Je mag ook wel komen hoor..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:08 schreef B.ertha het volgende:
Waarom gaan jullie allemaal van die gezellige dingen doenMijn weekend wordt saai..
Nou ja..lange zit. We zullen er toch wel een uurtje, anderhalf uurtje zitten? Of heb je het nu echt over de FEBO?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Mja.. maar het is niet echt een restaurant voor een lange zit.. lekker even eten en dan naarEl Rubio
..
Ja joh, ff naar groningenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan kom je toch ook naar de meet?![]()
Ja, dat moet.. we zitten er wel een uurtje ja.. komt goed.. FEBO is de andere kant op.. daar willen we best nog even stoppen voor jou..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou ja..lange zit. We zullen er toch wel een uurtje, anderhalf uurtje zitten? Of heb je het nu echt over de FEBO?
El Rubio..moet dat?![]()
38,50. Dat is 2 euro goedkoper dan mijn treinkaartje hoorquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:11 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja joh, ff naar groningen![]()
De kosten voor de trein alleen al![]()
Ik ben wèl heel gezellig![]()
![]()
Je mag wel van je moeder?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:11 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja joh, ff naar groningen![]()
De kosten voor de trein alleen al![]()
Ik ben wèl heel gezellig![]()
![]()
Wat moet ik van een oude giro aflezen?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
In dat geval: heb je niet ergens nog een oude acceptgiro liggen waar je het van kan aflezen?
- Okay.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ja, dat moet.. we zitten er wel een uurtje ja.. komt goed.. FEBO is de andere kant op.. daar willen we best nog even stoppen voor jou..
De datum.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat moet ik van een oude giro aflezen?
Kom je vandaan dan?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
38,50. Dat is 2 euro goedkoper dan mijn treinkaartje hoor
Als ik het zou vragen...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Je mag wel van je moeder?
Waarom zou ik dat willen doen?quote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:15 schreef Jojoortje het volgende:
De meet wordt wel ONMEUNIG gezellig denk ik
Oh zoquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De betalingstermijn
Weet ik veel, ik krijg die dingen nooitBetaal altijd via machtiging of iDeal
Maar die was reeds beantwoordquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Omdat Etcetera daarover een vraag stelde..
Nem woont onder de rook van Rotterdam.. iets te veel ingeademd ook.. and it shows..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:15 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Kom je vandaan dan?
[..]
Als ik het zou vragen...
heel misschien, zo last-minute
Het is een kunst. Nijmeegse prutser.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:18 schreef Mikkie het volgende:
Leuk trouwens, zo'n broodje döner.
Lekker enzo, maar waarom verpakken ze het altijd zó dat al je vlees eruit valt voordat je gaat eten? Zit je dus een broodje sla naar binnen te buffelen, en daarna de losse stukjes vlees
Ik prefereer shoarma.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:18 schreef Mikkie het volgende:
Leuk trouwens, zo'n broodje döner.
Lekker enzo, maar waarom verpakken ze het altijd zó dat al je vlees eruit valt voordat je gaat eten? Zit je dus een broodje sla naar binnen te buffelen, en daarna de losse stukjes vlees
Ongeveer even lang jaquote:
Kom niet helemaal uit Cuijk. Al het goede van Cuijk, met de bonus van het platteland.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:18 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Nem woont onder de rook van Rotterdam.. iets te veel ingeademd ook.. and it shows..
Ok tof.. Nesle en B.ertha doen de last minute!! Eerder gingen we jaarlijks met voetbal naar dat vakantiepark in Gennep.. waren ook vaak meisjes uit Cuijk..Streepje voor bij mij hoor..
Ik Lahmacun! Wel een pittige ofcourse...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:19 schreef Nembrionic het volgende:
Ik prefereer shoarma.
Lees de vorige pagina eens. Door mijquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:18 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Door haar vriend waarschijnlijk.. hij is echt lief trouwens..
Hij komt niet...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Even zonder gein.. is Jayhawk nog op wintersport? Hij zou ook komen toch..?
Die titel is slechts voorbehouden aan de koning der prutsersquote:
Kun je het ook sexy uitspreken?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik Lahmacun! Wel een pittige ofcourse...
Dat is bij haar als de V. van Verbal, dequote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lees de vorige pagina eens. Door mij
Ohja, hoe weet jij dat?
Ik spreek sowieso sexy...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:21 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Kun je het ook sexy uitspreken?
Lahmacun met sexy saus..
Turkse pizza?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik Lahmacun! Wel een pittige ofcourse...
Ohja, dat is waarquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dat is bij haar als de V. van Verbal, devan Tong en de groetjes van Veldmuis: in iedere post aanwezig. Hoe kun je het niet weten?
En daar gaan we morgen allemaal getuige van zijnquote:
Hij kon zeker niet op Google vinden waar het plaats ging vinden?quote:
Hope so!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:23 schreef Nembrionic het volgende:
En daar gaan we morgen allemaal getuige van zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |