Heel veel plezier! Ga je snowboarden? Of skien?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:05 schreef Mark_V het volgende:
Hey mensen, allemaal heel veel plezier op de meet morgen!
Ik ben nog even de laatste dingetjes aan het inpakken voor mijn reis richting sneeuw (of wat voor sneeuw door moet gaan)
Fijne week allemaal en volgende keer zal ik proberen erbij te zijn op de meet![]()
En dan een fijne geschilferde neus?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:10 schreef Nembrionic het volgende:
Het is inderdaad nog niet zeker.
Soemp: tandpasta erop smeren en een pleister er bovenop. Dan droogt 'ie uit
Daar heb je dan weer de perzik-scub voorquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:12 schreef Supersheep het volgende:
[..]
En dan een fijne geschilferde neus?
Ik ga er gewoon van uit dat ze wel komt. Die voetbal gaat gewoon niet door, dat kan niet andersquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:10 schreef Nembrionic het volgende:
Het is inderdaad nog niet zeker.
Soemp: tandpasta erop smeren en een pleister er bovenop. Dan droogt 'ie uit
Bummer!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:14 schreef Nesle het volgende:
Hmm ik ben alweer terug van het stadderen, mn vrienden waren al weg
en het schoolfeest?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:14 schreef Nesle het volgende:
Hmm ik ben alweer terug van het stadderen, mn vrienden waren al weg
Dat risico loop je.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon van uit dat ze wel komt. Die voetbal gaat gewoon niet door, dat kan niet anders
Tandpasta...zul je net zien dat ik niet tegen agressieve middeltjes kan en ik morgen met een vuurrode neus rondloop.
daar was ik dus 23.00 alweer van terugquote:
mja, ze zitten nu waarschijnlijk bij een te zuipenquote:
Ik weet dat het niet het beste onderwerp isquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:15 schreef Nembrionic het volgende:
Dat risico loop je.
Anders doe je het morgenochten een half uurtje. Als je er dan niet tegenkan is het zo weg
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heel veel plezier! Ga je snowboarden? Of skien?
Denk het wel.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik weet dat het niet het beste onderwerp ismaargoed..het is zo'n onderhuidse bult. Verder geen kop ofzo.
Werkt tandpasta dan ook?
![]()
![]()
Je kan bij Stan slapen, dat weet je he?quote:
whooo een actiefoto van Mark!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:26 schreef Mark_V het volgende:
Ik alweer 15 jaar ofzo
In ieder geval zolang als ik me kan herinneren
Van internet geplukt natuurlijkquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:25 schreef Soempie het volgende:
ben jij dat echt? Of heb je gewoon iets van internet geplukt?
quote:
Neenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:33 schreef Soempie het volgende:
Nem heb je al iets gehoord van Asmo en Daff?
Ja, ik bel je morgenavond.quote:
Ik ken het spoor boekje ook niet uit mijn hoofd dus weet ook niet welke stations de treinen allemaal aandoenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |