quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Alleen omdat je tieten niet groot genoeg zouden zijn? Dan heb je aan zo'n vent sowieso al niks
'T zijn leuke speelobjecten hoor, maar uiteindelijk spendeer je meer tijd met de persoonlijkheid van je vriendin dan met d'r tieten
Jawelquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:15 schreef Jojoortje het volgende:
Hallo tis nog niet zeker dat ik kom!!
Wel tof dat je je hand in eigen boezem steektquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:18 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Haha, die TT.. wat slecht..
Wellicht dat het wat nieuwe bezoekers brengt.quote:
Dat zou ook mijn motivatie zijnquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:19 schreef Jojoortje het volgende:
En trouwens... Je borsten groter laten maken, omdat de mannen dat zogenaamd zo mooi vinden is echt onzin. Je doet het voor jezelf en voor niemand anders!![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mwoah. We beoordelen toch eerst je tieten
Eens. Maar vaak is dat niet het gevalquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:19 schreef Jojoortje het volgende:
En trouwens... Je borsten groter laten maken, omdat de mannen dat zogenaamd zo mooi vinden is echt onzin. Je doet het voor jezelf en voor niemand anders!![]()
Moet je blozen knul?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nieuw topic, nieuw onderwerp?
Klopt!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:20 schreef Nembrionic het volgende:
Eens. Maar vaak is dat niet het geval
Wil je het over Hassans kwakkie hebben?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nieuw topic, nieuw onderwerp?
Goed, ander onderwerp. Maar geen bierquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Moet je blozen knul?![]()
Ben het wel beetje eens. Genoeg over die tieten.
Bier!
Ohja, inderdaadquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan moet je de volgende keer een TT maken met de woorden 'tieten' en 'Brechtje' erin. Ik kan me zo'n ONZ-topic herinneren dat ver over de 20.000 views ging
Ik ga voor optie 2.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
'T is een totaalplaatje. Als ik een leuk meisje zie, ga babbelen en ze blijkt 't IQ van een visstick te hebben ben ik zo weg. Daarentegen: als ik met een meisje sta te praten dat er veel minder geweldig uitziet maar wel wat te vertellen heeft kan ik daar een avond mee vullen.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
AKQ (slowchat) had meestal nog een beetje niveau..
Hebben wíj mooi even je avond verziektquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Half elf al
Dat had ik helemaal niet gezien, ik wilde om negen uur al aan een film beginnen
G, ik check hot nooit.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nem, wil je mail even op G of op hot?
Bier en tieten, ja..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:25 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga ook voor optie 2.
Het hoeft ook niet perse over bier te gaan hoor.
Maarja..je kent het gezegde
Reine Claudequote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:28 schreef B.ertha het volgende:
Aanmaaklimonade, dat was vroeger pas lekker![]()
Troost je, hier ook niet.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
D'r is niet helemaal van terecht gekomen wat ik verwacht had, inderdaad
Reine Claude = pruimenras.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:30 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Wie z'n fiets?!?
wij hadden gewone B-merk-limonade![]()
achsoquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Reine Claude = pruimenras.
Reine Claude (weet niet eens of de spelling kloptwas die groene aanmaaklimonade. Die hadden wij ook gewoon van een B-merk hoor
Niet waar ik zit hoorquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat kan altijd nog. Althans, ik doe dat eigenlijk sowieso nooit voor half twaalf
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat is een sheep (op meerde post reageren in post)
Kijk, jullie snappen hetquote:
Is is je vergevenquote:
Dat zeggen ze alleen maar, weet je nog?quote:
Als een man vantevoren iemand daarop gaat afschrijven kan de vrouw in dat geval alleen maar blij zijn dat ie er al zo snel vandoor is.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:13 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Beter je man voor de gek gehouden dan bij voorbaat afgeschreven worden.
Ik denk eigenlijk niet dat iemand dat alleen voor haarzelf zou doen hoor...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:19 schreef Jojoortje het volgende:
Mijn naam is Alberto en ik check de G!quote:
Je hebt ook nog eens op alle punten gelijkquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:32 schreef Supersheep het volgende:
[..]
[..]
Kijk, jullie snappen het![]()
[..]
Is is je vergeven
[..]
Dat zeggen ze alleen maar, weet je nog?
[..]
Als een man vantevoren iemand daarop gaat afschrijven kan de vrouw in dat geval alleen maar blij zijn dat ie er al zo snel vandoor is.![]()
[..]
Ik denk eigenlijk niet dat iemand dat alleen voor haarzelf zou doen hoor...
En wat een tempo hier trouwens, en dat zonder Soempie
Ik help meequote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hmmm, ik ook om half tien beginnen inderdaad. En tegen de tijd dat ik weer thuis ben, zit iedereen op de meet. Maar goed, dan ga ik wel samen met Jojoortje het topic volspammen, hè schat?
Jaa!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:34 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm, ik ook om half tien beginnen inderdaad. En tegen de tijd dat ik weer thuis ben, zit iedereen op de meet. Maar goed, dan ga ik wel samen met Jojoortje het topic volspammen, hè schat?
Hè, welke?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:34 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Je hebt ook nog eens op alle punten gelijk![]()
Nes!quote:
Jawel joh, hardstikke leukquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:37 schreef Nesle het volgende:
Ik ga niet teruglezen denk ik?
awesomee!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kun je wel doen. We hebben het over tieten gehad
Zal ik dan maar mijn weekendoutfit voor je aandoen schat?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Owh tof, dan ben ik hier weer in het gezelschap van allemaal vrouwen!
je hebt hulp nodig bij het nadenken?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:37 schreef Nesle het volgende:
Ik ga niet teruglezen denk ik?
Alleen de TT zegt al genoeg denk ikquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:38 schreef Supersheep het volgende:
[..]
je hebt hulp nodig bij het nadenken?
Ik zie een plaatje aankomen van een schaap in jarretels!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:38 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Zal ik dan maar mijn weekendoutfit voor je aandoen schat?
Ik zie het al, bier en tieten.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Absoluut. Je moet maar kijken of je ook nog een mening wil inbrengen, of dat je het toch overal mee eens bent.
Ofzo.
Geloof me..be prepared!quote:
Ik heb me al een keer zo bloot gegeven voor iedereenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Geloof me..be prepared!
Sheep had 'm vorige keer al gevonden
Het is zelfs een SuperSoempie gewordenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:52 schreef Mikkie het volgende:
En toch ff snel de Soempie maken voor ik wegga
quote:
Je hebt het al gevonden?quote:
Daar sta je van te kijken he?quote:
nee ben net terug van een uberlauw (ja zo zeiden ze het daar) feestquote:
met de mars en snickers voor maar 50 centquote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:24 schreef B.ertha het volgende:
Ben ik terug, staat zeker iedereen op het punt om te gaan slapen?
Ik ben te moe om te gaan slapenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:24 schreef B.ertha het volgende:
Ben ik terug, staat zeker iedereen op het punt om te gaan slapen?
Nah zegquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eigenlijk is het tempo al de 0 posts per minute genaderd
Hey, dat ken ik. Raar maar erg vervelendquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:30 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik ben te moe om te gaan slapen![]()
Nou, blijkbaar. Of zij zijn zo slecht..quote:
Mental note: never play pool biljarts with Soempiequote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nou, blijkbaar. Of zij zijn zo slecht..We waren eerst met z'n vieren en toen wonnen we ook. 2 potjes verloren en 6 gewonnen.
![]()
Had je die fotos van je ouders dan nog nooit eerder gezien?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:49 schreef B.ertha het volgende:
Wij hebben hier visite (zouden morgen komen, hadden zich in de dag vergist) die mijn ouders al heel lang kennen.
Nou zijn de oude fotoalbums bovengekomen en die zie ik dus ook. Kom ik tot de ontdekking dat mijn ouders vroeger behoorlijk knap en slank waren.En nou ben ik dus gewoon jaloers op mijn mammie vroeger
Stom he
Wel wat slecht nieuws over een van hun kinderen, dus das minder..![]()
Wel wat, maar das heel lang geleden.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Had je die fotos van je ouders dan nog nooit eerder gezien?
Allebei een beetje.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ben je jaloers?
Of ben je bang dat als je nu op je moeder lijkt, dat je er dan over 30 ook net zo uitziet als je moeder nu?
Ik heb zo gelachen. We waren bezig met potje 4 en toen zei een van die jongens dat hij er gewoon nog 0 ballen in had.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:48 schreef Nembrionic het volgende:
Mental note: never play pool biljarts with Soempie
Dat vind ik altijd zo'n kloteregel!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Alleen het laatste potje niet, omdat ik de zwarte bal in de verkeerde pocket deed.![]()
Ach..dat kan bestquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:56 schreef Mikkie het volgende:
Misschien moeten jullie morgen op de meet ook gaan poolen
Maar als dat allemaal wel zou mogen zou het geen leuke spelletje meer zijnquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n kloteregel!
Dan ben je klaar en kan je aan het volgende spelletje beginnen. Je bent al beter (of minstens even goed) doordat je de zwarte bal er al in mag schietenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mwoah, 't maakt 't nog een beetje geinig. Anders is zo'n laatste bal veel te makkelijk.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:56 schreef Nembrionic het volgende:
Poolen rules
Zoals je weet heb ik gisteren natuurlijk dik verloren
Of minstens even goed. Jippiequote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan ben je klaar en kan je aan het volgende spelletje beginnen. Je bent al beter (of minstens even goed) doordat je de zwarte bal er al in mag schieten
Best. Ga ik even zorgen dat ik morgen mijn "dag" hebquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zou best wel tegen jou willen poolen eigenlijk.![]()
Jojoor komt toch ook?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En terecht. Als enige vrouw moet je natuurlijk wel goed voor de dag komen
Fijne vakantie!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:05 schreef Mark_V het volgende:
Hey mensen, allemaal heel veel plezier op de meet morgen!
Ik ben nog even de laatste dingetjes aan het inpakken voor mijn reis richting sneeuw (of wat voor sneeuw door moet gaan)
Fijne week allemaal en volgende keer zal ik proberen erbij te zijn op de meet![]()
Viel Spaß!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:05 schreef Mark_V het volgende:
Ik ben nog even de laatste dingetjes aan het inpakken voor mijn reis richting sneeuw (of wat voor sneeuw door moet gaan)
Fijne week allemaal en volgende keer zal ik proberen erbij te zijn op de meet![]()
Heel veel plezier! Ga je snowboarden? Of skien?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:05 schreef Mark_V het volgende:
En dan een fijne geschilferde neus?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:10 schreef Nembrionic het volgende:
Het is inderdaad nog niet zeker.
Soemp: tandpasta erop smeren en een pleister er bovenop. Dan droogt 'ie uit
Daar heb je dan weer de perzik-scub voorquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:12 schreef Supersheep het volgende:
[..]
En dan een fijne geschilferde neus?
Ik ga er gewoon van uit dat ze wel komt. Die voetbal gaat gewoon niet door, dat kan niet andersquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:10 schreef Nembrionic het volgende:
Het is inderdaad nog niet zeker.
Soemp: tandpasta erop smeren en een pleister er bovenop. Dan droogt 'ie uit
Bummer!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:14 schreef Nesle het volgende:
Hmm ik ben alweer terug van het stadderen, mn vrienden waren al weg
en het schoolfeest?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:14 schreef Nesle het volgende:
Hmm ik ben alweer terug van het stadderen, mn vrienden waren al weg
Dat risico loop je.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon van uit dat ze wel komt. Die voetbal gaat gewoon niet door, dat kan niet anders
Tandpasta...zul je net zien dat ik niet tegen agressieve middeltjes kan en ik morgen met een vuurrode neus rondloop.
daar was ik dus 23.00 alweer van terugquote:
mja, ze zitten nu waarschijnlijk bij een te zuipenquote:
Ik weet dat het niet het beste onderwerp isquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:15 schreef Nembrionic het volgende:
Dat risico loop je.
Anders doe je het morgenochten een half uurtje. Als je er dan niet tegenkan is het zo weg
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heel veel plezier! Ga je snowboarden? Of skien?
Denk het wel.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik weet dat het niet het beste onderwerp ismaargoed..het is zo'n onderhuidse bult. Verder geen kop ofzo.
Werkt tandpasta dan ook?
![]()
![]()
Je kan bij Stan slapen, dat weet je he?quote:
whooo een actiefoto van Mark!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:26 schreef Mark_V het volgende:
Ik alweer 15 jaar ofzo
In ieder geval zolang als ik me kan herinneren
Van internet geplukt natuurlijkquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:25 schreef Soempie het volgende:
ben jij dat echt? Of heb je gewoon iets van internet geplukt?
quote:
Neenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:33 schreef Soempie het volgende:
Nem heb je al iets gehoord van Asmo en Daff?
Ja, ik bel je morgenavond.quote:
Ik ken het spoor boekje ook niet uit mijn hoofd dus weet ook niet welke stations de treinen allemaal aandoenquote:
Ben te lui om het op te zoekenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:10 schreef Soempie het volgende:
Iedereen moet de trein van zwolle naar Groningen hebben.![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:33 schreef Yurithemaster het volgende:
Handig zo'n soempie reisplanner![]()
quote:
Zei ze om 2 uur in de nacht terwijl ze anderhalf uur geleden nog meldde dat ze meteen naar bed zou gaan als ze thuis wasquote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:54 schreef Soempie het volgende:
In het weekend vind ik het eerlijk gezegd behoorlijk rot om verplicht om een bepaalde tijd te moeten sporten. Altijd op zaterdag en altijd op een onmogelijk tijdstip.
M'n computer stond nog aan.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:59 schreef Supersheep het volgende:
Zei ze om 2 uur in de nacht terwijl ze anderhalf uur geleden nog meldde dat ze meteen naar bed zou gaan als ze thuis was
net?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:02 schreef Soempie het volgende:
Ik heb de cd's van Damien Rice gekocht.
Nee, nadat ik een preek had gekregen van degene van de bieb gister.quote:
Je mag er ook niet schreeuwen of had je de boeken verkeerd terug gezet?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, nadat ik een preek had gekregen van degene van de bieb gister.
Ik voelde me rot en heb toen die cd's gekocht.![]()
preek? cd's? heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, nadat ik een preek had gekregen van degene van de bieb gister.
Ik voelde me rot en heb toen die cd's gekocht.![]()
Ik had een boek te laat ingeleverd. Vlak voor het inleveren maakte een vriend me aan het lachen en tijdens de preek kon ik ook niet echt ophouden met lachen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Je mag er ook niet schreeuwen of had je de boeken verkeerd terug gezet?![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had een boek te laat ingeleverd. Vlak voor het inleveren maakte een vriend me aan het lachen en tijdens de preek kon ik ook niet echt ophouden met lachen.En dat maakte het alleen maar erger.
![]()
En om het goed te maken heb je voor dat biebgeval maar cd's gekocht die je toen voor jezelf hebt gehouden?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had een boek te laat ingeleverd. Vlak voor het inleveren maakte een vriend me aan het lachen en tijdens de preek kon ik ook niet echt ophouden met lachen.En dat maakte het alleen maar erger.
![]()
Ja, 2 maanden.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:12 schreef Yurithemaster het volgende:
Was je erg te laat dan met je boek?
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:17 schreef Supersheep het volgende:
En om het goed te maken heb je voor dat biebgeval maar cd's gekocht die je toen voor jezelf hebt gehouden?
Ik ben altijd op tijd met m'n boeken. Ben ik een keer te laat..dan moet je het ook goed doen.quote:
Zolang het maar bij deze ene keer blijftquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben altijd op tijd met m'n boeken. Ben ik een keer te laat..dan moet je het ook goed doen.![]()
Voorlopig leen ik geen boeken meer.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zolang het maar bij deze ene keer blijft![]()
Bent meteen geblokeerd daarquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Voorlopig leen ik geen boeken meer.![]()
Foto's met onderschrift: ik mag er niet in.quote:
Daar heb ik hier ook nog een kopietje van liggen. Erg leukquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:02 schreef Soempie het volgende:
Ik heb de cd's van Damien Rice gekocht.
Ik zie pas net dat Amos Lee nummertje. Niet slechtquote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Mensen die eerst spullen bij mij willen neergooien, moeten ook zorgen dat ze ruim op tijd zijn, anders redden we 19.00u niet... niet dat er iemand op ons wacht onder de Martini-toren.. maar het gaat om het idee..
Ketelbinkie!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Haha.. waarom moet je dat vermelden dan?
valt meequote:
Iedereen katert uit enz. Ik ga zo onderwegquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:17 schreef Nesle het volgende:
[..]
valt mee![]()
is iedereen al onderweg naar de meet ofzo, het is zo stil![]()
Daar was ik ook niet bij.... kwam er een aantal AKQ topics geleden achter....quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:52 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Haha.. dat van ChrisJX werd tijdens de vorige meet wel zo ongeveer duidelijk..
Whaha.. Chris moest er zelf nog het hardst om lachen.. nee, maar leuke kerel..quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:02 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Daar was ik ook niet bij.... kwam er een aantal AKQ topics geleden achter....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |