Ik haal je op.. samen met Nem, Neel en Yur..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:27 schreef Jojoortje het volgende:
Stan, als ik kom, kom jij me ophalen van 't station he? Of moet je nog dingetjes voorbereiden enzo?
Neelquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik haal je op.. samen met Nem, Neel en Yur..
De TrekTurk?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:29 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vorige week nog bij de TrekTurk...![]()
Ja zoiets... Je kunt daar van alles halen eigenlijk!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:30 schreef Nembrionic het volgende:
De TrekTurk?
Is dat zoiets als een FEBO maar dan voor shoarma?
als die bestaat, zou ik er vaker naar toegaan dan FEBOquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De TrekTurk?
Is dat zoiets als een FEBO maar dan voor shoarma?
De TT is ook alleen in Hengelo te vinden!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:32 schreef B.ertha het volgende:
als die bestaat, zou ik er vaker naar toegaan dan FEBO
klinkt lekker![]()
Gatver... inflatie van het begrip Sexy Saus..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nope, da's een Turk die z'n knoflooksaus op natuurlijke wijze bereidt.
Assen?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
De TT is ook alleen in Hengelo te vinden!![]()
Aah...Achmed's speciale saus...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nope, da's een Turk die z'n knoflooksaus op natuurlijke wijze bereidt.
Okay..we hebben een nieuwe TT voor deeltje 52quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:34 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Pizza nummer 13: "Hassan's kwakkie"
toen in dat lied van zo'n rapper. de vette hap van de feboquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ook niet!Kwam er in Grunn eentje tegen een paar maandjes terug
Verstandigquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Gaat een wereld voor je open.. ik eet nooit FEBO trouwens.. het is vaak koud en ik proef geen liefde..
Blow me awayquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Verstandig
Ik ga even broeden op een FEBO grap...
Nee..maar dat zegt 'ie toch ookquote:
Jij zult er niet bij zijn. Jij komt niet zeg je netquote:
Nou vorige keer met die lahmacun... Ik proefde heus wel liefde! Als je naast me zat en dezelfde lahmacun op je bordje had, praat je wel andersquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Gaat een wereld voor je open.. ik eet nooit FEBO trouwens.. het is vaak koud en ik proef geen liefde..
Je kunt hier ook een grap makenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij zult er niet bij zijn. Jij komt niet zeg je net
Of de kwaliteitsstandaarden in Twente liggen lagerquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nou vorige keer met die lahmacun... Ik proefde heus wel liefde! Als je naast me zat en dezelfde lahmacun op je bordje had, praat je wel anders
Ik ga even nadenken. Het ging meer over een fysieke grap.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:45 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Je kunt hier ook een grap maken
of over de telefoon of net wat. Ik heb t ervoor over als het heel grappig is![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is dus de 'liefde' van de TrekTurk
Okéquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ga even nadenken. Het ging meer over een fysieke grap.
Maar als ik wat weet post ik het hier
Verkopen ze daar ook TurkenTrekkers?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:47 schreef Jojoortje het volgende:
Niet spotten met de TT he?
Idd!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:49 schreef Mikkie het volgende:
Of voor Jojoortje, je weet nooit natuurlijk...
Dat 'ie zo zijn Swanz in een pannenkoekje rolt en in dat vakje legtquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Of voor Jojoortje, je weet nooit natuurlijk...
Oh?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Idd!Mijne zijn veel mooier dan die van Pamela... Maar dat is ook niet zo moeilijk!
![]()
Gadverquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat 'ie zo zijn Swanz in een pannenkoekje rolt en in dat vakje legt![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat 'ie zo zijn Swanz in een pannenkoekje rolt en in dat vakje legt![]()
Het heet toch een trekmuur?quote:
Wat pak je dat toch weer onsubtiel aanquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nu lok je uit dat we gaan zeuren om foto's
Is altijd beter dan té subtiel..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat pak je dat toch weer onsubtiel aan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |