quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vind je dat Pam mooie heeft dan?![]()
Je hebt gelijkquote:
Daar moet ik trouwens "nee" op antwoordenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vind je dat Pam mooie heeft dan?![]()
Goed zo...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:56 schreef Nembrionic het volgende:
Daar moet ik trouwens "nee" op antwoorden
quote:
Dat is zeker gunstig. Het ziet er af en toe niet uit, zo'n overbehaarde Haagse Sjonnie die een BH gaat kopen voor z'n vriendin. Laat staan dat 'ie 'm zelf gaat passen voor de spiegelquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:59 schreef B.ertha het volgende:
Gelukkig hebben mannen geen tieten (normale dan)
Dus zeker geen enorm neppe
De originele waren goed.. toen ze net ontdekt was in dat stadion zeg maar.. in de Labatt's commercial zat.. maar goed, als ze maar lief is..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar moet ik trouwens "nee" op antwoorden
Wat is gewoon lekker?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:00 schreef Jojoortje het volgende:
Gewoon lekker natuurlijk
Sommige mensen mogen van mij best, maar de meesten moeten idd blij zijn. Groter als dat niet nodig isquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nope, bah.
Gewoon blij zijn met wat je hebt, al die plastische nepzooi.
Dat heb ik nooit echt meegemaakt. Maar ik heb wel eens fotos gezien van toen ze jonger was. Dat was wel okay jaquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
De originele waren goed.. toen ze net ontdekt was in dat stadion zeg maar.. in de Labatt's commercial zat.. maar goed, als ze maar lief is..
En dan ben je dat, heb je maatje AAAquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat dat betreft zou ik nog wel eens een dag vrouw willen zijn
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:02 schreef Nembrionic het volgende:
Wat is gewoon lekker?
De fout die vaak gemaakt wordt is dat de vrouwen/meiden in kwestie van AA direct naar C ofso willen zeg maar.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:02 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Sommige mensen mogen van mij best, maar de meesten moeten idd blij zijn. Groter als dat niet nodig is![]()
Oh zo..ja ik ben zo het spoor bijster in deze discussiequote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gewoon natuurlijke borsten
Geen nepperds!
Ik zou best willen, maar dan naar (ruime) B toe. Niet veel erbij, maar genoegquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De fout die vaak gemaakt wordt is dat de vrouwen/meiden in kwestie van AA direct naar C ofso willen zeg maar.
Tja..dan krijg je van die strakke ballonnetjes
Ja, maar ze moeten ook bij je figuur passen! Als je heel erg slank bent, moet je natuurlijk geen C nemen!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:04 schreef Nembrionic het volgende:
De fout die vaak gemaakt wordt is dat de vrouwen/meiden in kwestie van AA direct naar C ofso willen zeg maar.
Tja..dan krijg je van die strakke ballonnetjes
Inderdaad. Maar sowieso niet zo'n grote sprong maken. Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, maar ze moeten ook bij je figuur passen! Als je heel erg slank bent, moet je natuurlijk geen C nemen!![]()
In tijgerprintquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Inclusief bijpassende string natuurlijk
Juistum, jij snapt het!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar sowieso niet zo'n grote sprong maken. Dat bedoel ik.
Er is niets mis met een mooie B
Als er niet veel bij hoeft, hoeft het eigenlijk helemaal nietquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:06 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik zou best willen, maar dan naar (ruime) B toe. Niet veel erbij, maar genoeg![]()
Ik doe waarschijnlijk ook niks.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als er niet veel bij hoeft, hoeft het eigenlijk helemaal niet![]()
Daar heb je ook weer een puntquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja maar, natuurlijk kan ook lelijk zijn
Waarom zijn vrouwen toch nooit gewoon duidelijk?
Sokkenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:09 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik doe waarschijnlijk ook niks.
Maar zou het net wat mooier vinden, één maatje omhoog.
't zijn de mannen die te hoge eisen stellen, waaraan wij moeten voldoen, hoorquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja maar, natuurlijk kan ook lelijk zijn
Waarom zijn vrouwen toch nooit gewoon duidelijk?
Is dat een oncharmante foto of is hij (ben jijquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nou... ik heb ff snel een fotootje geschoten hier:
[afbeelding]
Beter je man voor de gek gehouden dan bij voorbaat afgeschreven worden.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mwoah, dan liever gewoon, weet je meteen waar je aan toe bent. Met al die push-up beha's van tegenwoordig worden wij mannen toch altijd al voor de gek gehouden.
Ik was ook niet helemaal serieusquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:10 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, trekt je vriendje je bh uit, en dan?
Je zit echt in de verkeerde richting hoor.. we praten nog..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:13 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Beter je man voor de gek gehouden dan bij voorbaat afgeschreven worden.
De goeie nepperds zie je gewoon nietquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook (als je alle 40+'ers niet meetelt in elk geval). Nep zie je vaak zó duidelijk, echt van die strakke, bolle kogels. No tnx
.
Nee dan ben ik het met Mikkie eens.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:13 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Beter je man voor de gek gehouden dan bij voorbaat afgeschreven worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |