quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:16 schreef Prospera het volgende:
Ben jij ook al aan het pokeren
All Inn![]()
Ga gelijk ff kijken, ik had het nog niet gezienquote:
Teken van angst bij chimpansees. Maar uiteraard hoor je mij niet zeggen dat Natasia een aap isquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:06 schreef Borga het volgende:
zdngmw onbloot stedds haar tanden
Helemaal waar. Ik denk hij is even op vakantie , maar nee, hij zit in een villa.............dom van mequote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:19 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
Welnee ... gewoon laten liggen en morgen nieuwe kleren bestellen
Het koffergesmijt van Brian (of eigenlijk de hele reactie van Brian op Huub's rentree) .quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:20 schreef HiDiHo het volgende:
Dank dank
Zijn er nog meer fragmenten van vandaag, die uploadwaardig zijn ?
Kan iemand die man een standbeeld geven ? Ik vind je bijna beter dan Huub Brian.quote:
Wat zijn de lekkerste chips?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:16 schreef Gert het volgende:
Welke smaak Pringles zou het zijn? Die ga ik dan morgen ook kopen.
ieuw!quote:
De dood van Yvonne, maar dat was vrij vroegquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:20 schreef HiDiHo het volgende:
Dank dank
Zijn er nog meer fragmenten van vandaag, die uploadwaardig zijn ?
Hoeveel minuten na binnenkomst was dat?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het koffergesmijt van Brian (of eigenlijk de hele reactie van Brian op Huub's rentree) .
![]()
Bedoelen jullie Ben Gadellaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Die heb ik ook een keer gezien, op Lowlands! Echt te erg voor woorden die gast!![]()
Speciaal voor jou danquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:16 schreef APK het volgende:
Ik gok dat nu het grote zwaaien weer gaat beginnen.
Volgens mij Hot & Spicyquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:16 schreef Gert het volgende:
Welke smaak Pringles zou het zijn? Die ga ik dan morgen ook kopen.
Dat durf ik niet te zeggen. Na een half uur, drie kwartier of zo, schat ik. Maar ik kan er ook finaal naast zitten.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:22 schreef HiDiHo het volgende:
Hoeveel minuten na binnenkomst was dat?
(en op welke stream?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |