het volgende:
Degene van de DGK-mods die er ís.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:11 schreef kleinzusje het volgende:
huubquote:
Oke dan kan ik naar bed, jij houdt alles wel bij voor mij. Want andersquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:12 schreef anno-i-mus het volgende:
ik ga pas slapen als huub een uur slaapt, want anders mis ik iets
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:13 schreef scanman01 het volgende:
Huub heeft zijn return wel waargemaakt. Niet eens zozeer door harde opmerkingen richting Natasia of Brian, maar meer door de pret die van de streams afstraalt sinds hij er weer is. Het is weer top
Zag hem een in de boeken staan van een castingbureau...te triest voor woordenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Die heb ik ook een keer gezien, op Lowlands! Echt te erg voor woorden die gast!![]()
Trustquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:14 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ik moet morgenochtend retevroeg mijn bed uit .... maar ik kan bijna geen afscheid nemen van Huupje.
Ben zo blij dat DGK weer leuk is om naar te kijken .... ik heb het weer helemaal naar mijn zin gehad vanavond en dat was de laatste dagen wel anders. De uitgebreide maaltijden zijn weer afgelopen, de lange wandelingen met de honden zijn weer fini, het kleedje voor de open haard is weer opgerold en in de kast, m'n sociale leven gaat weer naar de kloten en m'n huis wordt weer een bende MAAAAAR Huub is terug dus alles is toch wel weer ok. Truste allemaal en tot morgen!![]()
Ja, hij was toen ook bij Jensen ( hij heeft trouwens een lijflucht niet normaal )quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Die heb ik ook een keer gezien, op Lowlands! Echt te erg voor woorden die gast!![]()
Dan wil ik je bij deze vriendelijk vragen om je te realiseren dat een lul in iemands mond stoppen met een hersencel minder dan een koe voor mij schokkender is dan een banasia, sorry hoorquote:
En ik blijf kijkenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:13 schreef LuNaTiC het volgende:
shit, dan weet je dat je kansloos bezig bent.
Een stream aan laten staan waar een gast chips zit te eten.... toch maar tijd voor ander vertier
haha ja ik dus ook.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:11 schreef W-A het volgende:
Ben jij ook al aan het pokerenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Ik pull een Sylvia, en rook nog 1 Lucky voor het slapen gaan.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:15 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dan wil ik je bij deze vriendelijk vragen om je te realiseren dat een lul in iemands mond stoppen met een hersencel minder dan een koe voor mij schokkender is dan een banasia, sorry hoor
slaap lekkerquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:14 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ik moet morgenochtend retevroeg mijn bed uit .... maar ik kan bijna geen afscheid nemen van Huupje.
Ben zo blij dat DGK weer leuk is om naar te kijken .... ik heb het weer helemaal naar mijn zin gehad vanavond en dat was de laatste dagen wel anders. De uitgebreide maaltijden zijn weer afgelopen, de lange wandelingen met de honden zijn weer fini, het kleedje voor de open haard is weer opgerold en in de kast, m'n sociale leven gaat weer naar de kloten en m'n huis wordt weer een bende MAAAAAR Huub is terug dus alles is toch wel weer ok. Truste allemaal en tot morgen!![]()
Dag tokkiequote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:14 schreef Sarah-Louise het volgende:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:13 schreef LuNaTiC het volgende:
shit, dan weet je dat je kansloos bezig bent.
Een stream aan laten staan waar een gast chips zit te eten.... toch maar tijd voor ander vertier
heb je last van PMS vandaag ofzoquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:16 schreef APK het volgende:
Ik gok dat nu het grote zwaaien weer gaat beginnen.
Speciaal voor jou nog een danquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:16 schreef APK het volgende:
Ik gok dat nu het grote zwaaien weer gaat beginnen.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:16 schreef Gert het volgende:
Welke smaak Pringles zou het zijn? Die ga ik dan morgen ook kopen.
Apen en gouden ringen enzoquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Maakt niet uit wat Amanda aan heeft Gucci Armani Dior ze blijft er cheap uitzien
Klasse kun je niet kopen
Volgens mij naturelquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:16 schreef Gert het volgende:
Welke smaak Pringles zou het zijn? Die ga ik dan morgen ook kopen.
en hem wel terugpakt door zijn gitaar te verstoppenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:17 schreef petraa het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat Huub ze gewoon pakt, uitpakt zijn spullen in zijn kast legt en er niets over zegt. Dan heeft ie Brainles
Welnee ... gewoon laten liggen en morgen nieuwe kleren bestellenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:17 schreef petraa het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat Huub ze gewoon pakt, uitpakt zijn spullen in zijn kast legt en er niets over zegt. Dan heeft ie Brainles
ik verwacht ook dat ie het zo doet....quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:17 schreef petraa het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |