achsoquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Reine Claude = pruimenras.
Reine Claude (weet niet eens of de spelling kloptwas die groene aanmaaklimonade. Die hadden wij ook gewoon van een B-merk hoor
Niet waar ik zit hoorquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat kan altijd nog. Althans, ik doe dat eigenlijk sowieso nooit voor half twaalf
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat is een sheep (op meerde post reageren in post)
Kijk, jullie snappen hetquote:
Is is je vergevenquote:
Dat zeggen ze alleen maar, weet je nog?quote:
Als een man vantevoren iemand daarop gaat afschrijven kan de vrouw in dat geval alleen maar blij zijn dat ie er al zo snel vandoor is.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:13 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Beter je man voor de gek gehouden dan bij voorbaat afgeschreven worden.
Ik denk eigenlijk niet dat iemand dat alleen voor haarzelf zou doen hoor...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:19 schreef Jojoortje het volgende:
En trouwens... Je borsten groter laten maken, omdat de mannen dat zogenaamd zo mooi vinden is echt onzin. Je doet het voor jezelf en voor niemand anders!![]()
Mijn naam is Alberto en ik check de G!quote:
Je hebt ook nog eens op alle punten gelijkquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:32 schreef Supersheep het volgende:
[..]
[..]
Kijk, jullie snappen het![]()
[..]
Is is je vergeven
[..]
Dat zeggen ze alleen maar, weet je nog?
[..]
Als een man vantevoren iemand daarop gaat afschrijven kan de vrouw in dat geval alleen maar blij zijn dat ie er al zo snel vandoor is.![]()
[..]
Ik denk eigenlijk niet dat iemand dat alleen voor haarzelf zou doen hoor...
En wat een tempo hier trouwens, en dat zonder Soempie
Ik help meequote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hmmm, ik ook om half tien beginnen inderdaad. En tegen de tijd dat ik weer thuis ben, zit iedereen op de meet. Maar goed, dan ga ik wel samen met Jojoortje het topic volspammen, hè schat?
Jaa!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:34 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm, ik ook om half tien beginnen inderdaad. En tegen de tijd dat ik weer thuis ben, zit iedereen op de meet. Maar goed, dan ga ik wel samen met Jojoortje het topic volspammen, hè schat?
Hè, welke?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:34 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Je hebt ook nog eens op alle punten gelijk![]()
Nes!quote:
Jawel joh, hardstikke leukquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:37 schreef Nesle het volgende:
Ik ga niet teruglezen denk ik?
awesomee!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kun je wel doen. We hebben het over tieten gehad
Zal ik dan maar mijn weekendoutfit voor je aandoen schat?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Owh tof, dan ben ik hier weer in het gezelschap van allemaal vrouwen!
je hebt hulp nodig bij het nadenken?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:37 schreef Nesle het volgende:
Ik ga niet teruglezen denk ik?
Alleen de TT zegt al genoeg denk ikquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:38 schreef Supersheep het volgende:
[..]
je hebt hulp nodig bij het nadenken?
Ik zie een plaatje aankomen van een schaap in jarretels!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:38 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Zal ik dan maar mijn weekendoutfit voor je aandoen schat?
Ik zie het al, bier en tieten.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Absoluut. Je moet maar kijken of je ook nog een mening wil inbrengen, of dat je het toch overal mee eens bent.
Ofzo.
Geloof me..be prepared!quote:
Ik heb me al een keer zo bloot gegeven voor iedereenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Geloof me..be prepared!
Sheep had 'm vorige keer al gevonden
Het is zelfs een SuperSoempie gewordenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:52 schreef Mikkie het volgende:
En toch ff snel de Soempie maken voor ik wegga
quote:
Je hebt het al gevonden?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |