Het gaat toch niet door denk ik. We moeten bovendien naar een tegenstander dat bekend staat dat ze slechte velden hebben... En het gaat ook nog eens veel regenen morgen!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:19 schreef Mikkie het volgende:
Lekker voor je knie dan, als je overmorgen op zo'n glashard veld moet lopen....
hij nodigde zichzelf uitquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:04 schreef Yurithemaster het volgende:
Was hij wel uitnedodigd?
Stap op de fiets en hup naar de supermarktquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:06 schreef Mikkie het volgende:
Ik moet nog eten, maar ik heb niks in huis.
Zit er een beetje vet an? Satéquote:
Zoiets. Je krijgt er sowieso 3 of 4.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:20 schreef Etcetera het volgende:
als je iets bij bol.com bestelt, wanneer moet je betalen voordat je een aanmaning krijgt? de standaard 30 dagen?
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:20 schreef Jojoortje het volgende:
Ja ik kom dus misschien naar de Meet... Leuk he?![]()
Als jij komt kom ik ookquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:20 schreef Jojoortje het volgende:
Ja ik kom dus misschien naar de Meet... Leuk he?![]()
quote:
Ik ben er altijdquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]Oke... Morgen zal het wel bekend worden of het zondag doorgaat of niet... Moet je morgen wel op Fok! komen he!
Das logisch natuurlijk!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:25 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik ben er altijd(behalve als ik er niet ben natuurlijk
)
dan wordt ik vermoord door m'n schoonzusjequote:
mooi zoquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zoiets. Je krijgt er sowieso 3 of 4.
ik ga er vanuit dat het 30 dagen isquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Pff, je krijgt een aantal dagen na levering de acceptgiro thuis geloof ik, maar een termijn weet ik niet.
Zeg gewoon dat ie is weggelopenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:26 schreef Etcetera het volgende:
dan wordt ik vermoord door m'n schoonzusjehet is haar kat namelijk
De acceptgiro zit aan je bestelling vast hoorquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Pff, je krijgt een aantal dagen na levering de acceptgiro thuis geloof ik, maar een termijn weet ik niet.
ze zit zelf op de bankquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat ie is weggelopen![]()
Dat is een sheep (op meerde post reageren in post)quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:28 schreef Etcetera het volgende:
valt m'n vorige post onder een 'compacte soempie' ?
Inderdaadquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat is een sheep (op meerde post reageren in post)
Dus je komt?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nee maar ik weet niet hoelaat ik uit bed kom morgen maar ik ben er wel
Ah ja, dat is inderdaad anders.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hmmm, ik ben anders gewend. Ik betaal altijd met iDeal. Dan krijg je met je zending de orderbevestiging, en een dag of wat later een acceptgiro met allemaal kruisjes.
Ja.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:52 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens iemand al een idee waar we gaan eten?
Je weet het gewoon nietquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:00 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dat blijft nog een verrassing..![]()
Een ronde tafel lijkt me juist het beste. Dan kan iedereen met elkaar praten. Aan een rechthoekige tafel wordt dat toch iets lastiger. Dat mengt minderquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja, er is wel een ronde tafel.. maar wij gaan aan een rechthoekige tafel.. zijn we nu nog wel ridders dan?
Mja.. maar het is niet echt een restaurant voor een lange zit.. lekker even eten en dan naarquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een ronde tafel lijkt me juist het beste. Dan kan iedereen met elkaar praten. Aan een rechthoekige tafel wordt dat toch iets lastiger. Dat mengt minder
En ridders zullen we voor altijd zijn. Wie moeten er anders lansen breken?
Dan kom je toch ook naar de meet?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:08 schreef B.ertha het volgende:
Waarom gaan jullie allemaal van die gezellige dingen doenMijn weekend wordt saai..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |