quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:16 schreef Soempie het volgende:ik heb m'n lichtschakelaar stuk gemaakt. Nu wil m'n licht niet meer uit.
Hoe heb je dat gedaan dan?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:16 schreef Soempie het volgende:ik heb m'n lichtschakelaar stuk gemaakt. Nu wil m'n licht niet meer uit.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:17 schreef Neleos het volgende:
[..]
Handschoen aantrekken en het peertje los draaien dan maar he
Beter is nog gewoon naar de kroeg gaan en wachten tot ie is uitgebrandt.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:26 schreef Soempie het volgende:
[..]geniaal. Los je altijd op soortgelijke wijze problemen/ klusjes op?
![]()
Doe maar wel.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ben er nog steeds niet uit of k morgen kom![]()
Wees een vent en kom gewoonquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wanneer ga je beslissen?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:41 schreef Yurithemaster het volgende:
Waarom rijden er snachts geen treinen![]()
de eerste om 7 uur ik weet niet hoelang jullie door willen gaanquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:43 schreef Soempie het volgende:
[..]vannacht was ik om 5 uur thuis, maar dat had best later gekund.
Neem je gewoon de eerste trein terug.
![]()
Misschien is het handig dat je dan iemand z'n telefoonnummer krijgtquote:
Oehquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Misschien is het handig dat je dan iemand z'n telefoonnummer krijgt
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:47 schreef Soempie het volgende:
ik ben verslaafd aan Juliette And The Licks.![]()
Inside The Cagequote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:55 schreef Soempie het volgende:
Ik heb gister Four On The Floor gekocht.
Sticky Honey![]()
![]()
Ik doe niet aan rustig aan doen!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:49 schreef Mikkie het volgende:
Auw, pijnlijk! Tijdje rustig aan doen nu?
'Avond allemaal, trouwens!
Als de voetbal doorgaat, doe ik gewoon een knieband om en dik veel tape enzo!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:50 schreef Yurithemaster het volgende:
Nu kan je niet meer voetballen en wel naar de meet of kan je helemaal niet meer lopen![]()
Geen idee... Ik wilde me omdraaien en mijn knie bleef op de één of andere manier staan en ik zakte er gewoon door heen! Ja ik weet het... Zeer apart!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:54 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Auw! Hoe krjg je dat nu weer voor elkaar?
Ja, ik zou het echt niet willen missen... Tot nu toe gaat het nog door!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Rot voor je..
In district Noord is alles al afgelast trouwens.. als het bij jullie ook wordt afgelast, mis je in ieder geval niet de Hengelose kraker..
Jij ook... Ja doe ikquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:fijne avond.. sms je als het afgelast wordt?
De velden zien er heel slecht uit! Super hard! Één keer een sliding maken en je been ligt open!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:12 schreef Yurithemaster het volgende:
Waarom wordt alles eigenijk afgelast?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |